איבדו את הראש: הפסד שני רצוף לב"ש בטרנר

$(function(){setImageBanner('ba28f6a6-2133-4896-a594-34f7ee68afc0','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

משחק מלא אמוציות בטרנר, לפני המשחק של האדומים באירופה. חמד כבש 2 דקות מהפתיחה, אצילי השווה בפנדל. ספורי ספג אדום לאחר שדרך על סונדגרן ופיירו כבש בדקה ה-92 את שער הניצחון

חמישה לפני המשחק מול אוסטריה וינה, הפועל באר שבע פגשה בטרנר את מכבי חיפה - יריבתה הישירה לתואר האליפות. ובניגוד למשחק אלוף האלופים, הפעם חיפה יצאה עם ידה על העליונה.

באר שבע הגיעה לאחר ההפסד המאכזב לאשדוד בטרנר, כאשר טענות רבות הושמעו כלפיי המערך התמוה של אליניב ברדה. עם זאת, היום החליט המאמן לעלות בהרכב התקפי במיוחד עם מיכה, ספורי, שאפי וחמד בהרכב. 

בזמן שמרטינס לא היה בסגל בעקבות האדום במשחק הקודם, החליט ברדה להשאיר את יחזקאל ויוספי מחוץ לסגל. עוד לפני תחילת המשחק גם ויטור נגרע מההרכב בעקבות פציעה, כאשר אבו עביד עלה במקומו. 

קרדיט - הפועל "ויקטורי" באר שבע

באר שבע לא הפסידה לחיפה כבר 3 משחקים ברצף, כולל הנצחונות הגדולים בגמר הגביע ובאלוף האלופים. המשחק התחיל פשוט מדהים עבור באר שבע - כבר אחרי 2 דקות חמד השתלט על כדור שג'וש כהן השמיט ודחק מקרוב את ה-1:0. 

משם והלאה חיפה די השתלטה על המשחק, כשלמעט כמה מצבים של באר שבע באיזור הרחבה, לא הצליחו האדומים לסכן יותר מידי את השער של כהן. 

כיאה למשחק בין שתי הקבוצות, העניינים התלהטו לאחר שאלחמיד הכשיל ברחבה את חזיזה. רגע לפני הפנדל, מהומה פרצה בין השחקנים, במהלכה הוציא השופט כרטיסים צהובים לגלזר, לופז ואצילי שגם כבש את הפנדל. 

שתי דקות אחרי המהומה ובאר שבע שוב נשארה ב-10 שחקנים: ספורי דרך על סונדגרן, פריד הלך ל-Var והוציא אדום ישיר לקשר של באר שבע. במחצית ברדה החליף את חאתם באור דדיה, והמשחק המשיך להיות מתוח בין השחקנים. חיפה המשיכה לשלוט בכדור, וגם כשהאדומים יצאו להתקפה כמעט ולא הייתה הצטרפות של שחקנים.

חיפה תקפה ותקפה, ולבסוף גם כבשה - אצילי פרץ באגף, העביר כדור לפיירו שמקרוב דחק את שער הניצחון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה