האושפיזין של אוהדי הפועל באר שבע

$(function(){setImageBanner('c8caa6cd-0ecb-4769-a533-52c06571c40e','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

לכבוד חג הסוכות ארבעה אוהדי הפועל באר שבע סיפרו ל'באר שבע נט' מי האושפיזין שהיו רוצים לארח בסוכה שלהם- שחקני עבר שהיו רוצים להכיר או לראות שוב על המגרש, שחקני חיזוק עליהם אפשר רק לחלום והרגעים המרגשים כאוהדים

ברוח חג הסוכות יצאנו ב'באר שבע נט' לבדוק עם אוהדי הפועל באר שבע מי האושפיזין שהיו רוצים לארח בסוכה שלהם אם רק יכלו. שמענו מהם מי משחקני העבר הם היו רוצים להכיר, מי שחקני חיזוק שהיו יכולים לעזור לקבוצה ועל הרגשים המרגשים שלהם כאוהדים.

 

אבי צור, בן 34

איזה שחקן עבר של הפועל באר שבע היית מארח כאושפיזין בסוכה? "אופיר חיים בגלל שהוא שחקן העבר שהכי אהבתי... גם שחקן מעולה והכי חשוב נשמה ענקית".

מה הרגע המרגש ביותר שזכור לך כאוהד? "הניצחון על בית"ר ירושלים בטרנר... הרגשנו את האליפות קרובה מתמיד".

מי שחקן החיזוק שהיית רוצה לארח בסוכה שיכול להצטרף למועדון? "טוני וואקמה... אם אפשר גם לנעול אותו שלא יברח. הוא השחקן הכי גדול ששיחק בבאר שבע והייתי שמח לראות אותו שוב".

מה תרצה לאחל לכל הבאר שבעים? "חג סוכות שמח ומי ייתן ונחזור למגרשים במהרה".

 צילום: יהלי אוזן

שי, בן 29

איזה שחקן עבר של הפועל באר שבע היית מארח כאושפיזין בסוכה? "אליניב ברדה, הוא השפיע בצורה משמעותית על המועדון לאורך שנים עוד מימי וסרמיל ועד היום בתור עוזר מאמן".

מה הרגע המרגש ביותר שזכור לך כאוהד? "יש הרבה רגעים מרגשים גם מוסרמיל וגם מטרנר אבל לדעתי הרגע שאני זוכר והתרגשתי בו זה גול הניצחון בדקה ה90 של בן שהר מול אינטר בליגה האירופית... הבנתי אז שזה ניצחון שיישאר איתנו בזיכרון עוד שנים!".

מי שחקן החיזוק שהיית רוצה לארח בסוכה שיכול להצטרף למועדון? "יש הרבה שחקנים שהייתי מפנטז שיהיו בהפועל באר שבע אבל בכנות לבאר שבע לרוב היו בעיות בהגנה, אז אם הייתי יכול לבחור כל שחקן בעולם הייתי מארח בסוכה שלי את סרחיו ראמוס ומחתים אותו על חוזה ארוך טווח".

מה תרצה לאחל לכל הבאר שבעים? "אני רוצה לאחל לכל הבאר שבעים שנה טובה, המון בריאות בעיקר בתקופה הזאת שיש לא מעט משברים ושנמשיך לתמוך בקבוצה שלנו גם כשקשה לה ולנו. מי ייתן שיגיע הרגע ונחזור כולנו לטרנר ונתמוך בקבוצה מקרוב במלוא הכוח והשמחה!".

 

חן, בת 30

איזה שחקן עבר של הפועל באר שבע היית מארחת כאושפיזין בסוכה? "קשה ממש להחליט. אני אוהבת כל כך הרבה שחקני עבר. אבל נראה לי שהובאן, אפילו שהוא מה״דור החדש״, כי הוא נראה כמו אדם ממש טוב ומעניין, וגם ממש חסר לקבוצה אדם כמוהו תמיד. הלוואי יום אחד הוא יצטרף לצוות המקצועי".

מה הרגע המרגש ביותר שזכור לך כאוהדת? "למרות שהיו הרבה רגעים משמחים בשנים האחרונות- 3 אליפויות, גביע, אירופה, הרגע  המרגש הוא האליפות הראשונה בדור החדש, קל. לא האמנתי שזה יקרה, עד השנייה האחרונה הייתי בטוחה שמשהו הולך להשתבש. אחרי המשחק נגד חיפה בו הפסדנו 2-1, דווקא במשחק בו ניצחון פירושו אליפות, הייתי מאוד פסימית. עד עכשיו קשה להאמין שיש לנו אליפות".

מי שחקן החיזוק שהיית רוצה לארח בסוכה שיכול להצטרף למועדון? "ואן דייק. חשבתי בהתחלה להגיד מסי או רונאלדו אבל הבעיה שלנו היא בהגנה. נראה לי שהוא ישחק אחלה עם מיגל".

מה תרצי לאחל לכל הבאר שבעים? "שנחזור לאיצטדיון כבר".

 צילום: יהלי אוזן

גיל, בן 20

איזה שחקן עבר של הפועל באר שבע היית מארח כאושפיזין בסוכה? "הייתי מארח את ג׳ובאני רוסו כי הוא הביא את הגביע במספרת אדירה והייתי רוצה לשאול אותו איך זה היה באותו רגע לכבוש ככה ועוד מול מכבי תל אביב".

מה הרגע המרגש ביותר שזכור לך כאוהד? "המהפך המטורף (!!) 3-2 מול אינטר פה בבית בדקה ה93, הייתה אווירה של חשמל בטרנר באותו זמן!".

מי שחקן החיזוק שהיית רוצה לארח בסוכה שיכול להצטרף למועדון? "הייתי מארח את שלומי אזולאי הקשר. בעיני יש לו ראיית משחק טובה והוא יכול לדעתי לתרום מאוד".

מה תרצה לאחל לכל הבאר שבעים? "שנהיה באירופה אמןןן ונזכה אליפות. חג שמח!".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('fff76be5-7a9c-4a8b-b103-149effb74797','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה