ברדה לקראת הגומלין: "אני לא יכול לתת לשום דבר להסיט לי את המחשבה מהמשחק"

$(function(){setImageBanner('5e8cc6eb-7b65-4ae3-b40f-76be4b3e8633','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

מאמן הפועל באר שבע, יחד עם הקפטן מיגל ויטור, דיברו במסיבת העיתונאים הערב (רביעי) לקראת הגומלין מחר מול דינמו מינסק במוקדמות הקונפרנס ליג. ברדה הבהיר כי הוא מתרכז אך ורק במשחק מחר: "כל כולי מפוקס, אסור לבוא נינוחים למשחק, כבר נענשנו על כך במשחק הראשון"; ויטור: "זו קבוצה חזקה פיזית והם סגרו לנו את כל המרווחים במגרש"

מקדמה שברירית יש לאדומים מבירת הנגב לקראת משחק הגומלין מחר בטרנר. הפועל באר שבע אמנם השיגה ניצחון ביתי חשוב בשבוע שעבר בתוצאה 2:1, אך השער המצמק מפיח רוח של תקווה דווקא ביריבה שלה. רגע לפני המשחק החשוב על הכרטיס לשלב הבא במוקדמות הקונפרנס ליג, אליניב ברדה ומיגל ויטור, המאמן והקפטן, שוחחו עם התקשורת הערב (רביעי) במסיבת העיתונאים.

"התוצאה שברירית, לנצח 2:1 במשחק בית זה לא מספיק והשחקנים מבינים שהולך להיות משחק קשה מאוד", אמר ברדה, "נורא חשוב לכל שחקן באופן אישי לבוא ברמת הדריכות הכי גבוהה שיכולה להיות. בגלל שאין קהל, בגלל שמשחקים בבית, יש את כל הסיבות והתירוצים מוכנים אבל מבחינתנו לא יהיו תירוצים". המאמן הוסיף: "למדנו הרבה דברים, בעיקר על עצמנו. יש יריבה מולנו, יריבה טובה ואיכותית, ראינו את זה במשחק הראשון. נצטרך לבוא טובים יותר".

ברדה גם נשאל על פרשת הכדורגלנים והקטינות שחוזרת לאחרונה לכותרות, בה מעורבים כזכור דור מיכה ועומר אצילי, אך לא רצה להתייחס לנושא: "כרגע כל כולי מפוקס ומרוכז מחר שאני לא יכול לתת לשום דבר להסיט לי את החשיבה".

לגבי השחקנים שלרשותו ציין: "אנחנו לא מגיעים עם סגל מלא למשחק, גורדנה ורמזי עדיין לא כשירים במאה אחוז. כל שחקן צריך להתמקד במה הוא יכול אישית לעשות כדי לעזור לקבוצה ולעבור את המשחק בצורה טובה, כל אחד צריך להביא את הבגרות שלו למשחק מחר".

קרדיט: עוזי ניסים

"כל משחק הוא לגופו. כמובן שלאימונים יש נדבך גדול מאוד, אמרתי בתחילת העונה שאנחנו רוצים 2-3 שחקנים בכל עמדה וזה ידחוף את השחקנים לקצה, כל אחד יצטרך להיות הגרסא הטובה ביותר של עצמו וזה ידחוף אותנו להיות קבוצה טובה יותר. אירופה כרגע היא בראש, סגל גדול זה חשוב ובריא, כל כולי במשחק מחר ומקווה שנצליח לעבור אותו". ברדה גם נשאל האם נזכה לראות את שחקני ההתקפה החדשים חמד וסלמאני יחד על המגרש וענה בחיוב.

למרות המשחק הטוב בשבוע שעבר, לקראת סוף המשחק התחושה הייתה שבאר שבע הורידה את הרגל מהגז, על כך ברדה נתן את הדעת: "ברבע שעה האחרונה הרגשנו טיפה נוח וזה המקום הכי מסוכן. אסור לבוא נינוחים באף משחק ובאף דקה. נענשנו על כך. בתקווה שמחר יהיו 90 דקות שלמות של ריכוז ופוקוס ללא פשרות".

 

קפטן הקבוצה מיגל ויטור התייחס למשחק מחר ללא קהל: "זו לא הרגשה טובה וזה מזכיר לנו את תקופת הקורונה ששיחקנו ללא האוהדים. אבל אנחנו יודעים שצריך לעשות את העבודה שלנו בלעדיהם, זה לא טוב לנו אבל זו הסיטואציה".

הקפטן המשיך את דבריו של ברדה ואמר: "אנחנו יודעים שהיינו רגועים מידי בסוף המשחק וכשזה קורה אתה משלם את המחיר בכדורגל. שיחקנו מול קבוצה טובה ואם זה יקרה שוב נשלם את המחיר. זה טוב להתחיל עם גול בתחילת כל מחצית אבל חשוב להמשיך להישאר מרוכזים עד סוף המשחק". על היריבה אמר: "זו קבוצה חזקה פיזית, הם סגרו לנו את כל המרווחים, הם משחקים הגנה נמוכה וזה קשה לנו למצוא מרווחים לשחק. זו קבוצה איכותית".

לבסוף נשאל ויטור מתי הוא יענה לשאלות בעברית והשיב: "אני אשתפר בשפה, אני עובד על זה עם הבנות שלי ואקח כמה שיעורים, זו לא שפה קלה. אני מבין הרבה אבל קשה יותר לדבר".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('912e8c82-298d-491d-9d54-6074786e3174','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה