לרגל יום הולדתה ה-40: אדווה ברדה בראיון פוטוגני במיוחד

$(function(){setImageBanner('74598fcf-4905-43dc-acd9-1e498a6cd90d','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

המלכה שאיתו: אדווה ברדה, מניקוריסטית במקצועה, אמא של חושן, שליו, קורן ולביא, היא האישה הכי ממלכתית בעיר שמתחזקת 18 שנים של נשואים מוצלחים עם מאמן קבוצת הפועל באר שבע בכדורגל, אליניב ברדה, חגגה ארבעים, שאולי נחשב לגיל מתבגר, אבל עם לוק קז'ואל מתוקתק ועם שיק של דוגמנית מהז'ורנאל פחות עשר שנים לגילה. בראיון אישי היא מספרת על הקריירה כמניקוריסטית מבוקשת, על מראה זוהר ללא בוטוקס, על קנאה ושופינג ובעיקר על איך מתחזקים חברות מאז גיל 16 עם אליניב ברדה - הזוג שאי אפשר להפריד ביניהם. חמסה.

אדווה ברדה. צילום:

אי אפשר להתעלם ממנה, מהאישה שתמיד מוגדרת כאחת הנשים היפות והמסוגננות של באר שבע, נשואה למאמן המוצלח של הפועל באר שבע בכדורגל, אליניב ברדה, שעברה איתו מסלול אתגרי וממושך מאז היותו שחקן ועד התפקיד המיוחל. כאישה לאישה מלכה, שעומדת אחר כבוד בקבלת התואר 'מאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה מוצלחת יותר, היא ואליניב רקמו זוגיות פוטוגנית וממלכתית כבר 18 שנה של צמידות עם הלוק והטייטל הנכון, יפים למראה ותמיד נראים מאוהבים, שמגדלים ארבעה ילדים, חיים בוילה מפנקת עם בריכת שחיה בנאות לון  ובעיקר חיים את החיים.

כיום, אדווה חגגה 40 שנה וזה הזמן להיזכר בימים של העבר, להבין איך החיים כיום כאישה נשואה למאמן לעומת החיים לצידו כשחקן ואיך מקבלים את החיים במתנה כשאת עטופה בכל כך הרבה טוב. לא לקנא

מה השתנה באדווה בת ארבעים?

"לא חושבת שהשתניתי, חושבת שהתבגרתי. יש הרבה יותר אחריות על הכתפיים, ארבעה ילדים לגדל ולחנך, ומעבר לזה שאני הרבה יותר אוהבת את גיל ארבעים".

מה את עושה כדי לשמר על גזרה שווה ולוק פראשי?

"קודם כל אני מתאמנת מינימום שלוש פעמים בשבוע ולפעמים גם יותר, יש לי אחלה קוסמטיקאית, אני מורחת קרמים כל בוקר וערב ולעולם אני לא אשן עם איפור".

היכן את קונה בגדים ומה הסטייל שלך?

"יש שתי חנויות שלעולם לא אוותר עליהן, זארה ונייק, מעבר לזה אני ממש אוהבת שופינג, אז זה לא משנה לי אם זה אתר באינטרנט או סתם חנות שנכנסתי. אם אהבתי לקחתי, המחיר והמותג לא משחקים אצלי תפקיד"

איזו אמא את?

"אני אמא חברה, אני ממש נהנית מחברתם של הילדים ורוב שעות היום כשהם לא במסגרות אני איתם. יש לנו המון שיחות נפש וגם המון צחוקים וכיף. הם סומכים עלי ויודעים שאמא תמיד רוצה את הכי טוב עבורם. בין אם זה אמא, רעיה, בת, אחות או חברה אני באמת משתדלת לתת לכולם מאה אחוז ממני ונראה לי שהולך לי לא רע".

התחלת כבר להזריק בוטוקס בפנים?

"לא התחלתי בוטוקס וגם לא חושבת על זה כרגע, אם יהיו דברים שמפריעים לי כמובן שאתקן אבל כרגע אני שלמה עם מה שאני רואה."

אדווה ואליניב ברדה. צילום: פרטי

אליניב ואדווה ברדה. צילום: פרטימה את הכי אוהבת לאכול?

"אחת הבעיות הכי גדולות שלי זה שאין לי תזונה מסודרת, כמובן שאני אוכלת ארוחת בוקר צהרים וערב, אבל בין לבין מנשנשת מלא. לעולם לא אוכל לא כשר, אבל מעבר לזה אני טועמת מהכל. אני פריקית של שוקולד מבחינתי לאכול קינוחים ושוקולד כל היום".

אליניב ואדווה ביחד כבר 24 שנה ונשואים 18 שנה (כאן כדאי ומהר לדפוק על העץ הכי מהר ולזרוק לאוויר 'טאץ' ווד')  שלא מסתירים את האהבה לאורך הדרך, וזה רבותיי, מושא להערכה. אם תשאלו את אדווה מה הסיקרט לשימור זוגיות, היא תענה שקודם כל לצריך היות חברים הכי טובים האחד של השנייה, לפרגן, להקשיב ולזכור: "שאנחנו יחידה אחת עם מטרות משותפות" אמרה בחן.

אתם מארחים הרבה בבריכה הפרטית בבית?

"הרבה לא, כי במרוץ החיים לא נשאר לנו הרבה זמן, אבל כשיש זמן ומזג אויר טוב אנחנו בהחלט מזמינים ונהנים מהבריכה".

על מה אתם רבים/מתווכחים?

"אנחנו לא רבים. אנחנו יכולים להתווכח ואז לשבת ולדון על הדברים ולהגיע לעמק השווה, אבל ריבים אין לנו. חמסה חמסה וחמסה ".

מה ההבדל מבחינתך מלהיות נשואה לשחקן כדורגל לנשואה למאמן נבחרת?

 "קיים הבדל שבתור שחקן את מפחדת עליו פיזית שחלילה לא יפצע, או שיכניסו אותו מספיק זמן לשחק, אבל כשהוא מאמן הדאגות הן אחרות. מעבר לזה הכל אותו דבר, תמיד הלכתי אחריו למשחקים, עודדתי, דאגתי והתפללתי וכך גם היום".

מה הטיפ לחיי נשואין ללא בגידות?

"אני מאמינה שבגידות מגיעות מחוסר. חוסר תשומת לב, חוסר פירגון, חוסר שביעות רצון. ברגע שיש פירגון, תשומת לב, הקשבה, הבנה, הכלה ובעיקר המון אהבה -  בגידות לא יהיו".

איך את רואה את אליניב כמאמן?

"אני חושבת שהוא אלוף העולם בכל דבר בו הוא נוגע.  אליניב תמיד היה טוטאלי לכל תפקיד ונתן מאה אחוז מעצמו, הוא לא מתייעץ איתי וטוב שכך! אני חושבת שהוא מקצועי הרבה יותר מכל אחד שאני מכירה ובטח שיותר ממני."

את בקשר עם נשות כדורגלנים?

"בהחלט, אני בקשרים מצוינים עם נשות השחקנים והצוות המקצועי ,יש כאלה שיותר וכאלה שפחות, אבל יש לנו מלא פירגון ואהבה אחת כלפי השנייה".

משפחת ברדה. צילום: פרטי

אליניב ואדווה ברדה לפני 20 שנה

לאן אתם טסים הכי הרבה?

"אין מקום שאנחנו טסים אליו הרבה, אנחנו מתכננים את הטיסות שלנו מפגרה לפגרה. אנחנו אוהבים לטוס ולצבור חוויות בארץ ובעולם ובקרוב נטוס לחופשה משפחתית בדובאי".

יש בטח נשים שמקנאות בך, איך את מסתדרת עם זה?

"קנאה קיימת תמיד, לאו דווקא בי. אני לא נותנת לזה במה. מעדיפה להתרכז רק בדברים טובים ובפירגון אמרתי מהלב".

מי מהבנים שלכם יהיה שחקן כדורגל  לדעתך והאם את דוגלת בקריירה כזו?

"חד משמעית יש לי שני שחקני כדורגל בבית, קורן ולביא הם הדור הבא לבית משפחת ברדה. אני בעד שיעשו מה שטוב להם ומה שעושה להם טוב, תמיד יהיה מאחוריהם לא משנה מה הם יבחרו להיות או לעשות".

הפכת לחרדתית מהרגע שבו אליניב קיבל דום לב?

"אני חרדתית רק כשאני רואה שהוא מתעצבן במגרש ויודעת שזה לא בריא לו, אבל יחד עם זאת אני יודעת שהוא לא יעשה שום דבר שיוכל לפגוע בעצמו. מאמינה שיש מעליו השגחה עליונה".

מרגישה שמימשת את עצמך מבחינת קריירה?

"מבחינת קריירה אני בדיוק במקום בו אני רוצה להיות. תמיד יש לאן לשאוף, אבל אם הייתי רוצה יותר זה היה קורה, אבל כרגע זה הכי מדויק לי".

איפה ניפגש בגיל חמישים?

"ואוו...גיל 50... יש מצב שתתפסו אותנו מנדנדים נכד בעגלה או ביציע מעודדים את שחקני העתיד שלנו. מה שזה לא יהיה, נתפלל לטוב."

 אדווה ברדה. צילום ואיפור: שני פינטו

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('036b63ff-1a19-4c9c-8ba0-f501cbc36b31','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה