איזה כיף לנצח אה? - טור ניצחון ענק על בית"ר ירושלים

$(function(){setImageBanner('6c23a73a-9051-40b9-b28e-a1db831217d2','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

אפשר למנות לפחות 4 סיבות לתירוצים היפותטיים במידה והיינו מפסידים אמש, אבל השחקנים ורוני לוי לא נתנו לאף אחד ליהנות מחמת הספק. אז הם שיחקו כדורגל משובח שפשוט הוכיח שוב עד כמה טובה הפועל באר שבע של השנה

פשוט קבוצה טובה. קרדיט - זאב דיקמןכמה חיכינו להתפוצצות. למשחק כזה, שבו הכול יילך כשורה. שהדברים בו זורמים באופן כה קוסמי, שאפילו שער מצמק לא יהרוס את ההנאה, להיפך – הוא רק נתן נפח נוסף לתצוגה שגם ככה הוגדרה כבר כמוצלחת.

שום דבר לא היה חסר אתמול, באמת. קשה לי למצוא משהו אחד שלא היה טוב אתמול במשחק, ויכול להיות שזה מעין סימן לבאות: אנחנו פשוט נשחק טוב עד סוף העונה, וככה זה יישאר פשוט, ללא כחל וסרק. אבל רגע, לא ייתכן שהכול היה הרי עד כדי כך מושלם. הרי זה שספורי גילה את ה"אני הפנימי" שלו זה כבר ידוע, העובדה כי ניקיטה רוקאביצה הוא חלוץ אדיר זה ידוע. אפילו העובדה שמיגל ויטור נוגח בצורה כל כך מדויקת כמו שהוא מגן, היא הרי גם דבר ידוע. אז מה בכל זאת היה לא טוב?

אם ממש נתאמץ, ופה נסיים את התלונות הפולניות (ונבין כי אנחנו יכולים להרגיש קצת טוב עם עצמנו ועם העונה הזאת), אז אולי אפשר לומר שאספרייה לפעמים מכדרר יותר מידי, ללא סיבה נראית לעין. וכי שגיב יחזקאל חייב להיות מדויק יותר מול השער, ואולי אפילו נדבר על העובדה ששחקן כמו מיכה עולה רק בדקה 88. אבל זהו, באמת זהו. ומה שנקרא – שאלו יהיו הצרות שלנו.

רוני לוי חייב לטפוח לעצמו על השכם. עד כה הוא מצליח בצורה מעוררת השתאות איפה שקודמו י. אבוקסיס בדיוק נפל. האחרון, שכרגע לבטח מכה על חטא היה שם בליגה הלאומית, ניסה להשתית בבאר שבע מערך של 3 בלמים, שהוא באמת ובתמים מאמין בו. וזה לא שזה לא הצליח כן?, כי הרי עלייה לליגה האירופית, וזכייה בגביע המדינה היא דבר שאי אפשר למחוק. אבל יש דבר אחד שבו יוסי לא צלח – הנאה, וכיף. שני מדדים מאד חשובים בעולם הספורט כמוצר, ויוסי כשל בכך פעם אחר פעם. חשוב להדגיש – זה לאו דווקא אומר שזה רע או טוב, ואין פה שום התייחסות רגשית ומושכלת לכך. אבל חשוב לציין כי אצל יוסי זה לא קרה. ורוני? בוא נגיד שהוא לא בדיוק הבחור לצאת איתו למסיבות, אבל בכל הקשור למשחק אתמול – לוי הגיש להמונים מוצר משופר ומתואם, שבו כל השחקנים יודעים מתי להגיד את השורה שלהם, והקהל גם ידע מתי לצחוק ומתי לבכות בטיימינג הנכון.

קרדיט - זאב דיקמן

עוד דבר שמאד חשוב להגיד, והרבה אנשים פשוט לא מוכנים להודות בו העונה – לבאר שבע יש קבוצה טובה. ממש טובה. וזה לא טובה סטייל אשדוד/קריית שמונה/באר שבע של שנה שעברה. זאת קבוצה טובה בפועל, שלא מפסידה מתחילת העונה, שעשתה רכש מושכל, שמצאה את הנוסחה המתאימה לה, עם קהל שגם בגשם (ובלי גג) לא מפסיק לדחוף ולאהוב. נכון, היו כמה משחקים העונה שבהם היה נראה שלוי והשחקנים חושבים שמדובר במשחק כדור אחר, שבו משחקים 40 ומשהו דקות, ולא אחת פשוט נעלמו מעל פני האדמה.

ובגלל זה, על אחת כמה וכמה, ראויים השחקנים והצוות המקצועי למחמאות על המשחק אמש מול ירושלים. אני יכול למנות לפחות 4 סיבות לתרוצים היפותטיים במידה והיינו מפסידים אמש – "הקבוצה ניצחה סיבוב שלם ומדובר בירידת מתח", "הקהל של בית"ר לא מפסיק לעודד", "ליריבה יש מאמן חדש", או פשוט "באר שבע לא עמדה בלחץ של אצטדיון כמעט מלא מזה תקופה ארוכה" (לא לגמרי, שכן הגיעו רק 12,642 – הרבה פחות מתכולה מלאה). אבל השחקנים ורוני לוי לא נתנו לאף אחד ליהנות מחמת הספק ופשוט שיחקו כדורגל משובח. לסיכום - אף אחד לא היה כועס לגמרי על באר שבע אתמול אם הייתה מפסידה, אבל איזה כיף אדיר שהיא ניצחה אה?

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('9c8e9bef-d62c-4a18-a97d-1067ac9d07c7','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה