האדומים מחפשים ניצחון מול הצהובים מתל אביב



הפועל "אלטשולר שחם" באר שבע תנסה להתאושש מההפסד במחזור האחרון להפועל ירושלים דווקא מול מכבי תל אביב (שישי, 13:00)

אחרי ההפסד במשחק האחרון, הפועל "אלטשולר שחם" באר שבע תרצה לחזור ולנצח בליגת ווינר סל מחר (שישי, 13:00) אבל המשימה לא קלה בכלל- משחק חוץ בהיכל מנורה נגד מכבי תל אביב.

באר שבע מגיעה למשחק הקרוב אחרי תבוסה להפועל ירושלים מוקדם יותר השבוע 66:94, אך לפני כן הצליחו האדומים להשיג שני ניצחונות רצופים ויקוו לחזור ליכולת הזו. במשחק האחרון מול הירושלמים החבורה של רמי הדר רשמה ערב חלש מ-3 (20% עם 9 מ-45) והרבתה לאבד כדורים מה שגרם לה בסופו של דבר להפסיד. רק שני שחקנים הגיעו למספר דו ספרתי של נקודות, כיילב אגאדה עם 17 נקודות ואריק גריפין עם 10 משלו.

אל המשחק הזה מגיעים המארחים מתל אביב אחרי ניצחון מרשים 60:95 נגד מכבי חיפה בבית, אחרי שקלעו 35 נקודות רק ברבע הראשון. בלטו אצל הצהובים קלויארו עם 13 נקודות, והצעירים עוז בלייזר עם 12 נקודות, דורי סהר עם 11 משלו. לפני כן רשמה האלופה הפסד לגלבוע/גליל וניצחון בדרבי על הפועל תל אביב. למכבי תל אביב משחק פחות מהמוליכה ירושלים והיא לא תעשה לבאר שבעים חיים קלים.

הפעם האחרונה בה הקבוצות נפגשו הייתה לפני שנה, קצת לפני שהגיעה הקורונה אל חיינו, אז האדומים גם התארחו בהיכל מנורה והפסידו 74:98. גם בקונכייה בעונה שעברה הצהובים יצאו עם הניצחון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה