גשמי ברכה: הפועל באר שבע ניצחה בתום משחק מותח



האדומים חזרו לטרנר, ופגשו את הקבוצה המשתפרת של הליגה. ספורי כבש ראשון, בית"ר חזרה למשחק אבל מיכה כבש שער ניצחון ענק

פאון. קרדיט - הפועל "ויקטורי" באר שבע

זהו, הפועל באר שבע חזרה לשחק בטרנר במסגרת הליגה, לראשונה מאז תחילת נובמבר וגם סיפקה חתיכת משחק.

בסיבוב הקודם זה נגמר ב-5:0 קליל, וגם היום זה היה נראה שבאר שבע תסיים את המשחק בקלילות. עם זאת, בית"ר ואבוקסיס ממש לא עשו לאדומים חיים קלים, ולרגע היה נראה שבאר שבע יכולה גם לאבד נקודות.

שגיב יחזקאל חזר להרכב, בעוד איתן טיבי פתח במקומו של אבו עביד המורחק. בהתקפה, החליט ברדה דווקא לפתוח עם חטואל, שבדרך כלל עולה מהספסל. זה התחיל טוב עבור באר שבע, שכבר בדקה ה-5 מצאה את הרשת: שמיר מצא את ספורי, שמסף הרחבה בעט כדור חד שהכניע את ישראלי. באר שבע שלטה בכדור ברוב המחצית הראשונה, אך למעט הגול של ספורי, לא הצליחה באמת לסכן את הירושלמים, שנראו די אנמים. 

במחצית השנייה המשחק קיבל תפנית שונה לגמרי: בדקה ה-53 פאון דירבל בין כל שחקני ההגנה של בית"ר, ובסוף המהלך מצא את הרשת. 2:0 די קליל לבאר שבע, שנראתה בדרך הבטוחה לניצחון. בדקה ה-66 בית"ר חזרה למשחק משום מקום: השופט שרק לפנדל, ירדן שועה ניגש לבעוט וצימצם את התוצאה. באר שבע נכנסה להלם, ובדקה ה-77 התקפה מתפרצת נהדרת של היריבה נגמר בשער נפלא של תומא. בית"ר חוזרת למשחק משום מקום.

אבל באר שבע כמו באר שבע, היא קבוצה עם אופי אדיר שאף פעם לא מוותרת - בדקה ה-87, שגיב יחזקאל העביר שלושה שחקנים במחצית המגרש שלו, ושלח את שאפי קדימה. הרוסי החזיר ליחזקאל, שבעט חזק היישר לידיו של ישראלי. הכדור החוזר נחת ברגליו של מיכה, שמחוץ לרחבה הבקיע את שער הניצחון הדרמטי. שער בכורה לקשר העונה, שנכנס בכלל בתור מחליף.

בשבוע הבא יצאו האדומים לסמי עופר, בקרב אדיר בצמרת ליגת העל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה