הגרזן הארגנטינאי של ב"ש האריך חוזה; חטואל בתמונת ההרכב לבית"ר



רגע לפני המשחק המותח הערב בטרנר, הודיע המועדון על הארכת חוזהו של הקשר הארגנטינאי/ישראלי - מריאנו בריירו, שיישאר אדום עד סוף שנת 2026. חטואל וטיבי בתמונת ההרכב להערב

מריאנו בריירו. קרדיט - הפועל "ויקטורי" באר שבע

הפועל באר שבע תפגוש הערב בטרנר (19:30) את הקבוצה המשתפרת של הליגה, בית"ר ירושלים. אבל עוד לפני כן, בישרו במועדון על הארכת חוזהו של אחד השחקנים החשובים בסגל הקבוצה.

מריאנו בריירו, הקשר הארגנטינאי/ישראלי בן ה-26 - האריך את חוזהו בהפועל "ויקטורי" באר שבע עד לתום עונת 2025/26. מריאנו הגיע למועדון בקיץ 2020 וכבש במדים האדומים 11 שערים בכלל המסגרות. מדובר בבשורה חשובה עבור המועדון, שכן בריירו נחשב לעוגן משמעותי בקבוצה. מה גם, שבשל העובדה שהקשר מחזיק דרכון ישראלי, מתפנה לבאר שבע מקום של זר בסגל. 

בתוך כך, מתכוננים במועדון למפגש החם מול בית"ר ירושלים. אמנם בסיבוב הקודם זה נגמר בניצחון ענק לאדומים, 5:0, אבל הפעם מדובר במפגש שונה לגמרי: הירושלמים הם כעת הקבוצה הקבוצה המשתפרת של הליגה, כאשר במחזור האחרון הביסו שחקניו של יוסי אבוקסיס 6:3 את מכבי נתניה. מי שנחשבים למוציאים לפועל העיקריים של ירושלים הם כמובן - ירדן שועה, האקס דנילו אספרייה והחלוץ יאן ניקולסקו, שבמשחק האחרון כבש רביעייה. 

ברדה יחסר הערב את איאד אבו עביד, שקיבל אדום במפגש הקודם. מי שצפוי לפתוח במקומו בהגנה הוא איתן טיבי, שישלים רביעיית הגנה של מיגל ויטור, הלדר לופס ואור דדיה. לגבי האחרון, במועדון עוד התלבטו בינו לבין יחזקאל, אבל נראה שדדיה, שאמנם לא היה בשיא כושרו בצמד המשחקים מול מ.ס אשדוד - יהיה זה שייפתח בעמדת המגן הימני. 

בקישור, צפוי ברדה להמשיך עם אליאס וגורדנה, שבמהלך מסיבת העיתונאים האחרונה עדכן על מצבו הרפואי ואמר: ''צריך כל הזמן לשמר את הכוח ברגל, לעשות חיזוקים, אבל אני מרגיש בסדר גמור''. מלפניהם בקישור צפוי לפתוח רמזי ספורי, כשמי שיעמוד בחוליית ההתקפה צפויים להיות שאפי, פאון וחטואל. הקשר בן ה-24, כבש גם במחזור הקודם שער ניצחון נהדר, וכעת מתכונן ברדה להשתמש בו בתור החלוץ הפותח. השאלה הגדולה היא כמובן - האם יצליח חטואל לבוא לידי ביטוי בתור שחקן הרכב פותח, כפי שהוא גם עולה מהספסל.

הרכב משוער: גלזר, דדיה, טיבי, ויטור, לופס, אליאס, גורדנה, ספורי, שאפי, פאון, חטואל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה