אלוף האלופים ביולי, פותחים בבית מול אשדוד: פורסם לו"ז המשחקים של הפועל באר שבע



האדומים ייפגשו את אלופת המדינה באמצע חודש יולי ושוב פעם כבר במחזור השלישי. את תחילת העונה תפתח מחזיקת הגביע בבית מול מ.ס אשדוד. ומתי המפגש מול מכבי תל אביב? כל הפרטים בפנים

קרדיט: הפועל "מחסני השוק" באר שבע

עונת המשחקים האחרונה רק הסתיימה לאחרונה, ונראה כי אין רגע של מנוחה להפועל באר שבע. מחזיקת הגביע, אשר תחזור בקרוב לאימונים לקראת שלב המוקדמות של ה"קונפרנס ליג", גילתה אמש מהו לו"ז המשחקים במהלך הסיבוב הראשון של עונת 22/23. 

אז עם שם חדש לליגה - ''הבנק הדיגיטלי ONE ZERO'', שהחליף את הספונסר הקודם של ליגת העל - הבורסה לניירות ערך, תנסה באר שבע לשחזר את העונה הטובה שחוותה, כאשר נראה כי בכוונת הנהלת המועדון והעומדת בראשו - אלונה ברקת, לזכות באליפות בשנה הבאה. לשם כך, עורכת הקבוצה בימים אלה מעקב אחר כמה שחקנים, כשבתווך החליטו במועדון לשחרר כבר את ניקיטה רוקאביצה, גוסטאבו מרמנטיני וקייס גאנם, אשר חתם אמש בהפועל תל אביב. 

כאמור, את העונה הבאה תפתח באר שבע במשחק אלוף האלופים המסורתי, במסגרתו יפגשו האדומים את יריבתה מגמר הגביע ואלופת המדינה - מכבי חיפה. המשחק התקיים ב-16.7 באצטדיון סמי עופר. מלבד זאת, תפתח הקבוצה את עונת המשחקים בליגה במפגש בית מול מ.ס אשדוד. בהמשך, תצא הקבוצה לפגוש את בית"ר ירושלים (מחזור שני), כאשר המפגש הנוסף מול מכבי חיפה התקיים במחזור השלישי. ומתי תפגוש הפועל באר שבע את מכבי תל אביב? זה ייקרה כאמור בהמשך הסיבוב, לקראת סוף אוקטובר (מחזור 10).

רשימת המשחקים המלאה של הפועל באר שבע בסיבוב הראשון של עונת 22/23 (אודות וסרמיליה):

1. מ.ס אשדוד בבית
2. בית"ר ירושלים בחוץ
3. מכבי חיפה בבית
4. הפועל ת"א בחוץ
5. בני סכנין בבית
6. מכבי נתניה בחוץ
7. הפועל חיפה בחוץ
8. נס ציונה בבית
9. הפועל ירושלים בחוץ
10. מכבי ת"א בבית
11. בני ריינה בחוץ
12. הפועל חדרה בבית
13. קרית שמונה בחוץ
* הסיבוב השני באותו סדר, בשינוי המארחת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה