האם ג'קי בן זקן ישחרר לב"ש את השחקן הכי חשוב שלו?



למרות התעניינות מצידן של ב"ש ומכבי תל אביב, נראה כי בעלי מ.ס אשדוד לא מוכן לשחרר את שחקן הקבוצה - חמודי כנעאן, כבר בחלון ההעברות הזה. ומה הסכום שמבקש הבעלים הכל יכול על הקשר בן ה-22?

חמודי כנעאן. קרדיט - טל אקוקה, מ.ס אשדודחלון ההעברות עומד להגיע לסיומו מחר (ה'), ובהפועל באר שבע עדיין מחפשים את שחקן החיזוק שיעזור להם במרוץ לאליפות. לאחר שהשיחות עם לגיה וורשה לגבי העברתו של זו'סוואה הגיעו למבוי סתום, כעת נראה שלאדומים יש שחקן חדש על הכוונת. והיא לא היחידה במירוץ להשיגו.

חמודי כנעאן (22), שחקן הכנף של מ.ס אשדוד, הוא ללא ספק השחקן המלהיב ביותר של הקבוצה מעיר הנמל. עם 4 שערים ו-4 בישולים העונה, כנעאן, שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, מוכיח השנה כי הוא קשר ורסטילי במיוחד. עם בעיטה טובה בשתי הרגליים והיכולת לשחק במספר עמדות, חמודי מעורר עניין רב בקרב הפועל ב"ש ואף אצל מכבי תל אביב. 

ולמרות זאת נראה כי למרות החיזורים הרבים, בעלי מ.ס אשדוד ג'קי בן זקן לא ממהר לשחרר את היהלום שלו כל כך מהר. "אם יש קבוצה בארץ שהוא יילך אליה, זאת תהיה הפועל באר שבע" מספר גורם שמעורה בנושא ומוסיף - "ג'קי לא מחבב את מכבי תל אביב יותר מידי, אז הוא לא יוותר להם על שקל. לעומת זאת, בגלל היחסים הטובים שלו עם אלי ואלונה ברקת, הסיכוי לגמישות בעסקה גובר".

ביחסים טובים עם אלונה ואלי ברקת, ג'קי בן זקן. קרדיט - אורי קריספין, אשדודנטנכון לעכשיו, מרוויח חמודי כנעאן במ.ס אשדוד קרוב ל-70 אלף דולר לעונה. עם זאת, הכסף הגדול הוא כמובן בסכום ההעברה. על פי הדיווח, תג המחיר אשר הדביק בן-זקן לקשר המוכשר הוא - 3 מיליון יורו. סכום אשר מכבי תל אביב לא מוכנה לשלם. עם זאת, ונחזור ליחסים הטובים בין בעלי הקבוצות - במקרה של ב"ש יש היתכנות למהלך שכזה תמורת אחוזים מסויימים על הכרטיס. נכון לעכשיו ישנה גם אפשרות כי בתמורה לכנעאן תעביר ב"ש גם מספר שחקנים, בהם רועי גורדנה ודוידה פטרוצ'י.

עוד מוסיף הגורם - "חמודי מהווה בורג מרכזי באשדוד, ולרן בן שמעון כבר מכרו כמה שחקנים טובים. אז ממה שזה נראה כרגע ג'קי לא ישחרר אותו בחלון הזה, אבל מניסיון עבר אנחנו לומדים שגם במקרים של מיכאל אוחנה, זריהן ואלחמיד הוא גם אמר שזה לא יקרה, ואז ברגע האחרון הם נמכרו. עם זאת, זה נראה לבינתיים שכנעאן יסיים את העונה באשדוד".

ככל הנראה יישאר עד הקיץ, חמודי כנעאן (משמאל). קרדיט - אורי קריספין, אשדודנט

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה