תאירה אלון :"עם גברים לא ישראלים האינטרקציה שלי הרבה יותר אנושית, קליאו האלבני הוא גבר מדהים שנותן לי את כל הטוב שחיפשתי בגבר"

$(function(){setImageBanner('24624596-81e9-4dbd-9390-56ca4c841139','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

שנה עברה מאז שהחלו הצילומים ואור הזרקורים הבליט את הבלונד הבוהק של תאירה אלון מבאר שבע, כוכבת התוכנית "בואו לאכול איתי", ששודרה בתוכנית 'כאן 11', שבה ראינו אותה צחקה על עצמה ועל כולם במאגניבות השייכת רק לה, והפכה אותה לסלב מקומי שלא מפחדת להגיד כל מה שהיא חושבת, ושאולי לא יודעת לבשל, אבל בהחלט יודעת להגיד כל מה שיוצר באזז תקשורתי שמכניס אותה לפנתיאון תאהבו אותי או לא, זה מה שיש. היום, אחרי השקט שלאחר הסערה, היא ממשיכה ליהנות מהחיים הטובים ושוקדת על קידום מפעל חייה שבנתה: "בית ספר ללימוד מקצועות האופנה והתפירה וסטודיו לשמלות כלה וערב", מעסיקה שתי תופרות ועובדות ("מה שלא היה לי בהתחלה ואת יודעת איך זה עסק, כמו תינוק - נולד וגדל לאט ובטוח") מתחזקת זוגיות חזקה ואוהבת אחרי שהשתחררה ממערכת זוגית קשה ומטרידה לטענתה, מדפדפת את מי שמקנא בה, כי היא מצליחה לעשות הכל לבד, ומבינה שבשביל רייטינג היא חייבת להיות אישה לא רגילה ומחכה לתוכנית ריאליטי הבאה שתרצה אותה. ויש כאלה. תגידו טפו טפו.

צילום: דויד אליאס

אז איך את מסכמת את החיים אחרי?

 "הריאליטי מבחינתי הייתה חוויה מאוד מעניינת עבורי, במיוחד לאחת מפונקת כמוני שלא יודעת לבשל ולא אוהבת מטבח, אבל בהחלט חיה את החיים ונהנית. אני יכולה להגיד לך שהרבה השתנה מאז, רוב הדברים לטובה תודה לאל, בכל תקופת הצילומים הייתי בעברי הרחוק בזוגיות קשה מאוד ומטרידה מאוד עם אדם שהשאיר לי חוויות לא נעימות,  ובעקבות זאת, לא תאמיני, אני מרגישה ויודעת שאלוהים נגע בי, אבל חד משמעית אני יכולה להגיד לך שזכיתי"

במה זכית?

"כיום אני מנהלת זוגיות חדשה כבר כחצי שנה עם קליאו, גבר מדהים שהדבר הראשון שקיים אצלו זה הכבוד לאישה. הוא מכבד אותי ומפנק אותי ברמות אחרות ומרעיף עליי אהבה ללא אינטרס, וזה נהיה הדדי כשלא פוגעים בך, את נותנת בחזרה ויותר."

מה שונה האהבה הפעם?

"מאוד שונה מכל מה שהכרתי ודווקא עם גברים לא ישראלים האינטרקציה שלי הרבה יותר אנושית. משהו בגברים הישראלים מאוד קשה לי. קליאו לא מיליונר, אבל בחור מאוד מסודר שהגיע לכאן עם כסף ויש לו משפחה מאוד מבוססת, בן אדם מדהים בלי חובות, בלי צרות על הראש, שנותן לי את כל הטוב הזה שחיפשתי בגבר. והכי חשוב לא קמצן ולא ידבר בחיים על מה שהוא נתן לך. תשמעי, יש לי טראומה מזוגיות".

תסבירי למה

 "לפני שפגשתי את קליאו הייתי במערכת שלא צלחה ופגעה בי נפשית. היום קליאו משלים אותי ונותן לי את הכל, והיו לי, תאמיני לי, מיליונרים. קחי דוגמא מהאבא של הבן שלי, איש עסקים מלא כסף, אבל פער הגילאים בינינו לא צלח ועדיין אנחנו נשארנו חברים מאוד טובים למען סטיב הבן המדהים שלי שהוא כבר בן שש היום. וכסף אני עושה מספיק תודה לאל, התפתחתי להרבה כיוונים. אני אם חד הורית גאה (בקרוב לא) קניתי בית לבד, בשתי ידיים, החלפתי את הרכב לג’יפ חדש, שזה מאוד קשה היום המצב הכלכלי לאנשים ובמיוחד לנשים חד הוריות שלא מצליחות להגיע לייעודן. והכל לבד בעשר אצבעות ובשתי ידיים."

עם קליאו

 יש מי שמקנא בך?

"תהי בטוחה שכן, יש לי קנאים ואויבים בחוץ וגם בתוך המשפחה. זה קורה בין האחיות שרואות אותך מצליחה אז קשה להן לפרגן כי את האחות הקטנה, היפה, שהשגת הכל בזכות עצמך ולא בזכות שום גבר, הכל בשתי ידיים. אני עם קריירה שבניתי שנים על גבי שנים".

 ספרי לי על הבחור החדש בחייך

"ואוו, זה מצחיק בעצם. הכרנו במסעדת 'גפאניקה, נתפסו המבטים, צירפנו אחד את השנייה לאינסטגרם ומאז האהבה טפו טפו פורחת. מעבר לזה שהוא הגבר שלי בחיים, הוא גם החבר הכי טוב שלי, אין מצב שאשתף אותו במשהו והוא ישתמש בזה לרעה. האהבה פורחת. הוא נשמה טובה וזה הולך להשתנות בקרוב, כי אנחנו חושבים על צעד נוסף בקידום הזוגיות.. הגיע לארץ לפני ארבע שנים ומרוויח יפה מאוד"

תאירה היא אישה שבדרך כלל לא מצטערת על התנהלות חייה או על דברים שעשתה בעבר, אבל רק על דבר אחד היא כן תודה בטעותה בחיוך קורץ אופייני, וזה על הטעויות שלה בבחירת גברים שנכנסו לה ללב "מעדיפה לא להיכנס לשם יותר, כי היום אני במקום פורח ואחר היום" היא מסכמת בשתי שניות. לגביי התהילה של 15 שניות שחווים אנשים שמשתתפים בתוכניות ריאליטי, היא מודה שהיא לא ממש ציפתה שהכלי ילך כפי שרצתה. היא כן מבינה שהיא הביאה למסך משהו שונה,צבעוני, אנטי קלולס, שהקהל אהב אתה, וגם יש שלא, אבל מבחינתה זה בסדר גמור, היא לא באה לרצות את כולם "הרי גם אני לא אוהבת את כולם" אמרה בביטחון "יש טיפוסים שפחות מתחברים לי ויש כאלה שכן, אבל תהי בטוחה שכמוני עוד לא פגשת".

ויש כאלה שלא יכתבו דברים יפים

"היו הרבה צקצוקים, הרבה הרמות גבה, הרבה רעשי רקע שהתבלטו רק עליי בתוכנית. מאמי בואי, עשיתי להם את העונה, הפרק שלי עם האחוזי צפייה הכי גבוהים ביו טיוב כאילו. פשוט ציפיתי שלא יוציאו אותי לא נכון, אבל למדתי להבין שזה מה שהטלוויזיה אוהבת, כמה שיותר טראש עושה רייטינג ואין מה לעשות - דברים רגילים לא מעניינים ואני אישה מאוד לא רגילה".

 צילום: דויד אליאס

לא רגילה במה?

"אני אמא בשנות ה30 לחיי ועדיין מרגישה ילדה וצעירה בנפש, חולת בגדים, חולת מסעדות, אני וקליאו מבלים המון, הוא לוקח אותי לבתי מלון, נופשים, נהנים מהחיים טפו חמסה, אז להגיד לך ששכחו אותי? קשה לי להאמין. קודם כל החיצוניות שלי מאוד בולטת בואי נתחיל מזה, וברשת אני מקבלת הרבה התייחסות ואת יודעת איך זה, את כל היום בעבודה עושה קריירה, אז ההתעסקות שלך היא רק את עצמך, בפרנסה, הילד, הזוגיות החדשה ושאת פחות שמה לב למה שקורה בחוץ"

עוד מזמינים אותך לאודשינים?

"לאודישנים אני הולכת. האמת שקוראים לי להמון המון דברים ולצערי לא היה לי זמן להתפנות להכל, אבל על מה שכבר הייתי אני פחות יכולה למסור פרטים בשלב זה."

 את בקשר עם החברים מהתוכנית?

"האמת שכן, אני בקשר עם איגור ואיב שנשארו חברים לסט והם מקסימים".

 יש תוכנית שהייתי רוצה להשתתף בה?

 "תיראי, אחרי הריאליטי שבאמת קצת הוצגתי ברמה מגמתית, אז אני יכולה להגיד לך שברגע שאני ייחשף עוד יותר הייתי רוצה משהו בחיי תאירה, להראות ולתת לאחרים להכיר מי אני באמת ולא תחת קטרוגים וכדומה, כי לצערי אנחנו חיים בחברה מאוד קשה. החברה הישראלית היא חברה מאוד שיפוטית שהיד קלה על המקלדת והביקורות עלייך מאוד חדות, אבל למדתי להבין שבזכות זה את מי שאת מצד אחד, אבל כן ישראלים הם עם מאוד מאוד קשה לכן אני לא מתחברת בקלות פחות, יוצאת למקומות כמו מועדונים וכאלה, גם כי אני כבר בכיוון אחר שטוב לי עם הזוגיות החדשה. לסיום, תעשו רק מה שאתם אוהבים בלי לדפוק יותר מדיי חשבון, החיים קצרים ואנחנו חיים כל יום ומתים פעם אחת".

,צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('ac8636c1-d697-4d0d-8f53-3f44b1333edf','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה