קורל ביטון - סיפור חייה של רקדנית מחול מבאר שבע שהפכה לכוכבת טיק טוק

$(function(){setImageBanner('0fd5a68a-99c4-4047-b85d-d258522c1d93','/dyncontent/2025/10/21/f9963a8e-dc60-4bf5-aeef-427c125cafe1.jpg',20148,'נטו ספיר 0925 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

יצירת תוכן כבר מזמן לא תחביב – זו התעשייה החדשה של הדור שלנו. אנחנו חיים בתקופה שבה המדיה החברתית היא כבר לא רק בידור, אלא מקצוע. תעשייה שלמה שמבוססת על יצירת תוכן, דיגיטל, נראות וקהילה. בשפה עכשווית קוראים להם: משפיעני רשת עם דף מפוצץ אלפי עוקבים בטיק טק בזכות הכישרון, היצירה, המראה והיוניק שיכולים לגרום לנו לחשוב אחרת. אחת מהטיק טוקריות שעשתה זאת בענק, היא קורל ביטון (coca) מבאר שבע, יוצרת תוכן, בעלת חברת הפקות, והאישה שמאחורי קמפיינים, שיתופי פעולה וסרטונים ויראליים עם למעלה מ־90,000 עוקבים בטיקטוק ועם מיליוני צפיות על סרטונים שהיא הפיקה, צילמה או כיכבה בהם. והיא בכלל התחילה את הקריירה שלה בתור רקדנית מחול.

קורל ביטון -הטיק טוקרית שכבשה. צילום: פרטי.

קורל ביטון הפכה לשם דבר בעולם המדיה כיזמית, מובילה, בונה עולמות שלמים דרך וידאו, מוזיקה, סטייל ונוכחות. אבל הכל התחיל אצלה בגיל תשע כשעולם הריקוד נחשף לפניה ובגיל 16 כבר החלה ללמוד ב״בת דור״ באר שבע ובבתי ספר נוספים למחול, עד גיל 18. "הייתה רקדנית מקצועית, מדריכה לנוער ומורה למחול וכל עולמי סבב סביב תנועה, קצב ובמה" שיתפה בחן בראיון ראשון. "לאורך השנים גם עברתי אודישנים והוחתמתי במספר סוכנויות כדוגמנית ורקדנית".

בשנת 2019, רגע לפני שהתקבלה לקבוצת המעודדות של מכבי תל אביב, נפצעה קורל באורח קשה – קרע ברצועה הצולבת ונזק לסחוס דרשו ניתוח ושיקום ארוך של שנה שלמה. הריקוד, שהיה 99% מחייה – נעלם בן רגע.

איך הפציעה השפיעה עליך ועל ההבנה שעולם הריקוד מתרחק?

‏"כשהפציעה קרתה, לא באמת הבנתי עד כמה היא תשנה את חיי. בהתחלה התמקדתי בשיקום הפיזי ובמקביל התחלתי ליצור סרטונים לטיקטוק – זה היה סוג של מפלט בשבילי, מקום שבו עדיין יכולתי לבטא את עצמי ולמצוא שמחה. רק כעבור שנה, כשהבנתי שהברך שלי לא חוזרת למה שהייתה, התחלתי לעכל את גודל השינוי. זה היה תהליך לא פשוט, התמודדות יומיומית שעדיין מלווה אותי, אבל אני משתדלת לעשות את המקסימום עם מה שיש".

ואז בעצם נחשפת לעולם התוכן שגרם לך לאופטימיות

"היום אני מתמקדת בלהתפתח בתור יוצרת תוכן, ועם אמונה גדולה ומוטיבציה, ממשיכה לגדול ולהיפתח לעולמות חדשים. אני מאוד אוהבת גם את תחום המוזיקה. אפילו שחררתי סינגל ראשון. גם עולם האופנה תמיד סקרן אותי ומושך אותי. הדרך עוד ארוכה, אבל אני צועדת בה באמונה  ובהתמדה".

גם השתתפת בפרק בסדרה hot vod young  שנקראה let’s tok 

"אירחו בכל פרק טיק טוקרים אחרים ובפרק אחד התארחתי שם ביחד עם עוד טיק טוק פרק שהיה רק עלינו קצת אתגרים מצחיקים שאלות על טיק טוק וכזה. זה היה לפני איזה כמה שנים".

איך סרטוני טיקטוק הפכו לחלק מחייך?

“במהלך השיקום, חבר טוב אמר לי: ‘תתחילי לצלם סרטוני טיקטוק. רובם רק עם תנועות ידיים – לפחות תרגישי שאת עדיין עושה את מה שאת אוהבת, גם במצב שלך’. הקשבתי לו. בהתחלה זה היה רק כדי להרגיש קרובה שוב למה שאני אוהבת, אבל אז התחלתי להתמיד, לחשוב מחוץ לקופסה, לנסות דברים חדשים וליצור סגנון משלי".

קורל ביטון  - משפיענית רשת. צילום: אורטל אלימלך

הסרטונים הפכו לוויראליים, העוקבים התחילו לזרום יחד עם הצעות עבודה וקמפיינים, ועם הזמן נבנתה גם חברה. קורל הבינה שהיא לא צריכה לבחור. מבחינתה אפשר גם להיות בפריים וגם לביים במקביל. "מהר מאוד, הקהל הבין שיש משהו שונה בתוכן שלי" סיפרה בחיוך. "עם נוכחות כובשת, חוש לסטייל ודיוק בפרטים התחלתי לבלוט בתוך ים של סרטונים. גם מהר מאוד הבנתי שתוכן טוב זה לא רק רושם ראשוני, אלא עומק, רגש, סיפור וחיבור". את ההבנה הזו היא הפכה למקצוע והקימה חברת תוכן עצמאית שמתמחה ביצירת סרטונים, קמפיינים, ויז'ואל ברנדינג וניהול קריאייטיב עבור אמנים, מותגים ואנשי מקצוע.

קורל ביטון -הטיק טוקרית שכבשה. צילום: פרטי.

קורל כיכבה בקמפיינים ובתכנים שיווקיים כמשפיענית ודוגמנית עבור מותגים בולטים כמו FIX, Sacara, SkyEyes, MAC, YSL ועד יצירת סרטונים ויראליים לאמנים  מוכרים כמו רותם כהן, גל אדם, נרקיס, אגם בוחבוט, ג’סי אנדרהיל, שוגי סוקס, אלה סלמן ואחרים. כזו שמובילה את התוכן שלהם – מהרעיונות, דרך הבימוי, הצילום והעריכה ועד התוצאה הסופית שמגיעה לעשרות אלפי צופים (ולפעמים גם הרבה יותר).

מה עשית לרותם כהן ואגם בוחבוט?

"עם רותם כהן זה היה סרטונים בשביל לקדם את המוזיקה החדשה שלו והנוכחות שלו בטיק טוק לפני כמה שנים, ולאגם בוחבוט עשיתי את האתגר לקידום השיר החדש שהיא הוציאה לפני כמה שנים מגבות.  וגם ישראל בידור פרסמו את זה".

מה באמת גורם לתוכן להיות זכיר?

“כשאני יוצרת תוכן, אני תמיד חושבת על מי שנמצא בצד השני, מי האדם שאמור לאהוב את הסרטון, להרגיש שהוא מדבר אליו, שהוא נוגע בו. ברגע שאני מבינה מי הקהל, אני יודעת בדיוק איך לייצר את התוכן שמתאים לו, בצורה הכי מדויקת שיש,” היא משתפת.

תני לנו טיפים ליצירת תוכן שיהיא חשיפה טובה

"תוכן טוב מתחיל בכוונה ברורה.

“אל תצלם רק כי ‘צריך’. תבין מה אתה רוצה להעביר – רגש, מסר, או תחושה.”

איכות תמיד מנצחת כמות.

“עדיף לך להעלות שני סרטונים מושקעים בחודש מאשר שבעה רילסים ריקים מתוכן.”

תראה את העסק שלך דרך עיניים של לקוח

“אם אתה עורך דין, מאמן כושר או בעל קליניקה – תחשוב איך הלקוח שלך מרגיש כשהוא פוגש אותך לראשונה, ותשקף את זה בווידאו.”

תשתמש בעצמך כפנים של המותג.

“אנשים לא קונים ממותגים – הם קונים מאנשים. תעמוד מול המצלמה, תראה את עצמך, גם אם זה לא מושלם.”

תדע איפה לעצור – ועם מי לעבוד

“אם אתה לא אוהב לערוך, תמצא מישהו טוב שיעשה את זה בשבילך. אם אתה צריך כיוון קריאטיבי – אל תתבייש לבקש עזרה.”

מה השלב הבא במסע של יוצרת תוכן שפורצת גבולות?

"להמשיך לצמוח, להתרחב ולגעת בכל תחומי יצירת התוכן – ממיתוג אישי ועד קמפיינים למותגים, מהפקות וידאו ועד ליווי קריאטיבי לעסקים. המטרה שלי ברורה וזה להפוך כל רעיון לתוכן חכם, מדויק ומעורר השראה.  כזה שמרגש, מספר סיפור, ומשאיר חותם. בעולם שבו כמעט כל אחד מעלה סרטון  יש מעט מאוד אנשים שיודעים באמת איך ליצור תוכן שזוכרים".

 קורל ביטון  - משפיענית רשת. צילום: אורטל אלימלך

קורל ביטון - coca. צילום ואיפור: אורטל אלימלך פוני

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('a5cc4ee3-ee13-42bd-bb59-a03214b0b1e2','/dyncontent/2025/11/30/ed6644f2-80bc-4005-9044-7e78f9badcd7.jpg',20500,'אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה