ארגוני האוהדים של ב"ש: "מי שלא יסכים לקיצוץ מקומו לא איתנו"

$(function(){setImageBanner('4de6de3d-aaea-4770-a6da-b4ffade1c166','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

אמש פרסמו ארגוני האוהדים של הפועל באר שבע הודעה ובה הם מביעים תמיכה בנאמן יונגר, מבהירים שלא ייתנו לקבוצה להגיע לפירוק ומבטיחים שימשיכו לקנות מנויים ולתמוך בקבוצה: "כולנו נפעל יחד אגרוף אחד בחזית מאוחדת למען ולטובת המועדון האהוב על כולנו"

בצל הקורונה והשיחות של שחקני הפועל באר שבע עם הנאמן עו"ד יונגר בנוגע לקיצוץ במשכורתם, ארגון האוהדים של הפועל באר שבע "Ultrasouth", בתמיכת שאר נציגי הארגונים, יצא אמש בהודעה והבהיר את עמדתם- תמיכה בנאמן הקבוצה ובקיצוץ בשכר והבטחה שהאוהדים ימשיכו לתמוך בקבוצה לרכוש מנויים.

בינתיים, בימין אלה עו"ד יונגר ממשיך בשיחות עם השחקנים בנוגע למתווה הקיצוצים לעונה הבאה שצפויים להגיע עד 50% לשחקנים הבכירים. כמו כן, על פי הדיווחים מופעל לחץ על מנכ"ל הקבוצה אסי רחמים בכדי לנסות ולהשאירו אחרי שהודיע בשבועות האחרונים כי הוא מתכנן לעזוב בסיום העונה.

"נציגי ארגון האוהדים אולטראסאוט נפגשו עם נציגים מעמותת וסרמיליה, היציע המזרחי "בנצי", עמה יעמיק ונציגי אוהדים מכלל היציעים והוסכם פה אחד כי מעתה כולנו נפעל יחד אגרוף אחד בחזית מאוחדת למען ולטובת המועדון האהוב על כולנו", נכתב בהודעה, "במהלך התקופה הזו נפגשנו עם אלונה, שחקנים, הנהלה ועובדי המועדון. פעלנו מאחורי הקלעים ואנחנו עדיין פועלים ונפעל כך גם בעתיד על מנת להוביל את המועדון ביחד איתכם ועם כל הקהילה הנדירה הזאת שנקראת אוהדי הפועל באר שבע בחזרה למקום שכולנו רוצים וראויים להיות בו. אנחנו יכולים להבטיח לכם שאנחנו לא נחים לרגע ושלא ניתן לאף אדם, גוף, או מערכת לפגוע במועדון הפועל באר-שבע באופן מכוון".

צילום: זאב דיקמן

"בכדי לצאת לדרך חדשה ומאתגרת לאחר ההחלטה שאלונה קיבלה יש לבצע תהליך הבראה למועדון והתקציב. הצלחה בתהליך הזה תהיה היסוד הראשון והחשוב ביותר בשלב הבנייה מחדש ושימור המותג שנקרא הפועל באר-שבע. זאת במטרה למציאת רוכש/ים שיחד איתנו יצעידו את המועדון לפסגות ושיאים חדשים בעתיד", אמרו האוהדים. הם הדגישו כי מבחינתם האנשים שיובילו את המועדון בעתיד הם ה"טריו": אסי רחמים, אליניב ברדה ומאור מליקסון וכי הם סומכים עליהם ועל כוונותיהם הטובות למען המועדון.

"הטריו עובד בשיתוף פעולה מלא עם מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס והנאמן יונגר וזאת כמובן בכפוף לתקציב שיוגדר מראש ע"י צפי ההכנסות בעונת המשחקים הבאה. תקציב הקבוצה בעונה הבאה יתבסס על הכנסות טבעיות של המועדון ובשביל להגיע ליעד הזה המועדון נאלץ לעשות קיצוץ רוחבי וכואב אצל כל המשתכרים הבכירים. החל משחקנים, צוות מקצועי, הנהלה וכו'.  סוכם כי עובדי המועדון הזוטרים לא יפוטרו ועיקר הקיצוץ יגיע מהמשתכרים הבכירים", הסבירו האוהדים, "עובדי המשק והמשרדים ישמרו על מקום עבודתם וזוהי החלטה נהדרת ואנחנו תומכים בה".

עוד הדגישו בהודעה כי הקבוצה לא הולכת לפירוק בשום מצב וכי מי שלא יסכים לקיצוץ לא יישאר: "השחקנים והאוהדים מבינים את המצב החדש (שהוא לא רק אצלנו אלא בכל המועדונים בעולם). השחקנים והצוות המקצועי מצידם יקצצו כמה שניתן, מי שלא יסכים לקיצוץ הרוחבי לא יישאר בהפועל באר שבע ומקומו לא איתנו!!! מי שיתבכיין במצב בו לאנשים אין פרנסה בבתים ועסקים קורסים ויבקש להרוויח 300 אלף דולר נטו ולא 150 אלף דולר נטו בעונה לא יהיה כאן".

צילום: זאב דיקמן

האוהדים הבהירו כי ימשיכו לתמוך בקבוצה באמצעות רכישת מנויים: "אנחנו האוהדים נרכוש מנויים בהמונינו כמו בכל שנה ונדאג לשמור על ההכנסות הטבעיות של המועדון מה שישמור על תקציב ראוי שיהיה בין ה 5 הגבוהים בליגה עם קבוצה טובה ותחרותית שתתמודד בצמרת. יש לנו איצטדיון מעולה עם ראש עיר שאוהב את הקבוצה וימשיך לתמוך בפעילות המועדון, יש לנו את אסי, אליה ומאור. יש לנו אנשי עסקים וספונסרים שמחבקים את המועדון כבר שנים רבות, יש לנו את האוהדים הכי טובים בארץ בפער שזה הדבר הכי חשוב!".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('887302d1-cafa-4346-9fe5-a5a80a39df16','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה