בחזרה לסאות'המפטון - איפה נמצאים היום שחקני הפועל ב"ש שלקחו חלק במשחק הענק באנגליה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('96d30cbd-a26a-4857-9925-8c00d2a6051f','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33036,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('96d30cbd-a26a-4857-9925-8c00d2a6051f','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33036,'Image','');},7]]);})

אמש ציינו אוהדי הפועל באר שבע, יחד עם המועדון כמובן - 5 שנים לאותו משחק מכריע מול סאות'המפטון האנגלית, במסגרת הליגה האירופית. יצאנו לבדוק איפה נמצאים היום כל מי שלקח חלק במשחק הענק ההוא, שנכנס לדפי ההיסטוריה של המועדון. מבשל השער שמשחק עכשיו בליגה ב', המגן הפותח של הפועל תל אביב ופרשן ערוץ הספורט - וזה עוד לא הכול

  ערב ענק ובלתי נשכח. קרדיט - תוכן גולשים (ע"פ סעיף 27א')

דודו גורש: מי שהיה השוער הפותח של הקבוצה במהלך כל ששת משחקי הקמפיין, שיחק בהפועל באר שבע עד עונת 18/19, אז עזב לבית"ר ירושלים. כיום משמש גורש כמאמן שוערים באחי נצרת מהליגה הלאומית, כשבנוסף לכך הוא מאמן גם שוערי הנוער של הפועל עכו, הקבוצה בה גדל ושיחק במשך 14 שנה, עד שעבר להפועל ב"ש.

בן ביטון: ביטון, שהיווה חלק חשוב בשלד של הפועל באר שבע במהלך עונות האליפות, עזב בתחילת השנה שעברה למכבי תל אביב, ולא מצא בדיוק את מקומו בשורות הצהובים. כבר לאחר חצי עונה, חזר ביטון לקבוצת נעוריו - הפועל תל אביב, כשמאז הוא משמש שחקן מפתח בהרכב.

מיגל ויטור: בזמנו, הגיע ויטור ובר במשחק הראשון בשלב הבתים מול אינטר כבש את לבבות האוהדים, כשהבקיע את השער הראשון של באר שבע במסגרת שלב הבתים. מאז מיצב עצמו ויטור כיקיר הקבוצה, כשלאחרונה אף החלו שמועות לגבי ייעוד תפקיד עתידי במועדון לפורטוגלי הנפלא.

שיר צדק: שותפו להגנה של ויטור באותו קמפיין. מה שאולי יזכר יותר מכל מהקדנציה של צדק בקבוצה, הינו פרשיית החומרים האסורים המפוקפקת. הפרשייה לוותה בביקורת רבה כלפי המועדון, והדרך בו התנהל היחס כלפי צדק שהורחק ללא פחות מ-8 חודשים. מאז אותה פרשייה, הבלם החסון לא חזר לעצמו, ובעונה שעברה עזב למכבי נתניה, לאחר 5 וחצי שנים.

מיהאי קורהוט: המגן ההונגרי, שהגיע בתחילת אותה עונה, תפס מהר מאד את מקומו בהרכב, והיה השחקן השקט שאף פעם לא טועה. בעונת 19/20 עזב לאריס היוונית, ובעונה שעברה חזר קורהוט לדברצן ההונגרית, עימה זכה בעבר בארבע אליפויות הונגריה.

חמש וחצי שנים ואין ספור זיכרונות מתוקים, שיר צדק. צילום מסך

ג'ון אוגו: הטנק בחלק האחורי של הקישור, וחביב הקהל האדום. בתחילת עונת 19/20 עזב לערב הסעודית, כשהמעבר לא היה מוצלח בלשון המעטה, וכעת נמצא אוגו ללא קבוצה כלל. בראיון שסיפק לאחרונה, סיפר כי אם יקבל הצעה מהפועל ב"ש, לא יהסס לרגע. 

מהראן ראדי: מי שזה שזכה בשש אליפיות רצופות, והיה שחקן מפתח בשתיים מהשושלות המפוארות בתולדות הכדורגל הישראלי, עדיין משחק בגיל 39. בשנה שעברה, חתם מהראן במ.ס כפר קאסם מהליגה הלאומית, ומבחינתו הוא לא רואה את עצמו פורש מקרוב.

אובידיו הובאן: הכלבויניק הרומני במרכז המגרש, ומי שהתחבר לאוהדים בצורה יוצאת דופן, במיוחד לבנצי בלומנפלד ז"ל, האוהד הוותיק של ב"ש שנפטר בשנת 2016, ומאז דואג הובאן להנציחו בכל דרך אפשרית. עונה לאחר אותו קמפיין חזר הובאן לרומניה, ומאז הספיק להוסיף ארבע אליפויות לארון התארים הגם ככה מפואר שלו.

מחכה להצעה מב"ש, ג'ון אוגו. צילום: זאב דיקמן

מאור בוזגלו: באותו משחק כמובן, היה זה מאור שכבש את השער שהעלה את הקבוצה לשלב הבא. בוזגלו, שייזכר כמובן בזכות עוד שערים רבים וחשובים (שער אליפות, שער מול אינטר בסן-סירו), לא מצא עצמו מאז אותה עונה מדהימה, כשפציעות ומעברים תכופים השכיחו קצת את העונות הנפלאות בדרום. כעת מפרשן בוזגלו בערוץ הספורט, ולאחרונה אף השתתף בתכנית "הזמר במסכה" בערוץ 12 במה שאולי מסמן את סיום הקריירה הנפלאה של הילד הנצחי.

טוני נוואקמה: מה לא נכתב על הניגרי. אחד הזרים הטובים שנחתו בישראל, היה אולי הכוכב של הקבוצה, והמוציא העיקרי לפועל. מאז הקדנציה המדהימה בב"ש, עבר טוני לטרבוזנספור הטורקית, והעונה הוא מצעיד אותה כל הדרך לאליפות היסטורית. בין לבין, הספיקו האוהדים הטורקים להתאהב בניגרי מעל הראש, כשפסל בדמותו כבר הוצב מחוץ לאצטדיון הקבוצה. 

בן שהר: החלוץ הפורה ביותר של הפועל באר שבע בשנים האחרונות, עזב בעונה שעברה לקפריסין, על מנת לנסות את מזלו (שוב) מעבר לים. בתחילת העונה הזאת חזר שהר ארצה אל מכבי חיפה, כשהוא מתאחד בדרך עם המאמן שהוציא ממנו את המיטב - ברק בכר.

אחד הזרים הטובים שנחתו בארץ. קרדיט - מתוך האינסטגרם של השחקן (תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א')

ספסל:

גיא חיימוב: השוער המצויין, שזכה עונה לאחר מכן עם באר שבע באליפות כשוער ראשי, פרש בשנה שעברה מכדורגל לאחר שסיים את חוזהו במכבי חיפה, ולא הצליח להתאושש מפציעה חוזרת בכתפו. 

בן תורג'מן: המגן השמאלי, שזכה עם ב"ש בשתי אליפויות, עזב בתום אותה עונה לבני יהודה, ולאחר שנתיים חזר לקדנצייה שנייה בדרום. עם זאת, מאז הספיק לעזוב תורג'מן עוד פעם, וכעת הוא משחק מועדון ספורט רמלה בליגה ב'. 

מוחמד גאדיר: מי שכזכור בישל בגאונות את שער הניצחון של בן שהר מול אינטר בטרנר, שיחק שלוש שנים בבאר שבע, במהלכם מיעט להיבחר בהרכב. לאחר שעזב את האדומים, שיחק מוחמד בסכנין, בני יהודה, והעונה חתם בהפועל חדרה.

מתן אוחיון: המחליף המסורתי. 4 עונות שיחק אוחיון במדי באר שבע, כשכמעט תמיד שותף בתור מחליף. עם זאת, הפציעות הרבות שליוו אותו, מנעו ממנו לפספס חלקים גדולים מהעונות במועדון, ובסוף עונת 18/19 שוחר אוחיון מב"ש. בשנה האחרונה, עשה הבלם בן ה-35 קאמבק במדי הפועל רעננה בליגה הלאומית, וכולנו תקווה כי ישאר בריא ושלם. 

לואי טאהא: טאהא בן ה-32, הינו אחד מהבלמים הטובים של המועדון בעשור האחרון. מי שתפס את מקומו לצד ויטור במרכז הגנת באר שבע, עזב העונה להפועל חיפה, הקבוצה בה גדל. במהלך חצי גמר גביע הטוטו השנה, מול אותה הפועל ב"ש, נפצע טאהא בצורה קשה ולמעשה גמר את העונה. וכפי שהפועל חיפה נראית במחזורים האחרונים, הם לבטח ישמחו לקבל את לואי בחזרה כמה שיותר מהר.

יובל שבתאי: מצחיק לומר, אבל יובל שבתאי שותף מלא לאחד מהגולים החשובים של הפועל באר שבע בהיסטוריה - ממש כך. הקשר, שהגיע באותה עונה מהפועל רעננה, עלה בדקה ה-77 מהספסל, וכבר לאחר 2 דקות בישל למאור בוזגלו את הגול שהעלה את ב"ש לשלב הבא. עם זאת, בהמשך אותה עונה עבר שבתאי בהשאלה להפועל רעננה, ובשנים האחרונות הוא מעביר את זמנו בליגות הנמוכות, כשכעת הוא משחק במדי קבוצת עיר הולדתו - הפועל כרמיאל מליגה ב'.

לוסיו מרינאו: החלוץ הברזילאי שהגיע בתחילת אותה עונה לאדומים, לא הצליח לבסס את מעמדו, וכבר בינואר של אותה שנה הושאל למ.ס אשדוד, כחלק מעסקת העברתו של ניב זריהן. בשנים האחרונות, לאחר שחזר מבסיבוב קצר בברזיל, מיצב עצמו לוסיו כחלוץ לגיטימי בליגת העל, ולאחר מספר עונות טובות בחדרה ובקריית שמונה, עבר העונה מרינאו להפועל תל אביב.

מהליגה האירופית לליגה ב', יובל שבתאי. קרדיט - תוכן גולשים (ע"פ סעיף 27א')

קרדיט - דף הליגה האירופית (תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א')

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('57cf39be-675a-4e42-8518-f6e88355504e','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה