"אל תחזור בלי המלצה לזר תותח": האוהד הבאר שבעי ששבר את הרשת



גל בשן, נער בן 16 ממרכז הארץ ואוהד הפועל באר שבע - נתקע ברומניה ונלקח לבית יתומים. את השתלשלות האירועים הביזארית הוא הקפיד לתעד בחשבונות הרשתות החברתיים שלו, ואפילו בעלת המועדון אלונה ברקת הגיבה לו. הסיפור המלא בכתבה

ברקת וגל בשן. קרדיט - זאב דיקמן/ תוכן גולשים ע"פ סעיף 27א'

איך הפך אחד הסיפורים המשוגעים של השנה לפוסט ויראלי מאת בעלת הבית של הפועל באר שבע? הכל החל בעקבות פרסום המקרה הביזארי שהתרחש לפני מספר ימים ברומניה.

גל בשן, נער בן 16 ממרכז הארץ ואוהד הפועל באר שבע - נחת במהלך השבוע האחרון לטיסת קונקשן ברומניה, לאחר שביקר עם חבריו באנגליה. במהלך הנחיתה במדינה המזרח האירופית וכשהוא עושה את דרכו לעבר הטיסה הבאה, הוציא בשן את דרכונו הרומני, בניסיון לזרז את מקומו בתור. בתוך מספר רגעים, נלקח בשן לבדיקה צדדית בידי אנשי משמר הגבול של רומניה. הסיבה: על פי החוק הרומני, כל אדם מתחת לגיל 18 אשר מגיע למדינה, אינו יכול לצאת ממנה ללא ליווי של אחד מהוריו. בעקבות החוק המקומי, הועבר בשן לבית יתומים מקומי תוך שהוא מתעד הכל בחשבון הטוויטר והאינסטגרם שלו.

בפוסט שהעלה לרשתות הסביר בשן את המצב המוזר אליו נקל: "אמרו לי שאני לא יכול לעזוב את המדינה בלי הורה בגלל שאני קטין ויש לי אזרחות רומנית. מפה לשם תקוע בטרמינל ומחכה שההורים שלי יגיעו מהארץ לקחת אותי".

השתלשלות העניינים המוזרה המשיכה להעסיק את הגולשים ברשתות, ובשן, שזיהה את הפוטנציאל - המשיך לעדכן מידי מספר שעות על ''מצבו''. בפוסט נוסף שהועלה, כתב ''עדכון: האישה מהרווחה הרומנית לוקחת אותי עכשיו לבית יתומים עד שאמא שלי תבוא לאסוף אותי מרומניה אני מת מפחד ורועד. אני לא יודע איזה ילדים יהיו שם ומה יעשו לי. אני רק רוצה לחזור הביתה הלוואי שהייתי ממציא את כל זה''. 

 לבסוף, לאחר מספר ימים די מתוחים - הגיעה אימו של בשן לרומניה ו"שחררה" אתה בנה. סיפורו של בשן, אוהד הקבוצה שמרבה גם לכתוב על המועדון ולשתף פוסטים של הקבוצה - לא נעלם מעיניהם של האוהדים, שלקחו את המקרה ועשו ממנו מטעמים ברשת. בדף הרשמי של המועדון אפילו ערכו השוואה בין בשן לשחקנה הרומני של הקבוצה, אדריאן פאון. אבל מי ששברה את הרשת היא לא אחרת מבעלת המועדון, אלונה ברקת, שהעלתה ציוץ בו תייגה את בשן וכתבה: ''הי, רק אל תחזור בלי איזו המלצה לזר תותח מרומניה". 

הציוץ של ברקת גרר שיתופים רבים ותגובות נלהבות:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה