הישג לנבחרת הנוער הישראלית בקראטה וייצוג מכובד לנגב



פהד אבו ג'רארה בן ה-17 מהפזורה הבדואית שבמעוצה אזורית אל קסום סיים במקום מתקדם באליפות אירופה לנוער בקראטה בקטגוריה בה התחרה.

קרדיט - צילום פרטיכבוד למדינה ולחברה בדואית: באליפות אירופה לנוער בקראטה שהתקיימה לאחרונה בקפריסין סיים פהד אבו ג'רארה, בן ה 17 במקום מתקדם בקטגוריה "עד 61 ק"ג". לאימוניו במועדון הקראטה כוכבי המדבר אותו מנהל המאמן וורד אבו גוידר, שעובד עבור המועצה האזורית אל קסום, נוסע פהד מביתו שבישוב הלא מוכר אל עזזמה, הממוקם ליד באר שבע, כ- 40 דק' בכל אימון. המועדון של וורד הינו היחיד בחברה הבדואית שחבר בהתאחדות הקראטה הישראלית, ועל כן פהד הינו הבדואי היחיד שחבר בנבחרת הנוער הישראלית שמייצגת את המדינה בתחרויות הבינלאומיות.

"פהד הינו ספורטאי מקצועי ומצטיין" מספר המאמן שלו וורד ומוסיף "כוח הרצון שלו להתמיד, להשקיע ולהשתפר מדי יום ראוי להערכה וכבוד. העובדה שכדי להגיע לכל אימון הוא נדרש לנסוע זמן רב בתנאי דרך לא פשוטים, מלמדת עד כמה הוא מחוייב לספורט ואני שמח שיש לכך תוצאות. בתחרות שנערכה בקפריסין פהד התמודד מול ספורטאים מצויינים מכל רחבי אירופה."

לטענת וורד, ישנם בפזורה ילדים רבים בעלי פוטנציאל, אשר מוותרים על פעילויות הספורט ובתוכן קראטה בגלל קשיי הדרך והמרחק בין היישובים ובכך מפספסים הזדמנות משמעותית להתפתח. "האימונים נותנים הרבה יותר רק מפעילות ספורטיבית. הם מסייעים בהתפתחות של כל ילד ומקנים לו ביטחון. מדובר גם במסגרת חינוכית המלמדת את הילדים מגוון רחב של ערכים וגם מספקת להם מסגרת בשעות שלאחר הלימודים. אין ספק שילד שמצליח להתגבר על הקשיים ולהצטרף למסגרת שכזו מרוויח גם את היכולות, הערכים אבל גם זוכה לפלטפורמה מעולה להשתלב בחברה בזכות המפגש עם ספורטאים נוספים מכל המגזרים." מסכם וורד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה