ברדה לפני מכבי תל אביב: "רוצים להציג כדורגל טוב ולנצח במגרש הביתי שלנו"



הפועל באר שבע בהכנות לא אידיאליות לשבוע חשוב במיוחד עם מפגש נגד היריבה מכבי תל אביב. המטרה הראשונה- להשיג ניצחון ליגה בטרנר על הצהובים (שני, 20:45) כשמליקסון וברדה על הקווים

אין רגע דל בהפועל באר שבע וכעת, רגע אחרי שיוסי אבוקסיס התפטר מתפקידו, האדומים מבירת הנגב מארחים בטרנר את מכבי תל אביב היום (שני, 20:45) למשחק ליגה במסגרת המחזור ה-18.

אז עד שתתגלה זהותו של המאמן הבא של באר שבע, מאור מליקסון ואליניב ברדה צפויים לעמוד על הקווים ולהדריך את השחקנים. האדומים מגיעים למשחק הזה מהמקום ה-5 בטבלה אחרי ההפסד לבני סכנין לפני מספר ימים, הפסד שהרחיק אותם 6 נקודות ממכבי תל אביב שבמקום ה-2.

באימון אתמול שלפני המשחק נכחה הבעלים אלונה ברקת והעבירה מסר חד משמעי לשחקנים והצוות שהיא חוזרת לנהל את המועדון כדי להחזיר אותו להישגים. מבחינת סגל עדיין ישנם פצועים שלא יוכלו לקחת חלק בהתמודדות כמו סינטיהו סלליך, מרואהן קבהא, עמית ביטון ומיגל ויטור שבמועדון מקווים שיהיה כשיר. נוסף אליהם, תומר יוספי ורותם חטואל עדיין לא החלימו מקורונה ולא כשירים.

צילום: זאב דיקמן

אל טרנר תגיע מכבי תל אביב שנמצאת בכושר מצויין ולא הפסידה בליגה מאז תחילת חודש דצמבר. הצהובים רושמים 9 משחקים ללא הפסד מתוכם שני ניצחונות רצופים במשחקים האחרונים, האחרון בהם ניצחון יוקרתי 1:2 על היריבה בצמרת מכבי חיפה של ברק בכר.

הקבוצות נפגשו בתחילת העונה בסוף חודש אוקטובר, אז הן נפרדו בתיקו מאכזב בתוצאה 0:0. בחמשת המפגשים האחרונים ביניהן בליגה כל קבוצה ניצחה פעם אחת ושלושה משחקים הסתיימו בחלוקת נקודות.

אליניב ברדה אמר לקראת המשחק: "מתכוננים בצורה הכי טובה שאנחנו יכולים, יש לנו משחק נגד יריבה טובה מאוד שנמצאת בכושר טוב אבל גם אנחנו קבוצה טובה ויש לנו את המטרות שלנו. אנחנו חוזרים לטרנר ורוצים להציג משחק כדורגל טוב בטרנר ולנצח במגרש הביתי שלנו"

גם אור דדיה הוסיף: "אחרי ההפסד האחרון אנחנו מתכוננים למשחק מחר נגד יריבה מאוד חזקה. אני מצפה שנבוא ונעשה את מה שצריך, נציג את היכולת שאנחנו יכולים ונשמח את האוהדים בבית שלנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה