בתום דרמת ענק: הפועל ב"ש בגמר הגביע



הפועל באר שבע בגמר הגביע אחריי 2-3 ענק מול מכבי נתניה, לאחר שער דרמטי של קיניונס בדקה ה-122 עמוק בתוך תוספת הזמן

קרדיט: הפועל "ויקטורי" באר שבע

דרמת ענק אמש בבלומפילד: הפועל ב"ש בגמר הגביע לאחר שער ניצחון דרמטי של קיניונס בדקה ה-122, עמוק בתוך תוספת הזמן.

בתשע העונות האחרונות הגיעה הפועל באר שבע שלוש פעמים למעמד הנכסף של חצי גמר הגביע, כאשר בכל פעם היא יצאה כשידה על העליונה. אמש הוכיחו האדומים שוב כי ברגעים החשובים הם יודעים להתעלות על עצמם, כשאמש בבלומפילד, לאחר משחק הירואי אותו הולכים אוהדי הקבוצה לזכור עוד הרבה שנים קדימה, העפילה הקבוצה לגמר בפעם השביעית בתולדותיה. 

תחילת המשחק נפתחה בצורה רעה מאוד בעבור האדומים, שנקלעו לפיגור מוקדם כבר בדקה ה-15 מנגיחה מדוייקת של איתן אזולאי. את המחצית הראשונה סיימו האדומים בפיגור 1:0.

באר שבע לא ויתרה ובסופו של דבר הלחץ המאסיבי על שערה של נתניה נשא פירות, כאשר בדקה ה-64 הלדר לופס השווה בנגיחה לפנתיאון, שהחזירה מעט את הצבע ללחייהם של אוהדי הקבוצה.

בדקה ה-79 הגיע המהפך שאוהדי באר שבע כה ייחלו לו, כאשר קיניונס מסר מסירת רוחב נפלאה שהגיעה אל אולאד עומאר שלא התבלבל וסידר לאדומים 1-2.

אך לצערה של ב"ש היתרון לא החזיק מעמד, כאשר בדקה ה-89, נתניה קיבלה הזדמנות להשוות מהנקודה הלבנה לאחר ששחקנה של נתניה, יובל שדה, הוכשל ברחבה. מקסים פלקושצ'נקו שמר על קור רוח ושלח את המשחק להארכה עם 2-2 בתום 90 הדקות.

בהארכה המשיכה הקבוצה מבירת הנגב להפגין עליונות על יריבתה, אך למרות זאת לא הצליחה למצוא את השער הנכסף. ואולם רגע השיא של המשחק הגיע ממש בדקות הסיום, ברגע שנדמה כי אותו לא יישכחו אוהדי הקבוצה עוד שנים רבות, כאשר בדקה ה-122, עמוק בתוך תוספת הזמן, בעיטה מהאוויר של קיניונס פגעה בכרם ג'אבר והותירה את שוערה של נתניה חסר אונים.

2-3 ענק לאדומים מהנגב בסיום שיפגשו בגמר את המנצחת במשחק בין מכבי פ"ת להפועל נוף הגליל. במידה וב"ש תנצח בגמר, תהיה זו זכייה רביעית בגביע בתולדות המועדון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה