תמיד שורדת

$(function(){setImageBanner('9c88edb4-c59c-4a27-b41c-9332aec66e02','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

רווית אסף מוכיחה תמיד שמלכה נשארת מלכה שלעולם לא נוטשת את העם והממלכה שלה. אחרי שהתקבלה לתוכנית 'הישרדות' וכבר הייתה חצי רגל חטובה בדרכה לפיליפינים להיות אולי השורדת האחרונה, ובזמן שהקורונה סגרה לנו את השגרה, הטיסה המיוחלת נדחתה בחודשיים ורווית נאלצה להגיד להפקה לא, כי מה לעשות, בחיים כמו בחיים –יש סדר עדיפויות ושום ריאליטי לא יוכל לנצח על מפעל חייה כבעלת ארבעה סניפים של בית ספר למקצועות היופי בארץ והיא צריכה לנהל, לסגור פרויקטים, להיות נוכחת, לתכנן ולרוץ בין הסניפים מקום לרוץ על החול החם בפיליפינים עם בגד ים מעורר קנאה ולשרוד משימות למול גיא זוארץ.

צילום: אלעד אדמוני

החיים של מלכת היופי במיל' נעים במעגלי טירוף, בייחוד אחרי כשפתחתה מחדש את הסניפים שלה לאחר שנה של שקט תעשייתי ונאלצת להחזיר עטרה ליושנה בין לו"ז עמוס של ריצות, פגישות ופרויקטים עתידיים למען מפעל חייה המוצלח, שננעלה לו הדלת בזמן הקורונה ובלית ברירה "אחרי שנה שלא ממש עבדנו וחזרנו לשמחתי, הכל מטורף" סיפרה "לנסות להשתלט על כל כך הרבה דברים, פעילות שוטפת, ארבעה סניפים, בתל אביב, באר שבע, אשדוד וירושלים, עם המון תלמדים, ענייני חל"ת וגם נפלנו לחג אז העבודה חצי קלאץ', ויחד עם זה יש דברים חדשים, פיתוח עסקי ומחשבות על עוד סניפים. אני ממש לא יודעת איפה לשים את עצמי, אבל בסדר, חלק מהדברים הם טובים ברמת בלהתפתח ולהתקדם וזה חלק מהעבודה. זו אחת מהסיבות המרכזיות שלא הלכתי בסוף להישרדות".

 מצטערת עכשיו שלא טסת?

 "האמת שאני לא יודעת אם אני לא מצטערת שאני לא שם עכשיו (צוחקת)  היינו אמורים לטוס לפני חודשיים וחתמתי על חוזה בידיעה שאנחנו טסים בפברואר, אבל זה נדחה בגלל המצב. כשפנו אליי מהפקת הישרדות אמרתי להם אני מתאימה, הרי זה אנטיתזה אליי וחשבתי איך אני אחיה בתנאים שם? תעזבי את המשימות שידעתי שאני אעשה אותן ביג טיים, אני הכי לוחמת באופיי לא רואה בעיניים מבחינת משימות ומבחינה חברתית גם הייתי מצוינת, אבל מה עם התנאי מחייה של לרוץ בחול בגשם? אבל איכשהו עברתי תהליך ואמרתי יאללה, זה יוצא בתקופת סגר ואנחנו לא עובדים, אבל זה נדחה והם נסעו בדיוק שפתחנו. לא יכולתי להרשות לעצמי, זה היה בלתי אפשרי."

 ברמה שזה פגע בעסקים שלך כמו לכולם

 "ברמה העסקית זה פגע, זה עסק ששנה לא עובד. כן היו עסקים שכן עשו חיים בקורונה והמציאו את עצמם מחדש כי הם יכלו, אבל עסק מסוג שלי של רשת של בתי ספר למקצועות היופי, לא יכלו להיפתח בזמן הקורונה. הבן שלי שלומד משפטים יכול ללמוד בזום ולא הפסיד כלום והתקדם, התחומים שאני מלמדת כמו איפור, שיער, ציפורניים וכל שאר עולם היופי, קשה ללמד דרך זום כי שום דבר לא יכול להחליף את המגע האישי, לחזק את היד, להראות איך עושים נכון, למרות ששמרנו על קשר רצוף עם כולם בזומים, עשינו  שיעורי העשרה, לייבים, זה היה כדי לתחזק את הקשר, לשמור על תלמידים וכדי להעביר מסר שאנחנו אתכם אפילו שלא נפגשים, אבל בסוף לא יכולנו באמת לסיים את הקורס או להתקדם בתוכנית הלימודים ולכן העסק  נסגר שנה. כשאין הכנסות ויש הוצאות נוצר נזק כלכלי חמור מאוד, אבל זו השנה ומקווה מאוד שזה מאחורינו."

 תקופה לא פשוטה, מה החוויה הזו שינתה ברווית?

"זה לא ששינה בי, אני גם לא יודעת אם לקרוא לזה חוויה כי לא כל חוויה חיובית, אל  את זה אף אחד לא ציפה שזה יקרה, במהלך חיים עסקיים יש לרובם משברונים. אין איש עסקים, וגדולים ממני, שלא חווה משבר כזה או אחר גם בחיי העסקיים, והייתה גם תקופה שפתחתי את הסניף בתל אביב ונכנסתי לשמירת הריון והייתי מאושפזת חצי שנה, תקופה לא קלה עבורי, ואז באה קורונה ולא רק סניף אחד שהוא חדש נסגר, כל הרשת נסגרה וזה לא תלוי בי, לא אני גרמתי לכך. יום אחד מורידים שלטר וכולם נעלמים ולכי תתמודדי ותקווי שזה יהיה קצר ומהר וזה לא היה ככה - נכנסו לשנה מאוד ארוכה ומאתגרת. לימודים זה אלפי לקוחות שלא ממשיכים דרך וגם להם יש מצוקה כלכלית ולא יודעים איך ישלמו, אז ההתנהלות הייתה סביב שירות לקוחות שעד היום חווים אותו והוא חלק מהאתגרים שהשנה הזו יצרה ואנחנו מספיק טובים, חזקים ואמינים שיודעים לתת שירות טוב, אז הלקוחות איתנו. מה לקחתי באופן אישי? הדבר הכי משמעותי שזה להבין שלא הכל תלוי בנו. תהי טובה במה שאת ותמיד תמציאי את עצמך מחדש, ובחלקים שלי עשיתי המון הרצאות בזום, הרצאות סגורות, פיתחתי מיומנות בזום ולא חשבתי שאדבר שעה במחשב על לייף סטייל, העצמה ואיך ממציאים את עצמך מחדש.  הקורונה  אולי מסתיימת, אבל אנחנו נחייה עם ההשלכות שנים טובות. עשיתי שיתופי פעולה עם חברות וקיבלתי קמפיינים גם בתחום הדיגיטלי בפלטפורמות שלי יותר מבעבר, לא נשמתי דקה".

היום רווית כבר בת 47, אמא לשלושה ילדים, הבוגר בן 21, ועדיין נראית כאילו יצאה  אלינו הרגע הדוגמנית הבינלאומית מהקטלוג עם הלוק שמחסיר פעימה. חמסה חמסה תגידו. ואם תשאלו אותה מה סוד הנעורים שהיא נראית לפחות מיליון דולר, תבינו שקודם כל צריך להגיד תודה לגנטיקה הטובה,  שאותה היא כמובן מטפחת ומתחזקת עם שמירה ומודעות. פעם בחודש היא אצל הקוסמטיקאית, עושה טיפולים מיצוק וחיזוק של עור הפנים וקצת בוטוקס לעיתים רחוקות "אמא שלי עוד מעט בת 70 והיא בחיים לא תעשה הזרקות" סיפרה "אבל זה דור אחר, היא גם מאוד מפחדת  מזה ועדיין נראית מהמם, אז אם הגנטיקה עוברת ככה אז זה נהדר. אני כן שומרת ומתחזקת גם אם הגנטיקה טובה, שומרת על עור הפנים ולא יראו אותי ניצלת בשמש".

 יופי פותח דלתות?

"אמרת את המילה הנכונה: פותח, אבל בסוף היא תישאר פתוחה וצריך מעבר ליופי. בסוף יש את הרושם הראשוני, כולנו מטבענו מתרשמים ממה שרואים, העין קונה. שרואים לכל דבר יפה נהנים לראות זה, זה חיבור טבעי בין בני האדם, אוהבים להיות ליד דברים יפים, מקומות יפים ואסתטיים, אבל כמה שאנחנו ייצוגים בוודאי זו יריית פתיחה, אבל אחר צריך תוכן לא רק אריזה חיצונית, הגעתי לאן שהגעתי בעיקר בזכות היכולות שלי והחיבור לאנשים, קשר בינאישי ליצור עם אנשים, יודע שכל אחד הוא כל אדם הוא אדם לא משנה כמה יש לו וכמה מוכשר, הוא בן אדם. מבחינתי כולם שווים ואני מדברת עם כולם בגובה העיניים. תהיה בן אדם לפני הכל."

 כבר ידוע שבאר שבע זו עיר הולדתה והיא תמיד אומרת שאפשר להוציא את הבן אדם מהעיר, אבל אי אפשר להוציא את העיר מהבן אדם. "תמיד שאני מגיעה לבאר שבע ואנשים אומרים לי כמה אנרגיות יש לך עד הבוקר, אני עושה מה שאני אוהבת ונהנית וזו מתנה ומודה לאלוהים שיש לי את הזכות לעשות מה שאני אוהבת.  כשאני מגיעה לבאר שבע יש לי התרגשות, מתה על העיר, האנשים, יש לי צוות מדהים ונהנית לראות איך אני יוצרים לעוד אנשים להגשים חלום. מבחינתי, כשמישהי באה אליי ואומרת את חייבת לראות את המכון שפתחתי והיא הגשימה חלום, אני מבינה שאני שותפה לדרך שלה".

 לפני קום הקורונה, אמורה רווית להתחיל לשדר תוכנית ברדיו דרום, אבל גם את זה הקורונה שמה בהולד מעיק "שידרתי בעבר את "במה מרכזית"  יחד עם יאיר נגיד המהמם, ואז היה לי קשה להגיע לבאר שבע. ועכשיו מאוד רציתי וידעתי יהיה קשה להגיע אבל בנו לי תוכנית כל יום שישי שכבר כתבתנו והיינו בסגירות שלה וזה היה אמור לצאת אחרי החגים, אבל כל ענייני הקורונה יצרו הולד. אני מאוד מקווה שנתקדם עם הנושא, מאוד רוצה ואני מתה על רדיו דרום. במקביל יש לי תוכנית אינטרנט בוואלה, אני פעילה מאוד בהרצאות. כל מה שתלוי בנו הוא אפשרי. צריך לעבוד בשביל זה."

 "אז תהי בהישרדות שנה הבאה?

 "בואי נראה מה יהיה שנה הבאה, מי חשב שנהיה בהולד על החיים במשך שנה? בהפקה אמרו לי שנה הבאה את איתנו. נראה מה יהיה, הכל עניין של טיימינג. גם הייתי אמורה להשתתף בתוכנית "רצים למיליון" לפני שלוש שנים עם הבן שלי וזה בוטל אחרי כל התהליך שעברנו כי הקדימו לו את הקורס לצבא. הכל טיימינג ומה שצריך לקרות יקרה , לא מחכה שהמזל יבוא, זה שאתה עובד מכוון מטרה ומתמיד - אין סיבה שלא תגיע לאן שאתה רוצה. גם  צריך להנות מהרגע".

צילום: אלעד אדמוני

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('d3802a72-c9ec-4cc6-a707-301100ed190b','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה