בחזרה לפסגה עם ניצחון קטן גדול

$(function(){setImageBanner('5857db08-ef64-4d45-9f3a-9f55beb403e9','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

הפועל באר שבע הגיעה למשחק הערב (ב') מול הפועל חיפה, כשהיא רואה את יריבתה לצמרת מכבי חיפה מפרקת אמש את נוף הגליל. רוקאביצה וספורי שוב נראו נהדר, אבל היכולת במחצית השנייה שוב מעלה מספר סימני שאלה

נראה כי הפינג-פונג בין המקום הראשון לשני, ילווה את הפועל באר שבע ומכבי חיפה להמשך כל העונה. הערב מי שנשארה בלתי מנוצחת זוהי הפועל באר שבע, שהגיעה לסמי עופר במטרה אחת - להמשיך את המומנטום הטוב, ולא לתת לחיפה ולו לרגע לברוח בפסגה. 

גם למשחק הזה על לוי עם מערך שלושת הבלמים, שעובד נהדר במחזורים האחרונים. מי שחזר להרכב היה השחקן הכי טוב של באר שבע העונה, ראמזי ספורי, שבעקבות צבירת כרטיסים צהובים הורחק מהמשחק האחרון. מי שעוד קיבל את חולצת ההרכב זהו שוב תומר יוספי, שגם הערב נראה טוב, ולאט לאט מתחיל לתפוס את מקומו בהרכב הראשון. בנוסף לכך מי שפתח במקום דדיה היה דנילו אספרייה, שגם לו היה משחק טוב הערב. 

המחצית הראשונה נפתחה בצורה כמעט חד צדדית, כשכבר לאחר 12 דקות, עלו האדומים ליתרון, לאחר שאנסה מצא את רוקאביצה במרכז הרחבה, ואחרון בעט במדויק לרשת את שערו החמישי העונה, והרביעי בארבעת המשחקים האחרונים. עם זאת, באר שבע הרבתה להחמיץ מספר פעמים, כשכמה מהמצבים אליה הגיעה ברחבת חיפה היו חייבים להסתיים ברשת. 

כמו כן, במחצית השנייה, נראתה באר שבע כבויה לגמרי, ממש כפי שנראתה לפני כשבועיים מול עירוני קריית שמונה. אז, קיבלו שחקניו של רוני לוי ביקורת רבה על ההבדל הענק ביכולת בין המחציות, כשגם הערב נראה היה כאילו קבוצה אחרת עלתה לדשא בחציו השני של המשחק. באר שבע נראתה אנמית במחצית השנייה, הרבתה לאבד כדורים ואף החמיצה מספר מצבים קורצים. רוני לוי לבטח יצטרך לתת הסברים ליכולת הירודה במחצית השנייה, שכן מדובר אולי בדפוס חוזר שצריך להדאיג את הצוות המקצועי. 

במחזור הבא תחזור באר שבע לטרנר, למשחק קל על הנייר מול העולה החדשה - הפועל נוף הגליל. מי שיחמיץ את המשחק יהיה מריאנו בריירו, שספג הערב צהוב חמישי וייעדר מסגל הקבוצה.

מהלך המשחק:

בדקה ה-12 באר שבע עלתה ראשונה על לוח התוצאות, לאחר מסירה נפלאה של ספורי לאנסה. החלוץ הגנאי השתלט יפה על הכדור, זיהה את רוקאביצה שהגיע מאחור, וממצב כזה האוסטרלי מתקשה להחמיץ. זהו המשחק חמישי ברציפות שניקיטה מבקיע מול הפועל חיפה, עוד נתון מרשים לחלוץ הנהדר של האדומים.

ארבע דקות לאחר מכן, שוב אנסה השתלט טוב על כדור בתוך הרחבה, ובעט חזק אך למרכז השער, ושוער חיפה היה שם לעצור את הכדור בקלות יחסית. דקה 19: שוב ספורי מצא את רוקאביצה בכדור עומק נהדר. אבל שוב זה היה בורשטיין לעצור את הכדור, וגם את הכדור החוזר שנבעט לעברו. הזדמנות נהדרת לניקיטה להכפיל את התוצאה. דקה 24: ספורי ויוספי החליפו מספר מסירות קצרות, והקשר הצעיר בעט ברגלו החלשה כדור חזק, אותו קלט בורשטיין בקלות יחסית.

בדקה ה-30, שוב בעיטה טובה לשער, ושוב בורשטיין היה עירני, כשמי שניסה את מזלו הפעם היה ספורי, שבעט חזק מחוץ לרחבה. 3 דקות אחר כך המטווח על השער של חיפה המשיך, כשהפעם אספרייה כדרר ברחבה, בעט חזק ושוב בורשטיין הדף בצורה יפה. לאורך כל המחצית השליטה הבאר שבעית הייתה כמעט מוחלטת, כשהקישור של הפועל האדומים נראה פנטנסטי ומרוכז. מי שהמשיך עם היכולת הטובה היה ספורי, שבדקה ה-38 בעט לקורה מתוך הרחבה.

שוב ראה רק מחצית אחת. קרדיט - הפועל "מחסני השוק" באר שבע

מחצית שנייה:

המחצית השנייה התאייפנה במספר איומים לא ממשיים במיוחד על השער של חיפה, ומספר איבודי כדור שטותיים. ובכלל, באר שבע נראתה לא טוב במהלך רוב שלבי המחצית. בדקה ה-58 ערך לוי חילופים ראשונים, כשאנסה שהחמיץ מספר הזדמנויות פז במהלך המשחק, ויוספי שהראה יכולת טובה במרכז המגרש, ירדו לספסל. מי שעלו למגרש היו איתי שכטר ודוידה פטרוצ'י. השינוי שערך רוני לוי כמעט ולא הורגש, ורבע שעה לסיום שניים שמאד רוצים להוכיח את עצמם - דור מיכה ושגיב יחזקאל, עלו לכר הדשא. במקומם ירדו לספסל מבקיע השער רוקאביצה ורמזי ספורי, לו שוב היה משחק טוב. 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('44351c88-6a0f-4d16-9245-86a8bc8b3a7a','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה