אבוקסיס לפני פלזן: "נוכיח על המגרש שהמקום שלנו בשלב הבתים"

$(function(){setImageBanner('26ddf5ec-6ed5-4708-ac52-3e12a3ce78de','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

דריכות בהפועל באר שבע לקראת הקרב הגורלי מחר (חמישי, 20:30) מול ויקטוריה פלזן הצ'כית במסגרת הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית. סלליך אמר לקראת המשחק: "זה משחק משנה עונה, ניתן את הלב על המגרש"

ניצחון אחד, זה מה שחסר להפועל באר שבע כדי להשלים עלייה לשלב הבתים של הליגה האירופית. האתגר- לנצח את ויקטוריה פלזן הצ'כית באצטדיון המושבה מחר (חמישי, 20:30).

מבחינת הסגל, אבוקסיס צפוי לעלות עם אותו הרכב כמו מול מאת'רוול, כך שהוא יוכל להתאים את המערך תוך כדי משחק ואף לשחק עם שלושה בלמים כשמרואן קבהא יוסט לעמדת הבלם לצד ויטור וטאהא. מריאנו בריירו הארגנטינאי צפוי להמשיך לקבל קרדיט בקישור לצד ז'וסוואה. מי שלא יעמדו לרשות אבוקסיס הם כמובן הפצועים עמית ביטון וגל לוי. במועדון גם לא בונים על רמזי ספורי, נאור סבג וקייס גאנם שעל פי הדיווחים צפויים לעזוב בקרוב כדי לקבל דקות משחק בקבוצות אחרות. כלל שחקני הקבוצה ואנשי הצוות עברו אתמול (שלישי) בדיקת קורונה ויצאו שליליים, כך שיעמוד לרשות אבוקסיס סגל מלא.

את ויקטוריה פלזן אוהדי הפועל באר שבע מכירים עוד משלב הבתים של הליגה האירופית בעונת 17/18, אז הצ'כים ניצחו בבית 3:1, הגיעו לטרנר והשיגו ניצחון 2:0. מדובר במועדון מצליח בצ'כיה שזכה בחמש אליפויות בעשור האחרון כשהאחרונה בהן לפני שנתיים. אותה פלזן גם הודחה בעונת 15/16 על ידי מכבי תל אביב בשלב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות. העונה בזירת האירופית, פלזן הודחה ממוקדמות ליגת האלופות אחרי שהפסידה לאלקמאר והגיעה לסיבוב השלישי של הליגה האירופית. שם הצ'כים ניצחו 3:0 את סונדרייסקה ויתחרו עם באר שבע על הכרטיס לשלב הבתים. פלזן מגיעה למשחק אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, עם ניצחון 4:1 במשחק הליגה שהתקיים ביום ראשון.

צילום: זאב דיקמן

"נכון שלויקטוריה פלזן שחקנים איכותיים, זו קבוצה עם המון ניסיון באירופה, בשנים האחרונות הם יצרו לעצמם שם טוב בליגה האירופית ובצ'מפיונס ולקחו אליפויות באירופה", אמר מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס אמר לקראת המשחק, "זה משחק אחד והכל אפשרי. המשחק נגד מאת'רוול נתן לנו ביטחון, במשחק אחד אם נהיה מספיק חכמים ומאורגנים, נצליח לנטרל אותם ולהביא את האיכויות שלנו, יהיה אפשר לעשות את זה".

"בחדר הלבשה דיברנו על זה, כשאתה מגיע לכל משחק אתה אומר שהוא הכי חשוב, זה אחד המשחקים הכי חשובים בשביל המועדון, בשביל השחקנים ולא רק בשבילי. התחלנו את העונה וצעד אחרי צעד התקדמנו, אנחנו מגיעים למשחק אחד החשובים בקריירה שלי כי זה יכול להיות משהו גדול", המשיך אבוקסיס על גודל האתגר, "זו משוכה קשה, כמו שבשנה שעברה לבאר שבע וגם לי עם בני יהודה היה קשה בפלייאוף. אנחנו מגיעים לרגע השיא שלנו למרות שזו תחילת העונה, אחד המשחקים הכי חשובים של המועדון".

אבוקסיס התייחס גם לזרים: "כל משחק שמגיע וגם במהלך האימונים, השחקנים הזרים נכנסים לכושר. המשחק האחרון של הארגנטינאים בליגה היה במרץ, לקח לנו זמן לשלב אותם, הם הגיעו בפיגור מאוד גדול. מריאנו שיחק 90 דקות והפתיע אותי, הוא נכנס יותר מהר לעניינים מבחינה גופנית. כל משחק ואימון אנחנו נקדם אותם עוד מבחינת הכושר".

מאמן האדומים התייחס לאיכות השחקנים הצ'כים: "יש להם חלק התקפי טוב, וגם שחקני קישור ובלם שמשחקים בנבחרת צ'כיה. הקבוצה מסוכנת במצבים הנייחים והם תוקפים המון. אנחנו הראנו לשחקנים את הקבוצה הזו ואת השחקנים שלהם, נצטרך להיות במיטבנו ולדעת לנטרל אותם וגם לשחק ולייצר מצבים. יש לנו את הכלים והשחקנים שיכולים לעשות את זה. אני מאמין שבמשחק אחד זה אפשרי".

"זה משחק שיאפשר לנו להמשיך להתאמן ולא להיכנס לסגר... זה יכול לשנות את המועדון גם מבחינה כלכלית, גם מבחינת אווירה שתהיה פה להמשך העונה. כל הסיבות הן חיוביות כדי שנרצה לנצח ותהיה לנו המשך עונה מדהימה", הוסיף אבוקסיס. כשנשאל לגבי העובדה שבאר שבע מגיעה כאנדרדוג אמר: "זה יהיה יותר קשה, בכל שלב שאתה עובר אתה מקבל יריבות יותר קשות, נצטרך להית יותר טובים ומוכנים, להביא יכולת יותר טובה מאשר הבאנו עד היום. בתוך תוכי מאמין שאנחנו שווים שלב בתים ונצטרך להוכיח על המגרש שהמקום שלנו נמצא בליגה האירופית".

צילום: זאב דיקמן

גם שחקן הקבוצה סינטיהו סלליך דיבר לתקשורת והתייחס לחשיבות המשחק: "יש לנו משחק גמר לפנינו ואנחנו עוד בתחילת העונה. אנחנו מתכוננים למשחק בשיא הרצינות, זה משחק משנה עונה, זה משחק שכולם מבינים את המשמעות שיש לו גם למועדון וגם לשחקנים עצמם. לא הרבה שחקנים יזכו בקריירה שלהם להגיע לשלב הבתים בליגה האירופית ונעשה הכל כדי להיות שם".

סלליך נשאל על הניסיון שלו באירופה: "בתור אחד שהיה גם בליגה האירופית, גם בליגת האלופות וגם במועדונים מובילים לאורך הקריירה, אני מנסה לתת מהניסיון שלי גם לשחקנים הצעירים והאחרים. יש פה חומר שחקנים מנוסה וטוב וכולם מבינים את המשימה שיש לנו, כולם מרוכזים בהצלחת הקבוצה והמועדון".

על כך שלא יכולים לשחק מול קהל בטרנר הוסיף: "באופן אישי ההגעה שלי לבאר שבע הייתה מאוד משמחת, כל מה שעבר לי בראש זה לשחק בטרנר עם הקהל. לצערי כנראה לא אזכה לחוות את זה העונה ומן הסתם במשחקים כאלה שאתם מבין שהקהל ייתן לך את העשרה אחוזים שחסרים לך, הדחיפה הזו תחסר לנו, אבל אני מאמין שכל האוהדים שיושבים בבית וצופים יעבירו אלינו את האנרגיות. ניתן את כל הלב על המגרש כדי לעשות תוצאה טובה ולהגיע לשלב הבתים של הליגה האירופית. אני מאחל למכבי חיפה בהצלחה. אני נמצא במקום הכי טוב מבחינתי, פה בבאר שבע, ומקווה לעשות תוצאה טובה שתשמח את כולם".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('5c89c71d-2e76-4781-a07b-bde69df33b44','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33038,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה