"המשחק יהיה קשה אבל נצטרך לעשות את העבודה מול הקהל שלנו"

$(function(){setImageBanner('b029f807-1960-4f69-a742-c2d4d9ff5232','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

הפועל באר שבע מגיעה הערב (חמישי, 20:00) למשחק על כל הקופה בגומלין מול שלאסק וורוצלאב כשהיא חייבת לנצח כדי להעפיל לפלייאוף הקונפרנס ליג. רוני לוי יחסר את עומרי גלזר ואביב סולומון שחיוביים לקורונה, אלחמיד חוזר לסגל

"בחצי הראשון של המשחק בפולין לא נכנסנו טוב ונתנו אובר ריספקט ליריבה, במחצית השנייה היינו טובים יותר. אבל זה היה חצי אחד משני חצאים ונצטרך לעשות את העבודה בבית מול הקהל שלו שבטוח יוסיף לנו המון, אני סומך על הקבוצה והשחקנים", כך אמר רוני לוי מאמן הפועל באר שבע במסיבת העיתונאים לקראת המשחק הערב (חמישי, 20:00) מול שלאסק וורוצלאב הפולנית שמגיעה לגומלין הסיבוב השלישי במוקדמות הקונפרנס ליג.

זו לא תהיה משימה קלה, כזכור האדומים הפסידו בשבוע שעבר בפולין בתוצאה 1:2, כך שהם יהיו חייבים לנצח הערב בהפרש של שני שערים לפחות. במשחק הראשון היו אלה טעויות בהגנה הבאר שבעית שאיפשרו לאקספוסיטו ורוברט פיך לכבוש, כשמריאנו בריירו רק צימצם. לוי יקווה שהפעם הטעויות הללו לא יחזרו ויחד עם הדחיפה של האוהדים באצטדיון המושבה, תוכל החבורה מבירת הנגב להמשיך את הקמפיין האירופי.

צילום: זאב דיקמן

מבחינת סגל למשחק הקרוב, לוי יסתדר ללא שני שחקנים שחולים בקורונה השוער עומרי גלזר והמגן אביב סולומון, כאשר איתי שכטר יצא כבר מבידוד. "הקורונה זו מכה עולמית וזה פוגע גם באנו לצערנו, אנחנו משתדלים להקפיד על כל הנהלים ומחמירים עם הכללים. אני מקווה שזה יפגע בנו כמה שפחות בהמשך", התייחס לכך לוי. חדשות טובות מגיעות מכיוונו של חאתם אלחמיד שהתאמן עם הקבוצה ויהיה בסגל לראשונה העונה. ישנה אפשרות שהוא אף ייפתח בעמדת המגן השמאלי במקומו של דוד קלטינס. גם דור מיכה עשוי לקבל את חולצת ההרכב לראשונה, ככל הנראה במקומו של אקולטסה. מי שבספק למשחק הוא דויד פטרוצ'י אך עשוי להיכלל בסגל לקראת הערב.

לקבוצה מבירת הנגב היה שבוע שלם להתאושש לקראת המשחק הערב, אך הפולנים שכזכור כבר התחילו את הליגה המקומית שיחקו ביום ראשון האחרון מול לכיה גדנסק וסיימו בתיקו 1:1. רוני לוי לרגע לא מקל ראש בפולנים שמגיעים כזכור עם יתרון: "אנחנו מאוד מכבדים את הקבוצה היריבה, היא מאוד איכותית ומסוכנת התקפית, אבל אנחנו בבית עם הקהל שלנו, רוצים ושואפים לעבור את המשחק ומאמין שנעשה את זה. עכשיו זה משחק אחר לגמרי, עשינו את כל ההכנות הטקטיות, זה יהיה משחק קשה מאוד אבל אני בטוח שנעשה את העבודה".

לוי גם נשאל על אלחמיד שעשוי לפתוח כמגן שמאלי וכזכור בעונה שעברה כעס על כך שהתבקש לעבור לשחק בעמדת המגן הימני, הוחלף ועזב את האצטדיון במחצית המשחק מול מ.ס. אשדוד. השחקן אף נקנס על התנהגותו אך כעת הבהיר המאמן שלא תהיה לו בעיה לשחק בכל עמדה: "בשנה שעברה בהרבה מהמשחקים חאתם עלה לשחק לא במאה אחוז עם הרבה כאבים, אנחנו מעריכים שחקנים שמקריבים עצמם למען הקבוצה. באותו משחק מדובר הסיטואציה לא כמו שמצוין תקשורתית, בגלל הכאבים הוא העדיף לעשות תפקיד אחר. אבל הוא שחקן של הקבוצה וישחק בכל תפקיד שנבקש ממנו, אם נצטרך אותו כמגן שמאלי הוא ישחק בעמדה הזו. הוא שחקן מוכשר ואיכותי ויכול לעזור לנו בכל תפקיד".

צילום: זאב דיקמן

לגבי שילובו של דור מיכה בהרכב אמר לוי: "היה לנו הרכב שהלכנו איתו, אנחנו בתחילת שנה ועם הרבה שחקנים חדשים לוקח זמן לייצר את ההרכב והסגנון הנכון, זה תהליך תוך כדי תנועה. הדברים עוד ישתנו, גם במשחקים הראשונים שיחקנו התקפי, אנחנו תמיד רוצים להבקיע שערים. דור מבחינה התקפית הוא תוספת כוח משמעותית, נשחק עם ההרכב הטוב ביותר במטרה לנצח".

גם שחקנה החדש של באר שבע יוג'ין אנסה דיבר לתקשורת ואמר: "כולם יודעים כמה המשחק חשוב, עשינו הכנה טובה עבדנו קשה כל השבוע ואני יודע שכולם מוכנים למשחק. אנחנו יודעים כמה הוא חשוב והכל בידיים שלנו, אנחנו יכולים לנצח את המשחק ולעבור לשלב הבא". על ההבדלים ביכולת בין הקבוצות אמר: "הם לקחו את היתרון כשהם שיחקו בבית אבל הם לא קבוצה טובה מאיתנו, אנחנו מכבדים אותם אבל אנחנו מתרכזים רק בעצמנו. תיקנו את הטעויות שלנו וזה בידיים שלנו".

אנסה הגיע לבאר שבע העונה אחרי ששיחק בעבר ברעננה וקריית שמונה, על כך אמר: "כל שחקן חולם לשחק בקבוצה גדולה, שיחקתי ברעננה וקריית שמונה וזו לא אותה הרגשה, כאן אפשר להרגיש את האנרגיה של הקהל, זו מוטיבציה והשראה בשבילי לשחק עבור האוהדים ולשמח אותם. תמיד חלמתי לשחק בהפועל באר שבע, אני עובד קשה כל יום כדי לעזור לקבוצה". הגנאי הדגיש גם את חשיבות של הקהל שיגיע הערב לאצטדיון: "אנחנו לא יכולים לעשות כלום בלי האוהדים שלנו. שיחקנו שני משחקים מול האוהדים עד כה וזו אווירה מדהימה, אני קורא לכולם לבוא כדי לעזור לנו לעבור את המשחק הזה. הם תומכים בנו וזה ייתן לנו אנרגיה גם במשחק". 

יוג'ין אנסה. צילום: זאב דיקמן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('64fd3bc4-35e5-4f91-a723-b57e329202c7','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה