אבוקסיס לקראת מאת'רוול: "יהיה קרב חזק"

$(function(){setImageBanner('b7a60fa7-65f5-45e0-a6c0-4474e6230ea4','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

הפועל באר שבע תארח מחר (חמישי, 20:30) את מאת'רוול הסקוטית במסגרת הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. קפטן הקבוצה ויטור: "אנחנו חזקים כקבוצה ונגיע מוכנים לנצח מחר"

שני משחקים ושני ניצחונות. זה המרחק של הפועל באר שבע מעלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית. המשוכה הראשונה של האדומים- מאת'רוול הסקוטית שתגיע מחר (חמישי, 20:30) לאצטדיון המושבה בפתח תקווה למשחק על מקום בפלייאוף העלייה של המפעל האירופי. כזכור המנצחת בהתמודדות תארח את המנצחת במפגש בין ויקטוריה פלזן הצ’כית לסונדריסקה הדנית.

מבחינת הסגל, שון גולדברג התאושש מפציעה וצפוי לפתוח בצד שמאל של ההגנה. לואי טאהא צפוי להמשיך לקבל קרדיט במרכז ההגנה לצד מיגל ויטור. ישנה התלבטות לגבי עמדת החלוץ בין ג'ונתן אגודלו ואנתוני וארן, ששניהם כזכור נכנסו כמחליפים וכבשו את השערים שהובילו למהפך מול לאצ'י. על פי הדיווחים מי שעוד עשוי לפתוח הוא מריאנו בריירו הארגנטינאי, במקומו של תומר יוספי.

נציין כי כלל שחקני הקבוצה ואנשי הצוות עברו אתמול (שלישי) בדיקת קורונה ויצאו שליליים, כך שיעמוד לרשות אבוקסיס סגל מלא.

מאת'רוול אמנם לא פתחה טוב את עונת 20/21 בליגה הסקוטית כשלא השיגה ניצחון בשישה משחקים, אבל הסקוטים השתפרו לאחרונה והשיגו שני ניצחונות ליגה רצופים עם 0:1 על סיינט ג’ונסטון ו-0:3 על אברדין בתחילת השבוע. מבחינת הישגים בזירה האירופית, הסקוטים מגיעים לארץ אחרי ניצחון 5:1 על גלנטורן בסיבוב הראשון וניצחון בפנדלים אחרי 2:2 בתום הארכה נגד קולריין בשבוע שעבר.

וארן. צילום: זאב דיקמן

מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס אמר לקראת המשחק: "אנחנו צריכים להיות מוכנים, אנחנו לומדים אותם כל הזמן. ראיתי אותם ומדובר בקבוצה טובה אבל גם לנו יש איכויות. מאת'רוול זו קבוצה פיזית שמשחקת עם שלושה בלמים ונראית יותר טוב. גם אנחנו חזקים ויהיה קרב חזק".

על החילופים שעשה מול לאצ'י הוסיף: "החילופים מול לאצ'י עזרו כי בסוף הם בדקות האחרונות כבשו את השערים. ידענו שיש לנו חצי שעה להציל את המפעל ואני שמח שהם עשו את זה". על הזרים החדשים: "כל יום שעובר הם נכנסים לכושר, אנחנו עושים להם אימונים אישיים נוספים. חלק במצב יותר טוב וחלק עוד צריכים להתקדם ומקווה שכבר מחר נראה חלק מהם אפילו פותחים ומשתלבים, נצטרך אותם להמשך העונה".

אבוקסיס נשאל על תקרית ז'וסוואה ואמר: "כל האנשים במערכת קיימו שיחות עם ז'וסוואה, היה מקרה איתו אבל סידרנו את זה והוא מתנהל בצורה יוצאת מן הכלל בזמן האחרון. יש לפעמים ימים שאנחנו מנסים להרגיע אותו אבל אחרי שיחות איתו, אנחנו רוצים להוציא ממנו רק דברים חיוביים. הוא ווינר כזה גדול שלא מסוגל לקבל הפסד ולפעמים זה משפיע עליו גם באימונים, הוא לוקח כל הפסד ללב". אבוקסיס גם נשאל על דן ביטון שחקן העבר של הקבוצה ואמר:" בהפועל באר שבע של תקציבי העבר היינו מביאים את דן ביטון. לא יכולנו להביא אותו כי יש לנו את ז'וסוואה באותה עמדה. היינו חייבים להביא שחקנים לעמדות אחרות".

כזכור המשחקים הקרובים של האדומים בליגה היו אמורים להיות נגד הפועל חדרה ובני סכנין, שתי קבוצות שנאלצו להפסיק פעילות בשל ריבוי במקרי הדבקות בקורונה של שחקנים. כתוצאה מכך, המשחקים הקרובים של באר שבע נדחו, מה שמאפשר לאדומים להתכונן טוב יותר לאירופה. אבוקסיס הוסיף על כך: "המשחק עם חדרה לשמחתנו נדחה ונתן לנו להתאושש ולהתאמן טוב לקראת המשחק מחר, להגיע לא בלחץ מחר. כך לא יצרנו עוד עומסים על שחקנים כדי להגיע מוכנים למחר".

צילום: זאב דיקמן

גם קפטן הקבוצה מיגל ויטור אמר לקראת מאת'רוול: "יש לנו עבודה קשה במשחק הקרוב, הם משחקים בסגנון משחק שאנחנו לא מכירים, סגנון יותר ישיר ופיזי. אנחנו מתאמנים כדי להגיע מוכנים לסוג האתגר שמצפה לנו מחר ונהיה מוכנים לנצח במשחק עם הכדורגל שלנו. זה רק משחק אחד והכל יכול לקרות, הכל פתוח מצד שתי הקבוצות. אנחנו יודעים שאנחנו חזקים כקבוצה, אנחנו משחקים כדורגל שונה מהם, משתמשים במהירות שיש לנו מקדימה והאיכות שיש לנו במרכז השדה. אנחנו נתרכז במשחק, ננצל את החוזקות שלנו ונשפר את מה שעשינו פחות טוב במשחק הקודם".

ויטור נשאל על חברו הפורטוגלי ז'סווואה: "אני כאן לדבר רק על כדורגל והמשחק הבא אבל לפעמים אנשים עושים טעויות ומגיבים בצורות מסוימות, המועדון שוחח איתו והוא יודע מה הוא עשה. אני מדבר איתו ודואג שהוא יהיה מפוקס בכדורגל ובמשחק הבא, כי על המגרש הוא אחד הטובים".

"אני מקווה שנוכל להמשיך לשחק ולעשות את העבודה שלנו, לשמח אנשים שנמצאים בבית בזמן הקשה הזה", אמר הפורטוגלי על הקורונה והסגר, "נצטרך לסמוך על ההחלטה שתקבל הממשלה, התפקיד שלנו הוא לשחק ולעשות את העבודה שלנו. זו לא ההחלטה שלנו, אנחנו צריכים לכבד את ההחלטות שמקבלים".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('8b121c44-90c0-4e08-a596-aec36c021089','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה