ברדה לפני משחק העונה- "לא חושש מהפגרה, רוצים להמשיך את הדרך שעשינו"

$(function(){setImageBanner('4f93f096-da02-40a2-bdeb-10bbc323f062','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

דריכות והתרגשות בהפועל באר שבע לקראת המשחק החשוב ביותר שלה העונה- המפגש מול המוליכה מכבי חיפה בסמי עופר. רגע לפני המשחק מחר, דיברו המאמן אליניב ברדה ואנדרה מרטינס במסיבת העיתונאים

משחק העונה מתקרב כשמכבי חיפה והפועל באר שבע ייפגשו מחר (שני) לקרב על שלוש נקודות חשובות שעשויות להכריע עונה שלמה. רגע לפני ההתמודדות המסקרנת, המאמן אליניב ברדה והקשר אנדה מרטינס דיברו עם התקשורת במסיבת העיתונאים.

"אנחנו מתכוננים רגיל למשחק הזה כמו שהתכוננו עד עכשיו, זה משחק חשוב מאוד. אנחנו רוצים להמשיך את הדרך שעשינו במשחקים האחרונים ורק על זה אנחנו מסתכלים ובזה מתמקדים", אמר המאמן אליניב ברדה, "אני לא חושש מפגרת הנבחרות, אני חושב שיש בזה גם דברים טובים. שחקנים עברו עונה אינטנסיבית אז לתת להם לשבור שגרה ולהיות עם המשפחות זה דבר טוב. השחקנים מתאמנים בקצב מצוין ועושים לי כאב ראש גדול".

קרדיט: הפועל "מחסני השוק" באר שבע

ברדה נשאל על התחושות לשחק בסמי עופר מול אצטדיון מלא: "כל שחקן היה רוצה להיות לבוא ולשחק מול אצטדיון מלא. הלוואי שיהיו לנו כל הזמן משחקים כאלה. אנחנו מאוד מכבדים את מכבי חיפה, זו האלופה, אבל אנחנו נבוא ונתרכז בעצמנו. נתמקד בדברים הטובים שלנו ונשפר את הדברים הפחות טובים. זה מבחינתי הדבר הכי חשוב". על ההתמודדות מול ברק בכר שהוא מכיר היטב: "זכיתי לעבוד כשחקן תחת ברק בכר ואחר כך כעוזר מאמן. היה לי כיף וכבוד גדול. יהיה מעניין ופיקנטי".

שני המשחקים הקודמים בין הקבוצות העונה התפתחו כזכור בצורה שונה, כשכל קבוצה השיגה ניצחון חוץ. ברדה התייחס לכך: "שני המשחקים היו מאוד שונים גם שם וגם פה, שם אנחנו קיבלנו אדום ופה מכבי חיפה קיבלה אדום. המשחקים היו פחות טקטיים ויותר עם הקרבה ונשמה. בכדורגל אי אפשר לדעת מה יהיה, זה כל היופי". על ההתרגשות לקראת המשחק הוסיף: "אני מרגיש את זה בעיר, יש התעניינות גדולה במשחק, המשחק נורא חשוב לקהל שלנו וגם לנו. לכן נבוא להוציא ממנו את המקסימום".

ברדה גם התייחס למצב הסגל וציין כי מי שלא יעמדו לרשותו הם כזכור שגיב יחזקאל ואיתי שכטר שנותחו ומחלימים, כמו גם גוסטבו מרמנטיני שמוצהב. המאמן התייחס להלדר לופס ואמר כי הוא כמעט השלים אימון מלא ויהיה זמין.

 אנדרה מרטינס. קרדיט - הפועל "ויקטורי" באר שבע

מי שעוד התייצב בפני התקשורת הוא הקשר הפורטוגלי אנדרה מרטינס, שאף זכה לתואר אבא אחרי הולדת ביתו לפני מספר ימים בבית החולים סורוקה. "אני מאוד שמח, אלא הימים הכי טובים בחיי. אני מרגיש את התמיכה מהמועדון והאנשים בעיר זה היה מדהים בשבילי ובשביל אשתי. יום הלידה היה קסום אבל עכשיו אני מרוכז בעבודה שלי".

מרטינס נשאל על התחושות בעיר: "זה היה מדהים, אף פעם לא הרגשתי כל כך הרבה תמיכה ואהבה מהאנשים במועדון ובעיר. גם אני וגם אשתי מאוד שמחים כאן וזו הייתה ההחלטה הכי טובה שיכולנו לקחת. אני נהנה מהרגע, משחקים חשובים מגיעים ואלה המשחקים שכולנו רוצים לשחק. אני רוצה ליהנות ולתת את הכי טוב שלי".

"הם האלופים ויהיה משחק קשה", הוסיף הקשר הפורטוגלי, "אנחנו מתכוננים כמו לכל משחק. אנחנו נעשה את הטוב ביותר שלנו וננסה לנצח". על הקשר עם חברו ז'וסוואה אמר: "כולם יודעים שהוא החבר הכי טוב שלי, אנחנו מדברים כמעט כל יום. לא הוגן שאשתף את השיחות שלנו, נשמור את זה בנינו. כולם מכירים אותו וכמה הוא יכול לתת לקבוצה, הוא שחק בטופ ואני שמח בשבילו כי הוא בכושר טוב ועוזר ללגיה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('de7bdf24-b85c-44cd-be42-a8887256267f','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה