אליניב ברדה: "עברנו שנה מלאה טלטלות שהסתיימה בטעם טוב"

$(function(){setImageBanner('e239d516-2949-4c3c-80b9-3746458013a1','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

עוזר המאמן של הפועל באר שבע, אליניב ברדה, התייחס אחרי גמר הגביע לחיבור עם אבוקסיס ("היחסים בנינו מצוינים"), האפשרות שיאמן בעתיד ("כרגע נכון לי להיות בתפקיד עם פחות לחצים"), אלונה ברקת ("השאירה פה חותם") ועתידה של מחלקת הנוער ("שחקנים עמדו בציפיות כששיחקו")

יום אחרי הזכייה בגמר גביע המדינה והבאת התואר הנחשק לבירת הנגב אחרי 23 שנה, דיבר אליניב ברדה, עוזר המאמן של הפועל באר שבע ואחד מסמלי המועדון על העונה שעברה הקבוצה, הקשר של אבוקסיס איתו ועם השחקנים, על אלונה ברקת, עתיד מחלקת הנוער והאקדמייה של אתלטיקו מדריד ועל דרך המנהיגות שלו.

"עברנו שנה מלאה טלטלות שהסתיימה בטעם טוב עם המשחק אתמול", אמר אליניב ברדה. כשנשאל לגבי זהות המאמן בעונה הבאה הוסיף : "כרגע יש את יוסי אבוקסיס כמאמן, מעבר לזה צריך לחכות בסבלנות, אני מעריך שהדברים יתבהרו בהמשך".

ברדה נשאל לגבי האפשרות שהוא יתמנה יום אחד למאמן ראשי בעצמו, כשהוא כידוע לוקח חלק בקורס מאמנים: "אני משלים את קורס מאמני הפרו עכשיו, אך מבחינתי ברמה האישית תמיד קיים הפן הבריאותי. המתחים והלחץ שחווה מאמן על הקווים הוא לא הכי אידיאלי בשבילי כרגע. אני רוצה ללמוד ולצבור ידע וכרגע אני מרוצה מתפקיד עוזר המאמן ונהנה ממה שאני עושה. כרגע יותר נכון לי להיות בתפקיד עם פחות לחצים, יכול להיות שזה כן יקרה בעתיד אז אני רוצה להיות טוב גם בתיאוריה ובמתודולוגיה כדי שאוכל ליישם את זה על המגרש".

צילום: זאב דיקמן

על אלונה ברקת אמר: "אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור, לצערי אלונה כבר לא איתנו ברמת המועדון. היא הייתה הראשונה לברך אותנו אחרי המשחק ושמחה מאוד, אחת הוכחות לכך שהיא בנתה פה מועדון חזק זה שגם כשהיא לא איתנו ולא קרובה המועדון הזה ממשיך להתקיים בצורה טובה ולהשיג תארים, היא השאירה פה חותם".

ברדה נשאל לגבי הקשר של המאמן יוסי אבוקסיס ושחקן הקבוצה ז'וסוואה: "יוסי ידוע כמאמן שמתחבר לשחקנים, הם מאוד אוהבים אותו, גם לז'וסוואה יש חיבור מיוחד איתו. אני חושב שהבחירה של המאמן לא תלויה בשחקן כזה או אחר, יש פה קבוצה ואם נצטרך להגיע למצב שנצטרך להחליף מאמן הוא יצטרך להיות הכי טוב לקבוצה".

כשנשאל לגבי היחסים שלו עם אבוקסיס סיפר: "יוסי היה קפטן שלי בהפועל תל אביב, הייתה לנו תקופה מדהימה בתור שחקנים יחד. זכיתי לעבוד איתו ולהיות עוזר מאמן שלו, היחסים בנינו מצוינים, אף פעם לא הייתה שום בעיה. ליוסי מגיעה מילה טובה מעבר לזכייה בגביע, היכולת שלו להתנתק מכל השמועות ולשים את זה בצד ולתת את כל כולו ולקבל ביקורת אחרי פלייאוף לא פשוט. מגיע לו שאפו על איך שהוא ניהל את התקופה הזו. עם ברק בכר אני הייתי בהתחלה של תהליך הלמידה שלי, כשגיא צרפתי עזב הפכתי להיות מעוזר שני לעוזר ראשון ומליקסון, שעושה עבודה מדהימה, הצטרף אלינו. הפכתי להיות דומיננטי יותר והחיבור בנינו היה מצוין".

קרדיט: דוברות הפועל באר שבע

כזכור בשנתיים האחרונות שיתפה הפועל באר שבע פעולה עם אתלטיקו מדריד בבניית אקדמיית כדורגל לנוער, אך כעת הפרויקט המשותף צפוי להיגמר. בכל זאת ברדה הדגיש כי מחלקת הנוער ממשיכה להתפתח: "מחלקת הנוער לא הולכת אחורה. נציגי אתלטיקו מדריד היו איתנו שתי עונות, המתודולוגיה של הספרדים, תכניות האימון ושיטות האימון, הרצינות והגישה שלהם לאימון, אלא דברים שקיבלנו ולמדנו. המאמנים הספרדים לימדו והכשירו את המאמנים שלנו, לא רק את הנערים, כך שאנחנו ממשיכים ליישם את המתודולוגיה שלהם אצלנו. אפשר לראות שבפלייאוף העליון אחת הקבוצות ששיתפה הכי הרבה שחקנים צעירים היא באר שבע, שחקנים כמו מדמון, אסקיאס, לירן כהן... הכי מספק אותנו זה שכל אחד ששיחק עמד בציפיות ולא ראיתם ירידה ביכולת, הם שיחקו טוב ואפילו עשו לנו כאבי ראש לקראת הגמר".

לסיום ברדה נשאל לגבי סגנון המנהיגות שלו במועדון הדרומי והסביר: "אני חושב שאני עושה המון דברים במועדון, לא הכל אני צריך לשתף, יש המון דברים שאני עושה בשקט, אני מנסה לייצר את השקט הזה למערכת. הפועל באר שבע עברה כמה טלטלות השנה, מעבר לקורונה גם בעלים שעוזבת. יותר מהכל המועדון היה צריך שקט. לעשות מאחורי הקלעים היה יותר חשוב מאשר לבוא ולהצהיר הצהרות מפוצצות, לכן בחרתי כרגע לעשות את זה ככה. לשמחתי העונה הזו התפתחה בצורה מורכבת, אבל ידענו לסיים עונה מורכבת כזו בטעם מתוק".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('6e9c060d-39a7-414a-973c-62182870e2a0','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה