ארגוני האוהדים בנוגע לטרנר: "תכנון הגג החדש יתבצע במקביל לפירוק הגג הנוכחי"

$(function(){setImageBanner('bc9fc840-1f7c-4209-83bd-b4bed487ed5f','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

האם אצטדיון טרנר יחזור לפעילות בחודשים הקרובים? ארגוני האוהדים של הפועל באר שבע שוחחו עם רוביק דנילוביץ' בנוגע למועד החזרה של האצטדיון ועדכנו: "אנחנו מצפים שהדברים יקרו באופן מהיר במטרה לחזור ולשחק באצטדיון טרנר כבר בעונה הנוכחית"

האם הפועל באר שבע תחזור לשחק באצטדיון טרנר עוד בעונה הנוכחית? ארגוני האוהדים של הפועל באר שבע קיימו היום שיחות עם ראש העיר רוביק דנילוביץ' ונציגי המועדון במטרה להתעדכן בנוגע להתקדמות עם הטיפול בליקויים שהתגלו בגג האצטדיון, אשר מונעים מהקבוצה לשחק בו.

ארגוני האוהדים פרסמו היום ברשתות החברתיות את עדכוניהם מהשיחה שהתקיימה ואמרו כי תכנון הגג החדש יתבצע במקביל לפירוק הגג הנוכחי ובמקביל מקדמים מכרז לפירוק ההרכבה מחדש של הגג בהקדם. בהודעה הבהירו כי בעירייה לא יחכו להתקדמות בהליך המשפטי של העירייה כנגד הגורמים האחראים על אותם ליקויים, אלא יפעלו להחזרת גג לטרנר ולפתרון זמני עד לתחילת העבודות על הגג החדש.

אצטדיון טרנר. צילום: זאב דיקמן

"אוהדים יקרים, בשעות האחרונות קיימנו, נציגים מעמותת וסרמיליה, ארגון האוהדים האולטרסאוט והפלגים השונים בקהל, שיחת Zoom עם ראש עיריית באר שבע, מר רוביק דנילוביץ', הנהלת המועדון והגורמים המקצועיים הרלוונטים הממונים על תיקון הליקויים באצטדיון טרנר והכשרתו לאירוח משחקים", פרסמו ברשתות החברתיות, "לפני מספר שבועות התעדכנו מעיריית באר שבע באופן ישיר בנוגע להליך התיקונים, אך מהצד היה נראה שהדברים לא זזים. לנו, כאוהדים חשוב להישאר עם היד על הדופק. הבהרנו כי אנחנו מצפים שהדברים יקרו באופן מהיר במטרה לחזור ולשחק באצטדיון טרנר כבר בעונה הנוכחית, כמה שיותר מוקדם. זה חשוב לנו. זה קריטי למועדון".

"בשיחה שנערכה קיבלנו סקירה מקיפה על ההליך הבירוקרטי המקוצר שצפוי להתבצע ועל העבודות שבתכנון העירייה. העלנו את רוב שאלות הקהל וחשוב לציין שקיבלנו תשובות ענייניות ולא מתחמקות.

הבשורה היא שתכנון הגג החדש יתבצע במקביל לפירוק הגג הנוכחי וישנה הבטחה חד משמעית שהגג יוחזר לטרנר ללא קשר להליך המשפטי. הפתרון הזמני יהיה לטווח קצר ומוגבל, והוא נעשה במטרה ברורה לאפשר להפועל באר שבע לארח משחקים בטרנר בזמן הקצר ביותר. כשיושלמו העבודות על הגג החדש, הוא יותקן באצטדיון באופן מיידי.

כחלק מהתכנון הוחלט כי במהלך העבודות תאורת האצטדיון תשודרג ותתבצע החלפה לתאורת LED.  בנוסף, הצוותים המתכננים שמו לעצמם מטרה לשפר עוד יותר את האקוסטיקה של האצטדיון עם התקנת הגג החדש.

העירייה מקדמת הוצאת מכרז בדחיפות, בלי עיכובים מיותרים, במטרה לצמצם את לוח הזמנים ככל הניתן.  העירייה מרכזת מאמצים לפרוייקט התיקון של אצטדיון טרנר וגייסה את מהנדסת העיר שעוסקת בנושא באופן מלא.  העירייה קיבלה את בקשתנו ותשתף את הדו"חות והפרטים המלאים עם גורמים מקצועיים מטעמנו בכדי לקיים התייעצות משותפת.  העירייה תנהל קשר שוטף עם נציגי האוהדים לעדכונים, התייעצויות והחלפת דעות בשקיפות.

נושא החזרה לאצטדיון טרנר חשוב לכולנו. טרנר זה הבית של הפועל באר שבע ובו היא צריכה לשחק מבלי לחפש בית אחר ולנדוד בין מקומות. אנחנו נמשיך להיות עם היד על הדופק ונעדכן בכל התפתחות חדשה. המסר ברור - אוהדי הפועל באר שבע כאן, בחזית אחת ובאגרוף אחד, בכדי להבטיח שהכל ייעשה לטובת הפועל באר שבע. זה האינטרס היחיד שלנו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('158a9cb8-7a1e-431f-9d00-dbb9ab701797','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה