פרויקט לשבוע האישה - נשים מספרות קריירה, חלק ג'

$(function(){setImageBanner('53de2813-3f2c-4158-8269-9353dc5071f4','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

יום האישה הבינלאומי כבר שודרג לשבוע האישה, וכמה שיותר מדברים על נשים כעולם ומלואו עם הפנה מסמיקה שאי אפשר בלעדינו ביקום כולו (תנו בכפיים בנות), אין מנוס מלהודות שאנחנו יותר אוהבות את התשומת לב הזו, ולאו דווקא כדי שיציינו את היום הזה כשייך רק לנו, הרי אנחנו בעד שוויון, אחדות ופרגון לנשים וגברים כאחד, וכבר הבנו מזמן שמה שיפה בחיים זה שגברים ונשים לא יכולים דומים, אפילו לא בקיפול כביסה, אז הכי חשוב לנו באמת זה איך אנחנו רוצות שהחיים שלנו יראו, מה יעשה לנו טוב, איך נשנה אם לא, כמה חשוב לקום בבוקר עם סיבה והשראה לבחור מה שייתן לנו דרייב לחיים, וגם אם לא - נשנה. להשתדל להיות שלמות עם עצמנו - בעיקר להיות אישה שיודעת שיודעת להתנהל ולאזן בין קריירה לחיים משפחתים, לחוויות, להעצמה, לתחביבים, לאהבה, לנפש ובעיקר: תמיד להיות את ואל תנסו לשנות אותי, תודה.

צילום: פרטי

פרויקט נשי מלב אל לב, על נשים קרייריסטיות שיודעות שהחיים יפים יותר שאת עושה את מה שאת אוהבת, גם אם לפעמים הקושי הוא רק תרגיל עם תוצאה חיובית - חלק ג'.

צילום: פרטי

לימור עמר (33), נשואה, שפית שהיא קודם כל טבחית

מגורים: באר שבע

מדוע בחרת בקריירה הזו?

"שהבנתי שהאהבה שלי לבישול היא מעבר לתחביב, הלכתי ללמוד בישול בצורה מקצועית בתל אביב, ומשם המשכתי "לבתי הספר" הטובים ביותר, שהם בעצם המסעדות והשפים שבחרתי לעבוד אתם".

למה את אוהבת את מה שאת עושה?

"אוכל מחבר אנשים" - אחרי שנים של עבודה במקצוע, בעיקר בחו"ל, תוך כדי הכרות עם א.נשים שונים מתרבויות שונות, הגעתי לתובנה שהחיבורים שנוצרים סביב האכלה&אכילה הם אלה שגורמים לי את הסיפוק הכי גדול, ואיפה שיש סיפוק, נשארים".

מהי אישה קרייריסטית מבחינתך?

 "אישה קרייריסטית מבחינתי היא זאת שפועלת לקדם את ההשקפות, הרצונות והדעות שלה בתחום בו היא עוסקת על מנת להגיע למימוש עצמי והצלחה, כך שהתמונה היא מובנת והדדית

איך את מתנהלת בחיי היום יום והמשפחה כשאת עובדת?

"אני ובן זוגי התברכנו שנינו ב workaholism, כך שהתמיכה היא מובנת והדדית. מחלקים את מטלות החיים בשווה ,חוץ מאוכל :) בנישה הזאת אני אחראית, אבל שניר הוא סושף מעולה. יש הרבה ויתורים במהלך היום, ובכלל בדרך.. אבל לסיים את היום עם הבן זוג בשיח קצר, גם אם זה מילמולים, לפרוק, ולהקשיב, זה מאסט".

 צילום: אמנון ארד

 רוזי דוידיאן (46) עורכת דין ומגשרת, גרושה ואמא לשני בנים בני 14 ו22

 מגורים: מבועים

מדוע בחרת בקריירה הזו?

"במקצועי אני עוסקת בתחום הגישור (בכל הנושאים הנדרשים) ובמעמד האישי (ענייני משפחה). במהלך חיי, נרשמו תחת שמי שני תקדימים משפטיים, אחד בתחום המעמד האישי (ענייני משפחה) ואחד בתחום החברתי (מין ומגדר-הדרת נשים מהמרחב הציבורי)

פסקי דין אשר מצאו את מקומם בספר אשר יצא לאחרונה ובו נבחרו תקדימים משפטיים אשר הובילו לשינוי פני החברה בישראל.שני פסקי דין אלו, נרשמו תחת שמי, עוד בטרם היותי עורכת דין ומגשרת, מה שלא אחת הוכיח לי כי מקצוע זה נתפר למידותיי, או כמו שהוריי אומרים: המקצוע בחר בך".

למה את אוהבת את התחום שבחרת?

"תמיד היה לי ברור, כי זה המגרש הנכון שלי, בו ורק בו אני צריכה להיות. פסקי דין אלה נולדו מתוך הרגישות שלי לעוולות חברתיות ומתוך הנחישות שלי לפעול בעניין ולא להישאר אדישה כשאלו מגיעים לפתחי. אני מאמינה בפתרון סכסוכים ומחלוקות בדרכי נועם ושלום מאשר מלחמות ומאבקים מתמשכים, שם תמיד הצדדים מוצאים הרבה תועלת ופחות עלות".

 מהי אישה קרייריסטית מבחינתך?

"אישה קרייריסטית בעיניי היא אישה חזקה המצליחה לנהל משפחה וקריירה במקביל ולא מתנצלת על כך. אישה שלא רואה תקרה ומחסומים בדרך".

איך את מתנהלת בחיי היום יום והמשפחה כשאת עובדת?

 "אני אמנם אישה קרייריסטית בעלת ערכים גבוהים, אך לא אתן לקריירה לפגוע לי בשאיפה להתפתח ברמה האישית וברצון למצוא זוגיות טובה ויציבה".

צילום: פרטי

טלי גורדין ביטון (50) דרמה תרפיסטית ופסיכותרפיסטית, פרודה ואימא לשלושה ילדים

מגורים: מדרשת בן גוריון

מדוע בחרת בקריירה הזו?

"מקצוע - מנחה קבוצות, מדריכה תרפיסטיות ומטפלת בקליניקה בילדים, נוער ומבוגרים. אוהבת לשמוע סיפורי חיים, מתפעלת מהמגוון העצום והמרתק של הנפש האנושית. מרגישה סיפוק כשמצליחה לגעת באנשים וכשמקבלת פידבק שהצלחתי לעזור".

מהי מבחינתך אישה קרייריסטית?

"אישה קרייריסטית - פחות מתחברת למושג. היום החיים מלאים טרנספורמציות. יש תקופות בהן הקריירה במרכז ותקופות בהן הפוקוס יהיה על הורות ומשפחה, וישנם כמובן גם תחומים נוספים. מאחלת לכל איש ואישה את היכולת לנוע בין תחומי החיים בגמישות".

איך את מתנהלת בחיי היום יום והמשפחה כשאת עובדת?

 "שילוב עבודה ומשפחה - בעבר האתגר העסיק אותי מאוד. היה לי חשוב להיות נוכחת וזה בא על חשבון השקעה בהתפתחות המקצועית. כיום הילדים בוגרים יותר והנוכחות באה לידי ביטוי בדרכים ובשעות מגוונות".

 

 

\

 

 

 

 

.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('828b6f3a-a44a-4632-9b4d-a2a46ffd7611','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה