קינג קווין

$(function(){setImageBanner('ccb84fc5-9a2e-4bfd-96c1-702a1a3e633e','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

הוא מעיד על עצמו שהאהבה למוזיקה הגיעה בגיל צעיר וכבר בגיל 10 ידע שהוא רוצה להיות דיג'יי. כיום קווין פיקדו מבאר שבע הוא דיג'יי מקומי, דוגמן ואושיית רשת ומספר בראיון ל'באר שבע נט' על הדרך שלו, החלומות הגדולים והעבודה הקשה בדרך להצלחה

צילום פרטי

קווין פיקדו מבאר שבע מספר שגדל בבית מוזיקלי, לכן העובדה שכבר בגיל עשר ידע שהוא רוצה להיות דיג'יי וליצור מוזיקה לא מפתיעה. "נולדתי לתוך בית גרובי, בית מוזיקלי, בגיל חמש כבר הבנתי כמה אני אוהב מוזיקה, הבנתי שהקצב בתוכי שאני רוצה לרקוד ולזוז. תמיד היו כלי נגינה בבית, שמענו מוזיקה בכמה סגנונות וגם מוזיקה אתנית", סיפר קווין ל'באר שבע נט', "בגיל עשר נפגשתי עם חבר ופתאום הוא פתח תוכנה מגניבה בה אפשר למקסס שירים, שם הבנתי שהכל בידיים שלי ואני יכול פשוט ליצור מוזיקה".

קווין כיום בן 27, הוא נולד בנתניה אבל כשהיה בן שבע עבר עם המשפחה לבאר שבע וכאן הוא חי עד היום, יחד עם אשתו הדר. "גם בתור ילד הייתי לוקח ציוד מחבר של המשפחה, מרים תאורה ומוזיקה ועושה מסיבות בשכונה", נזכר קווין, "בפועל התחלתי לעסוק בתחום בצורה מקצועית בגיל 24 אחרי שלמדתי במכללת BPM, הבנתי שאני רוצה לקחת את זה צעד קדימה".

הופעת בשנים האחרונות בבאר שבע? איך התגובות של הקהל?

"לגמרי, הופעתי במועדונים בעיר, הופעתי בברקה... אני מלווה כבר שנתיים וחצי את בר הצ'י-צ'י בעיר ומופיע בו עם המוזיקה שלי, אני מנגן האוס מיוזיק בסגנון טכנו אפריקאי... יש תגובות מאוד מפרגנות, באר שבע חמימה וקוראת אותי טוב. אני מגשים את החלום צעד צעד".

חוץ מהמוזיקה אתה גם מדגמן ומשלב הרבה תחומים- ספר על היום יום שלך

"אני קם בבוקר, פותח לפטופ ומתעדכן בתוכן, במוזיקה ובמה שקורה בעולם. עכשיו חזרנו מהקורונה אז יש גם יותר פגישות עם זוגות לגבי אירועים, בהמשך אני גם נכנס לאולפן ונפגש עם חברים לסשן ואנחנו מנגנים יחד, יש הרבה עבודה והופעות ואני שמח על כך".

איך עברה עלייך באמת תקופת הקורונה?

"לקחתי את הקורונה דווקא לטובה, למרות שזו הייתה שנה קשה במיוחד כשאתה מתעסק באומנות ומגיע מעולם התרבות. כשהורגים את התרבות וזה הדבר האחרון שחזר אז היה קשה, אבל עברנו את זה. התחתנתי גם בתקופת הקורונה וזוגם הזדמנות להגיד תודה לאשתי המדהימה הדר על כל התמיכה. חוץ מזה המשכתי עם הדוגמנות, העזתי לעשות דברים ולהמשיך לעבוד בתקופה הזו, ניסיתי לשמור על אופטימיות ולהמשיך בעשייה במה שאפשר. הבנתי שהקורונה כאן והשלמתי עם המצב וחיכיתי לרגע הזה, לרגע שנחזור לשגרה. היום אני כבר שוב מנגן ומופיע והיומן מתמלא. אננו חוזרים לעשות מה שאנחנו אוהבים וזה כיף גדול".

קרדיט Haim Aviv

אז מה החלומות הבאים שאתה רוצה להגשים?

"אני תמיד חושב ברמה הארצית, יש לנו מדינה קטנה של שמונה שעות נסיעה מקצה לקצה. אז הייתי רוצה לפרוץ ברמה הארצית ואני חושב שאני בכיוון, אני עושה את זה בצעדים בטוחים. אני לא אוהב הצלחות 'סטורי' שנעלמות אחרי 24 שעות . הצעד הבא זה להופיע בבמות יותר גדולות באזור המרכז ולהמשיך הלאה, כמובן שבעתיד הייתי רוצה גם להגיע לבמות עולמיות. התחלתי ליצור מוזיקה ויש לי הרבה מה להציע, חומרים מקוריים שלי יצאו בקרוב. אני הולך בדרך שלי ומאמין שכל דבר מגיע בזמן שלו, אני עובד קשה בדרך להצלחה".

מה המסר שהיית רוצה להעביר לקרואים הבאר שבעים?

״הייתי רוצה לתת ערך אחרון לאנשים לקוראים בבית- אמונה בהשם ובעצמך! מגיל קטן אני מדמיין את כל מה שקורה איתי עכשיו. גם כשהכנסתי גול בשכונה ראיתי את הידיים של הקהל קופץ בצעקות שאני על העמדה במסיבות. אני רוצה להגיד לכל מי שקורא את הכתבה הזו שהכל מתחיל ונגמר באמונה. הפחד הכי גדול הוא להאמין לפחדים שלך כל יום ויום, עד כדי כך שהפחדים לא נותנים מקום לחלום וזה נהפך למציאות בה אתה חי. האמת שאין הבדל בין הפחד לדימיון, אז במקום לפחד - תתחיל לדמיין כמה אתה מעז ושתגיע למרחקים ולהגשמה עצמית אתה תבין, שהפחד זה רק אשליה - זו טעות אופטית".

קרדיט צילום Haim Aviv

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('61b6d15f-7d3c-4ba1-ba7c-46123e3aaa90','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה