אחרי שנגרע מהסגל: האם החלוץ של הפועל באר שבע בדרך החוצה מהמועדון?



לאחר הניצחון הנהדר על בית"ר ירושלים - בקבוצה בוחנים כעת את עתידו של יוג'ין אנסה, שאפילו לא נכלל בסגל הקבוצה אמש. מי שאורבת מעבר לפינה היא בני סכנין, שמאמנה קובי רפואה נמנה עם אחד מחסידיו הגדולים של הגנאי

תמונה לא נבחרה

האם יוג'ין אנסה בדרכו החוצה מהפועל באר שבע? כאמור, בעוד חלון ההעברות של החורף ייפתח ב-8 לינואר, נראה כי הגנאי מתנדנד כעת ועתידו טרם ברור.

אמש, ברדה בחר אפילו לא להכליל את אנסה בסגל הקבוצה למשחק האדיר מול בית"ר ירושלים. לאחר המשחק המשוגע, שנגמר בניצחון אדום - טען ברדה כי מדובר בשיקולים שנובעים מתוך מחשבה על הפחתת עומסים. עם זאת, קשה שלא לשים לב לפיחות במעמדו של אנסה, שמתחילת העונה כמעט ולא שותף. כאשר לפניו ברוטציה נמצאים לא פחות מ-6 שחקני התקפה, אנסה פשוט לא מצליח לבוא לידי ביטוי גם בדקות המועטות שהוא מקבל. 

כזכור, החלוץ בן ה-28 הגיע להפועל באר שבע בתחילת העונה שעברה לאחר שחווה עונה טובה בקריית שמונה. גם במהלך רוב העונה שעברה לא הצליח החלוץ להרשים במיוחד, אך לקראת סיומה של העונה קיבל השחקן מספר רב של הזדמנויות. אנסה קנה את עולמו בחצי גמר הגביע מול מכבי תל אביב, אז הבקיע החלוץ הנמרץ את השער השני במשחק. אותו השער, בתוספת לשער הניצחון על הפועל תל אביב בתחילת העונה הנוכחית, הקנה לאנסה כמה נקודות זכות, גם אצל הצוות המקצועי וגם מבחינת הקהל.

עם זאת, ככל שהעונה המשיכה ובאר שבע החלה להתחבר, לא הצליח אנסה למצוא את מקומו וכעת יש גם מספר קבוצות שמתעניינות בשחקן. אחת מן הקבוצות היא בני סכנין, שמאמנה קובי רפואה מכיר את אנסה היטב. האחרון חווה את עונתו הטובה ביותר תחת רפואה ובמדי קריית שמונה, וחיבור חוזר בין השניים יכול להוות משקל רציני בבחירתו של אנסה, האם ללכת או להישאר בבירת הנגב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה