תושב הדרום נסחט באלפי שקלים בעקבות שיחת וידאו ארוטית

$(function(){setImageBanner('3fabc168-b3f2-4b24-b200-dd2b62eb933e','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

תושב הדרום לא יישכח את הבחורה הזו לעולם. בעקבות האירוע המדובר, פנה אל משרד החקירות בבקשה לעזרה - עזרו לי למצוא את הבן אדם שמנסה לסחוט אותי באלפי שקלים

קרדיט - "קואנטין חקירות"הכל החל, כשמנהל משרד החקירות קיבל טלפון מבחור בדואי מאזור הדרום. בשיחה עימו, ביקש הצעיר לפגוש את החוקר הפרטי, שכן לטענתו הוא נקלע לבעיה רצינית שהוא רוצה לפתור - "נפגשנו במשרד החקירות, והבחור הנבוך התיישב במשרדי והחל לדבר", כך מספר שמוליק, בעלים חברת החקירות "קואנטין חקירות" מהיישוב מיתר.

"הוא סיפר כי לפני מספר חודשים פנתה אליו בחורה בדואית מכפר אחר. השניים היו מדברים שעות בטלפון ורוב השיחות שלהם היו עם תוכן מיני, כשהשיא הגיע בכך שהשניים התפשטו תוך כדי שיחת וידאו שעשו.נמספר ימים לאחר השיחה המדוברת, קיבל הבחור שיחה מטורקיה בה נאמר לו כי עליו לשלם לא פחות מ-25,000 ש"ח, וזאת כי פגע בכבוד המשפחה של אותה בחורה שעמה ביצע שיחת וידאו ארוטית".

מה אותו בחור עשה אז?

"הבחור מיד הכחיש ואמר כי הוא לא יודע על מה הם מדברים. העניין הוא, שלא עברו חמש דקות, והוא קיבל 2 תמונות לנייד שלו שבהם הוא נראה עירום כולו. התמונות כמובן צולמו מהמכשיר של האישה שביצעה עמו את השיחה הארוטית. פה הוא הבין שהוא נמצא במרכזה של סחיטה, ומכיוון שלא הייתה לו ברירה הוא דאג להעביר את הכסף לחשבון דואר".

"לאחר שבוע וחצי, קיבל שוב הצעיר שיחת טלפון והפעם נדרש ממנו לשלם סכום אף יותר גבוה מהפעם הקודמת - 40 אלף ש"ח. הסוחטים אמרו לו כמובן, שאם לא יעביר את הכסף, התמונות וכל סרטי הווידאו יועברו לכל בני משפחתו ועל מנת לחזק את האיום, הציגו בפני הבחור הצעיר גם את מספרי הנייד של ההורים והאחים שלו"

בעקבות כך, החליט הנסחט לפנות למשטרה. לאחר חקירה משטרתית עלה כי אין מה לעשות והתיק נסגר, שכן למשטרה לא היה קצה חוט כיצד להגיע לאותו הבחור שניסה לסחוט אותו.

איך אתם נכנסים לתמונה פה?

"משרדי חקירות פרטיות כיום נעזרים בקולגות בכל מקום בעולם, וכך עלויות החקירה מאוד זולות ללקוחות כך שאין צורך לנסוע לחו"ל על כל חקירה, אלא אפשר להפעיל חוקרים פרטיים מנוסים המכירים בחו"ל את השטח ואת המקום. ביקשנו מהבחור שיפקיד סכום של 5,000 שקלים לחשבון הדואר המרכזי באנקרה. לאחר מכן, הנחנו אותו להבטיח לסוחטים ששאר התשלום יהיה בסוף השבוע וכך הוא עשה - הוא העביר קוד לסוחטים באמצע הלילה וצוות חוקרים המתין בסניף הדואר המרכזי".

באותו הזמן, הצוות אשר נמצא בטורקיה, היה בקשר רציף עם החוקרים בארץ שקיבלו הודעה מדויקת מתי הכסף נמשך. כשקיבלו את ההודעה על כך שבוצעה משיכת כסף מהחשבון, העבירו את ההודעה לחוקרים באנקרה והשניים תצפתו וראו מי מתאים לזהות של נוכלים. הם רק לא האמינו שהאחראי תהיה בכלל היא - החוקרים הופתעו לגלות שמסניף הדואר יצאה רק אישה אחת כבת 60. הם עקבו אחריה, ולאחר כחצי שעה ליוו אותה עד לביתה.

"ביקשנו מהחוקרים לאסוף מידע על אותה אישה. החוקרים הפרטיים גילו שמדובר באישה עם עבירות פליליות רבות אך לא היו בטוחים שהיא זו שמשכה את הכסף. אז הוחלט להקיש על דלת ביתה ולבנות סיפור כיסוי. שתי דקות של שיחה הספיקו לאישה ליפול על ברכיה, לבכות ולהתחנן שלא ילכו למשטרה. היא הודתה בקשרים שלה עם עבריינים רבים שדרכם היא סוחטת ומפעילה בנות צעירות במזימות אלו".

לבסוף הועבר המקרה מצוות החוקרים אל טיפול הגורמים הרלוונטיים באנקרה. הסחיטות כמובן הפסיקו, אך עם זאת, הכסף של הבחור לא חזר בסופו של דבר. ממן - "חשוב לזכור כי בארץ מתבצעות סחיטות כאלו מידי יום ובכמויות גדולות, ולמשטרה אין תמיד מה לעשות. מעבר לכך כמובן, כדאי לזכור שבעולם טכנולוגי מתקדם כמו שלנו, חשוב לשמור על הפרטיות עד כמה שניתן ולא לשתף דברים אינטימיים. סיפורים כמו אלו לרוב לא ניתנים לפיצוח וברוב הפעמים אין ממש הצלחה להגיע לסוחטים, במיוחד אם הם פועלים מחו"ל".

באדיבות - אדיר סנה סמנכ"ל "קואנטין חקירות", ואינדקס - hokrim-il.co.il

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('57b4e251-ed86-4925-a98f-06336ae3182c','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה