באר שבע הפסידה במשחק האימון בקפריסין; סלמאני כבש



האדומים פגשו הבוקר את פנאתינייקוס היוונית, והפסידו בתוצאה 3-1. סלמאני כבש את השער הראשון, בקבוצה שוקלים את השאלתו בינואר. הערב תמריא הקבוצה בחזרה לישראל

קרדיט - הפועל "ויקטורי" באר שבע

התגעגעתם אליה? אמנם רוב אוהדי הכדורגל עסוקים כעת בפגרת המונדיאל וברשימת המשחקים הנפלאים והבלתי נגמרת, אבל בעוד שבוע בדיוק ואחרי כמעט ארבעה שבועות היא חוזרת. הפועל באר שבע, ששיחקה את משחקה הרשמי האחרון בניצחון 2-0 על קריית שמונה ב-13.11, פגשה הבוקר את פנאתינייקוס היוונית למפגש ידידות מסקרן. 

כאמור, האדומים נמצאים כבר קרוב לשבוע במחנה אימון בקפריסין, ואם נשפוט על פי דיווחים שמגיעים מתוך המחנה - נראה כי מצב הרוח של שחקני הקבוצה טוב מתמיד. לקראת המפגש מול הפועל תל אביב בחצי גמר גביע הטוטו, נפגשו שתי הקבוצות למשחק אימון מלא באירועים. 

באר שבע פתחה בהרכב עם: אריאל הרוש, אור דדיה, איאד אבו עביד, אור בלוריאן, אביב סולומון, רועי גורדנה, שי אליאס, תומר יוספי, אדריאן פאון, יוג'ין אנסה ואסטריט סלמאני. אותו סלמאני הוא גם זה שהעלה את באר שבע ראשונה על לוח התוצאות, לאחר שבדקה ה-30 רועי גורדנה מצא אותו בתוך הרחבה. סלמאני, ניער מעליו שחקן הגנה יווני וכבש בבעיטה לרשת. אגב, אותו סלמאני כזכור היה נתון לביקורת רבה אודות יכולתו המקצועית וחוסר הצלחתו למצוא את הרשת. אמנם אליניב ברדה גיבה ללא הפסקה את החלוץ שלו, אבל נראה שלבאר שבע נגמרה הסבלנות.

תומר חמד. קרדיט - הפועל "ויקטורי" באר שבע

על פי הדיווחים האחרונים, עולה כי בקבוצה שוקלים להשאיל את סלמאני בחודש ינואר לקבוצה אחרת, אך הכל תלוי בכך שהקבוצה תמצא שחקן מחליף במקומו. לבינתיים סלמאני יקבל הזמנויות נוספות בחודש דצמבר להוכיח את עצמו. בחזרה למשחק - פנאתינייקוס השוותה לפני הירידה להפסקה, ובמחצית השנייה הצליחו היוונים להשלים מהפך. 

הערב תחזור הקבוצה לישראל על מנת להמשיך את הכנותיה לקראת המפגש מול הפועל תל אביב. לאחר מכן, את אשדוד פעמיים בתוך חמישה ימים (בגביע ובליגה), כשבסוף החודש יגיע משחק העונה מול מכבי חיפה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה