בהפועל באר שבע הוכיחו שוב: האדם לפני השחקן



באמצע הפגרה: שחקני הפועל ב״ש התפנו להקרנה משותפת של המונדיאל עם שחקניות ושחקני הכדורגל של עמותת "שער שוויון"

קרדיט - אבירן מויאלשחקני ליגת העל בכדורגל, עדן שמיר ועומרי גלזר, הגיעו אתמול לאצטדיון 'נירים' בבאר שבע לאירוע השקת שנת הפעילות תשפ"ג של עמותת 'שער שוויון'.

שחקני הפועל ב"ש יחד עם 60 שחקנים ושחקניות צעירים המגיעים מ-3 תכניות של העמותה התכנסו יחד על המגרש למשחק ידידות קצר, ולאחר מכן התכנסו יחד לצפייה משותפת במשחק של ספרד נגד מרוקו, במסגרת המונדיאל.

עמותת "שער שוויון" היא עמותה העושה שימוש בספורט ככלי לצמצום פערים, כאשר באר שבע היא העיר שבה פועלות הכי הרבה קבוצות של העמותה. קבוצות הכדורגל המקצועיות לבנים, מתקיימות בערים שבהן לא בהכרח קיימות חלופות מקצועיות עבור בני גילם; במסגרת תכנית 'בועטות' – מופעלות קבוצות כדורגל לבנות המבקשות לשחק כדורגל באופן מקצועי, ו'שווים ניצחון' - קבוצות כדורגל לילדים על הרצף האוטיסטי בתפקוד גבוה, גאוני כדורגל שחווים קושי רגשי להשתלב בקבוצה רגילה ומשחקים בקבוצה ייעודית.

קרדיט - אבירן מויאל

עדן שמיר, שחקן הפועל באר שבע: "הוזמנתי על ידי עמותת 'שער שוויון' לקחת חלק בפעילות. את 'שער שוויון' אני מכיר עוד מהתקופה ששיחקתי בקריית שמונה, זו עמותה מדהימה עם פעילות מבורכת ואני בהחלט שמח להגיע ולפגוש כל כך הרבה ילדים מכל המגזרים והדתות, מדהים לראות את האהבה שלהם לכדורגל.

לירן ג'רסי, מנכ"ל ומייסד 'שער שוויון': "אנו נרגשים לפתוח שנה נוספת של פעילות בעיר באר שבע, בה פועלות מספר הקבוצות הגבוה ביותר שלנו. כבוד גדול עבורנו לארח את כוכבי הפועל באר שבע ולראות את השחקניות והשחקנים הצעירים שלנו משחקים כדורגל בהנאה גדולה ובצורה הוגנת וחברית. אנחנו מאמינים שתוכנית 'שער שוויון' מהוות היום את הבסיס הרחב והאמיתי להתפתחות העתידית של ענף הכדורגל בפריפריה."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה