פרויקט לשבוע האישה - נשים מספרות קריירה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('e01dcd6a-b903-4b34-8aec-e8ca0c72a056','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('e01dcd6a-b903-4b34-8aec-e8ca0c72a056','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7]]);})

יום האישה הבינלאומי כבר שודרג לשבוע האישה, וכמה שיותר מדברים על נשים כעולם ומלואו עם הפנה מסמיקה שאי אפשר בלעדינו ביקום כולו (תנו בכפיים בנות), אין מנוס מלהודות שאנחנו יותר אוהבות את התשומת לב הזו, ולאו דווקא כדי שיציינו את היום הזה כשייך רק לנו, הרי אנחנו בעד שוויון, אחדות ופרגון לנשים וגברים כאחד, וכבר הבנו מזמן שמה שיפה בחיים זה שגברים ונשים לא יכולים דומים, אפילו לא בקיפול כביסה, אז הכי חשוב לנו באמת זה איך אנחנו רוצות שהחיים שלנו יראו, מה יעשה לנו טוב, איך נשנה אם לא, כמה חשוב לקום בבוקר עם סיבה והשראה לבחור מה שייתן לנו דרייב לחיים, וגם אם לא - נשנה. להשתדל להיות שלמות עם עצמנו - בעיקר להיות אישה שיודעת שיודעת להתנהל ולאזן בין קריירה לחיים משפחתים, לחוויות, להעצמה, לתחביבים, לאהבה, לנפש ובעיקר: תמיד להיות את ואל תנסו לשנות אותי, תודה.

 צילום: לילך (מישל אמזלג), ליהי (חיים הורנשטיין) דקלה (דני מיכליס)

פרויקט נשי מלב אל לב, על לנשים קרייריסטיות שיודעות שהחיים יפים יותר שאת עושה את מה שאת אוהבת, גם אם לפעמים הקושי הוא רק תרגיל עם תוצאה חיובי - חלק א'.

לילך נגיד. צילום: מישל אמזלג

לילך נגיד (50) מנכ"לית רדיו דרום, נשואה לשי ולהם שלושה ילדים: רם, דור ועדי .

מגורים: באר שבע

מדוע בחרת בקריירה הזו?

"באופן כללי בעבודה - אני אוהבת לגרום לחלומות לקרות, כל חלום וכל משימה ניתן להגשים עם התלהבות, מקצועיות, יסודיות, מסירות, יצירתיות וכמובן תוכנית פעולה. וברדיו דרום – זה אפשרי" .

למה את אוהבת את מה שאת עושה?

"העבודה ברדיו משמעותית, דינמית, מעניינת, מהנה ומגוונת. יש צוות נפלא, יצירתי מוכשר  ואני מרגישה שליחות בעבודה. כתחנה אזורית יחידה באזור הדרום אנו פועלים למען הדרום ולמען התושבים והקהילה. כגוף התקשורת הגדול בדרום -  לרדיו דרום ורדיו 101.5 – 435,000 מאזינות ומאזינים ביממה ולכן יש לנו מחויבות גדולה".

"כדי להצליח חשוב ללמוד ולהיות מקצועית בתחום בו את עוסקת, להאמין במה שאת עושה, להציב מטרות ויעדים גבוהים וחלומיים, לעבוד בשיתוף פעולה עם הצוות, להכין תוכנית פעולה, ליזום ולקדם המשימות בחריצות בנחישות, וכשמגיעים ליעד -  מתקדמים בסיפוק ליעד הבא."

מה זה מבחינתך אישה קרייריסטית?

 "אישה שאוהבת את מה שהיא עושה, שמקדמת דברים משמעותיים למען הקהילה והחברה שעובדת בעבודה מעניינת ומאתגרת עם אפשרות לפיתוח אישי יוזמה ומרחב פעולה."

איך את מתנהלת בחיי היום יום והמשפחה כשאת עובדת?

"המשפחה זה העוגן שלי. יש לי משפחה תומכת ועוזרת. גם המשפחה המורחבת ובעיקר בעלי היקר שי. אנחנו מתכננים את השבוע בהתאם ללוח הזמנים והמשימות ונערכים בהתאם בשיתוף פעולה. לאורך השנים זכיתי לשלב עבודה ומשפחה בהצלחה".

על מה לא תוותרי בקריירה שלך מבחינה אישית?

 "חשוב לי לעשות דברים משמעותיים שעושים טוב, להוביל ולקדם פרויקטים, להגיע לשיאים חדשים והכל - בהתאם לערכים שגדלתי וחונכתי עליהם".

ד"ר ליהי. צילום: חיים הורנשטיין

ליהי וטשסקי (33) רופאת שיניים, נשואה ואמא לשלושה ילדים.

מגורים: באר שבע

מדוע בחרת בקריירה הזו ולמה את אוהבת את מה שאת עושה?

"מכורה באופן טוטאלי, חולמת נושמת וחיה את המקצוע. מבחינתי לשנות לאדם את החיוך שלו, לבנות לו ביטחון עצמי, שיוכל לאכול, לנשום, לשתות ולדבר כמו כולם וכמובן לחייך מבלי להתבייש. מטופל שנכנס לחדר עצוב ויוצא מחייך - מבחינתי ניצחתי והשגתי את המטרה".

מה זו אישה קרייריסטית מבחינתך?

"אישה קרייריסטית מבחינתי היא אישה שמחפשת כל הזמן להתפתח, הן מבחינת מקצועית והן מבחינה אישית תוך שמירה על הייחוד האישי שלה, וניתן לעשות זו בשתי החזיתות: ניהול משפחה וניהול הקריירה. אישה קרייריסטית יכולה להיות גם וגם, גם אישה, תוך ניהול חיי משפחה וגידול ילדים וגם לעבוד ולהתפתח בתחום בו היא עוסקת, כפי שהנחיל לי אבי ז"ל, כל החיים צריך להמשיך וללמוד".

איך את מתנהלת בחיי היום יום והמשפחה כשאת עובדת?

"למרות העבודה הקשה שאני מתמודדת איתה, הדורשת ממני זמינות יחסית גבוהה, אני מקצה לעצמי גם זמן איכות משפחתי, סופי שבוע תמיד מוקדשים לבית ולמשפחה, וגם באמצע השבוע היום החופשי שלי מוקדש כולו לבית. משתדלת שלא לעבוד בשעות אחר הצהריים כדי לפנות גם קצת פסק זמן מהעבודה לחיים האמיתיים, אבל מודה שאני מעט וורקהולית". 

על מה לא תוותרי בקריירה שלך מבחינה אישית?

"מבחינה אישית לא אוותר בקריירה שלי על המשך לימודים והתפתחות בתחום,  ולא משנה לאן אגיע הלאה בתור רופאה, תמיד אשאף להגיע לחומרים הטובים ביותר והמתקדמים ביותר, כי תמיד יש מקום לאדם ללמוד ולהשתפר בכל תחום".

דקלה סיסו. צילום: דני מיכליס

דקלה סיסו (43) מנהלת פיתוח עסקי בחברת 'יעדים', נשואה לפיני ואימא לעמית, עידו ויהלי

מגורים: באר שבע

מדוע בחרת בקריירה הזו ולמה את אוהבת את מה שאת עושה?

"קשה לי להגדיר את המקצוע שלי מכיוון שאני עוסקת במגוון תחומים: החל מפיתוח עסקי, ניהול והובלת פרויקטים, משאבי אנוש ועוד, אבל יש דבר אחד שמשותף לכולם וזה: אנשים. אני מתחברת לעבודה עם אנשים, צריכה תמיד אינטראקציה, שיח וקשר בלתי אמצעי. אני מאמינה שהכל מתחיל ונגמר באנשים, בשותפויות ובערך שכל אחד מביא עמו".

 מה זה מבחינתך אישה קרייריסטית?

 "אישה קרייריסטית בראש ובראשונה היא אישה שתמיד שואפת ללמוד, להתפתח, לצמוח ולהתקדם. זו אישה של גם וגם וגם- היכולת לנהל במקביל קריירה, בית, משפחה, לימודים, בילוי ופנאי – וליהנות מכל העולמות האלה".

איך את מתנהלת בחיי היום יום והמשפחה כשאת עובדת?

"אני בנויה באופן מאוד מתוכנן ומוקפד, אני יודעת להגדיר לעצמי את הזמן לעבודה וזמן למשפחה. סופי שבוע הם זמן איכות למשפחה ולעצמי ובורכתי בבן זוג ומשפחה קרובה שתמיד תומכים ומסייעים בתקופות עמוסות."

 על מה לא תוותרי בקריירה שלך מבחינה אישית?

"אני חושבת שעולם התעסוקה היום הוא שונה ממה שהכרנו לפני עשור ויותר. הוא הפך להיות היברידי וכזה שמבין את המשמעות של בלאנס בין עבודה למשפחה. ההבנה הזו מתייחסת לעובדה שכאשר עובד מאושר יותר בבית ויש לו זמן איכות למשפחה הוא הרבה יותר פרודוקטיבי ובעל ערך לארגון."

אז לשאלתך, אני לא אוותר על שילוב שבין קריירה למשפחה. בתפיסה שלי זמן הוא לא פרמטר שמגדיר עובד טוב או לא טוב, התוצרים האיכותיים הם אלו שקובעים את יכולותיו של העובד".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('7a0bc31d-b7c5-4d0f-90d1-24f216b0f171','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה