אליניב ברדה: ''אני אשאר בעמדת המאמן עד סוף העונה"

$(function(){setImageBanner('5e098e2f-b4bd-4ec6-864f-90c6b8fecbaa','/dyncontent/2024/5/1/490c2377-284e-4da5-8be4-3136246574d4.jpg',17827,'תמוז 0524 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

כשעה לאחר ההודעה על פיטורו של רוני לוי, הפועל באר שבע כינסה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק הקרוב. המנהל המקצועי ושחקן העבר שיתף על התחושות וחשף כי יישאר לעמוד על הקווים לחודשים הקרובים ועד סוף העונה

יישאר עד סוף העונה. קרדיט - הפועל "מחסני השוק" באר שבע

איזה יום עובר על הפועל באר שבע. זמן קצר לאחר ההודעה הדרמטית על פיטוריו של מאמן הקבוצה, רוני לוי, כינסה הנהלת המועדון מסיבת עיתונאים לקראת משחק הגביע הקרוב מול מכבי פ"ת. כאמור, מי שהגיעו לדבר בפני המצלמות אלו מנהלה המקצועי של הקבוצה, אליניב ברדה וקפטן הקבוצה, מיגל ויטור.

בפתח דבריו, התבקש אליניב להתייחס אל אירועי הצהריים ופיטוריו של לוי: "אני ורוני עבדנו אנחנו בהבנה הדדית יוצאת מן הכלל ובאמון מלא. לפעמים בכדורגל קשה להסביר את הדברים. אם מישהו היה אומר לי בסיום הסיבוב הראשון שנשב פה בנסיבות הללו לא הייתי מאמין. אבל זה הכדורגל. כמובן שיש ירידה טבעית שבאחריותנו להתמודד איתה ומבחינתנו הדבר הכי חשוב הוא להחזיר את המועדון למסלול הנכון".

עוד הוסיף ברדה לדבר בשבח שותפו לקבוצה עד לפני זמן קצר: "אני יודע כמה רוני איש כדורגל רציני וחרוץ ואני רוצה לאחל לו הצלחה מעומק ליבי. אני איש של המערכת אבל זה לא פשוט עבורי. אני מחוייב להצלחה של המועדון, ודבר לא פחות חשוב הוא התמיכה של הקהל ואני קורא לכולם לבוא ולתמוך בקבוצה ובשחקנים. הקבוצה, השחקנים ואני באופן אישי צריכים אתכם''.

לאחר שנשאל על עתידו המקצועי, הצהיר חלוץ העבר בפה מלא כי הוא נשאר עד סוף העונה בעמדת המאמן. עוד סיפר ברדה על עזיבתו של לוי – ''רוני נפרד המשחקנים וגם אריק, ואלו רגעים לא קלים". אליניב נשאל גם על מאבק האליפות וענה: "קודם כל, הדבר הכי חשוב הוא לייצב את המערכת. אבל לא פחות חשוב, זה שכולם כולל כולם מהיום מסתכלים רק על עצמם. הפועל באר שבע מסתכלת רק על הפועל באר שבע וגם השחקנים, צריכים להסתכל איך כל אחד יכול להפוך את עצמו ואת הקבוצה ליותר טובה".

על המשחק הקרוב מול מכבי פ"ת: ''אני חושב שמתחילת שנה לא היה לנו משחק אחד שאפשר להגיד עליו שהוא לא מורכב. וגם המשחק הזה הולך להיות קשה. אני מאד מקווה שהשחקנים יקבלו דחיפה מטרנר ומהקהל". לבסוף הוסיף ברדה: "האחריות היא של כולנו, לא רק של השחקנים, גם של המערכת וכמובן שגם שלי. אבל אני חושב שהשחקנים מספיק אינטילגנטים להבין את המצב ולהתמודד איתו".

גם קפטן הקבוצה, מיגל ויטור, הגיע אל מסיבת העיתונאים והתייחס אל עזיבתו של המאמן: ''ברור שזה קשה. אתה בונה קשר עם המאמן, בתור בן אדם. וזה רגע קשה למועדון וגם לנו השחקנים. כולם עצובים לגבי מה שקרה, אבל אנחנו שחקני כדורגל ואנחנו יודעים שדבר כזה יכול לקרות. אנחנו נעשה את המיטב לשנות את המומנטום ואת הסיטואציה".

הפורטוגלי התייחס גם למידת האחריות של לוי במצב הקבוצה: "ברור שהמאמן הוא זה שבלסוף לוקח את האחריות, אבל בתור שחקנים מנוסים אנחנו מרגישים גם אחריות. המאמן אמנם מכין את הקבוצה, אבל אנחנו אלו שנמצאים על הדשא. אז אין אשמה כלפי מישהו מסויים. אנחנו עובדים קשה, ועכשיו ננסה שוב לשנות את המצב. כולם מרגישים רע עם מה שקרה לנו בחודשיים האחרונים. אנחנו עובדים קשה לשנות את הסיטואציה, אבל אני לא יכול לדעת מה יקרה בעוד שבועיים''.

"האחריות היא גם של השחקנים", מיגל ויטור. קרדיט: הפועל "מחסני השוק" באר שבע

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('ba4ef34a-bea1-422c-92ed-1660fb6c15fe','/dyncontent/2024/5/1/490c2377-284e-4da5-8be4-3136246574d4.jpg',17827,'תמוז 0524 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה