פרויקט לראש השנה: האנשים שהלכו אחרי הלב ועשו שינוי לטובה השנה

$(function(){setImageBanner('c326816e-6596-49ab-b798-f46a1643286f','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

המסקנה הזו כנראה כבר מוכחת: החיים קצרים מכדי לעשות בהם דברים שאתם לא אוהבים. לכבוד ראש השנה הבא עלינו לטובה, וכדי לשתות קצת מיץ של אומץ ולהבין שהשינוי הוא בתוכנו, קבלו שבעה מפורסמים שמדברים על השינוי שקרה להם השנה או מה היה מהותי מבחינתם, כדי שגם אתם תרגישו שותפים לתחושות האלה ותחליטו שהשנה אתם עושים שינוי כזה או אחר - מה שתחליטו, הכל בידיים שלכם.

 

צילום: פרטי

קבלו את האנשים שהשנה הזו הייתה להם מסלול חישוב מחדש, באם זה שינוי מקצועי, תכליתי, פנימי או הבנה מה חשוב להם בחיים, כמו, למשל, הבר מצווה של הבן או לידת הנכד. פרויקט שכולו השראה, תקווה ובעיקר תקחו דוגמא למה אתם הייתם רוצים לשאוף השנה. שנה טובה.

ניר סעדון. צילום: יהודית אהרון

ניר סעדון. צילום: שי-לי עוזיאל

ניר סעדון, שחקן תיאטרון, יוצר, קומיקאי וכוכב רשת

"הדבר הכי טוב שקרה לי השנה הוא תהליך של ערות בעזרת מנטורית מדהימה שמלווה אותי. שיניתי תפיסה רוחנית, וביחד, עם פעולות נוספות, החיים שלי השתנו. אני בדיוק לפני הגשמת חלום והוא מופע היחיד שלי שאותו אני כותב תקופה וזה מרגיש לי הכי נכון והכי מוצלח. אני נמצא לקראת סיום ובעזרת השם המופע יראה אור ראשון  בחודשי החורף. יש למה לצפות. שנה טובה ומאושרת"

סמדי בומבה. צילום: פרטי

סמדי בומבה, שפית, כוכבת טלוויזיה ב'מאסטר שף' ו'משחקי השף' ומשפיענית רשת

"השינוי הגדול באמת השנה היה שלמדתי להקשיב לעצמי ולרצונות שלי. אני מרגישה שהשנה הזו הולכת להביא אחריה המון טוב אצלי: השיפוץ החדש והמרענן בביתי, האהבה שלי למה שאני עושה בהמון אהבה בטייסת 69 (פטישים) שאני מכינה להם אוכל ביתי מנחם. אין צלעות כבש (אנחנו בצה"ל) ומרגע שאני נכנסת לטייסת בשעה 6:30 בבוקר, אני לא מפסיקה לבשל ממה שקיים בצה"ל ובאהבה. מירקות עושה להם ממולאים, חובה מחמאר ומטבוחה, שהם הם מתים על זה, והמון אלתורים. הכי חשוב שאני מחבקת ואוהבת את כל הטייסים. אתם לא מבינים מה זו הטייסת הנפלאה הזו, עד שמגיעים אליה  - מלח הארץ אחד אחד".

לימור לרבוני. צילום: פרטי

לימור לרבוני, מנהלת שיווק, תכשיטנית ומנהלת תיקי לקוחות ברדיו דרום

השנה שלי היא התחלה חדשה מבחינתי. בשנה הנוכחית חיפשתי משהו חדש שירענן וילהיב אותי. חיפשתי וחיפשתי ולבסוף מצאתי את המקום שבו אהיה שלמה, שמחה ומצליחה: הצטרפתי למשפחת רדיו דרום הנפלאה ואני נרגשת להיות חלק מהמקום שבו יש אנשים מרתקים, עשייה, הצלחות ואחדות. אני אישה  של אנשים וההצלחה חשובה לי, בייחוד בתחום שבו אני מתמחה ואוהבת וזה מכירות. אז, מי שרוצה לפרסם ברדיו הכי חזק בדרום, אני זמינה".

אורן ונועם כהן. צילום: יגאל בביאן

אורן כהן, שחקן תיאטרון וקולנוע, במאי ושדרן רדיו דרום

"ברוך ה', תשפ"ג הייתה שנה מקסימה ומבורכת בה למדתי והשתדלתי להעריך ולברך על הקיים. לנסות להתמקד ב"יש" ולא "בחסר". מבחינה מקצועית היו כמה פרויקטים ותפקידים מעניינים, אבל הדבר המרגש והמשמעותי ביותר שהיה לי השנה הוא ללא ספק חגיגת בר המצווה של בני בכורי, נועם שמואל כהן. הרגע הזה שקלטתי שפתאום ש הגוזל שלי הופך לגבר- כהן גדול! וכמובן שזה שהשם השני של נועם "שמואל" על שמו של אבי ז''ל, שמואל כהן. שתהא שנה טובה ומוצלחת לכולם, מצפה באהבה לתשפ"ד".

שיפרה פרידמן ויצמן. צילום: סרפים רקין

שיפרה פרידמן ויצמן, מתמחה טרייה במשפטים, לאחר שכיהנה בתפקידי ניהול בכירים במערכת הבריאות בארץ ולאחרונה גם בגודמן, בית ספר למשחק בנגב.

"אין גיל להמציא את עצמנו מחדש ולעשות את מה שמצית את הנשמה שלנו. לפני חודשיים החלטתי שהשנה אני אהיה עורכת דין בישראל. שש שנים עברו מהיום המרגש בו סיימתי את לימודי המשפטים, שהיה התואר שהכי אהבתי ללמוד מכל התארים שצברתי עד כה בחיים. מאז עברו שנים של התלבטויות, חששות, שינויים, אתגרים חדשים והמון הרהורים, שהסתיימו בהחלטה לאזור אומץ לקראת השינוי. כשאדם ממוקד ומדויק לעצמו, כל הדלתות הנכונות נפתחות. תאמינו בזה, זה עובד. בימים אלו התחלתי את ההתמחות בלשכה המשפטית של המוסד לביטוח לאומי בדרום. יוצאת למסע של התחדשות, מסע מרגש, מאתגר ובעיקר מלמד לקראת מימוש החלום. שתהא שנה מתוקה ונהדרת לכל בית ישראל".

 שרלי סבח. צילום: אדווה דרור 

שרלי סבח, אמן מוזיקלי בינלאומי ונגן עוד

"השנה אני הקלטתי שני אלבומים אישיים: אחד, שירי משוררים מתורגמים שהלחנתי ואני שר ומבצע, והשני, אינסטרומנטלי שגם הלחנתי. שני האלבומים מאוד אוניברסליים באופיים ובשניהם זה מבוסס על נגינת גיטרה בלבד. כמו כן, הקלטתי באלבום האמריקאי Rags& Ragas  של הפסנתרנית צ'ארו סורי ,שבו אני מנגן על עוד oud, בו משתתפים נגנים מהטופ העולמי, בהם ג'ון פטיטוצ'י, בסיסט העל, סטיב גאד, המתופף האגדי שניגן עם סיימון וגרפונקל, הבי ג'יז. סטילי דן. ברנט פישר זוכה הגראמי, לוני פארק זוכה הגראמי. להקלטה הזו הגעתי בתיווכו של הפסנתרן הישראלי אמריקאי קובי ארד שנמנה בין מפיקי האלבום פורץ הדרך.

האלבום זכה לסיקור תקשורתי רחב, בין היתר כתבה במגזין הרולינג סטון היוקרתי, וגם זכה בכמה פרסים חשובים. האלבום מועמד השנה לגראמי בקטגוריית אלטרנטיבי ג'אז. השנה אני בהחלט מרגיש שמתחתי יותר את יכולותיי ונגעתי בהמון דברים שפתחו לי ויטרינה לעולם הרחב.

שנזכה תמיד ליצור ולהתפתח ולהגיע להמון לבבות שוחרי מוזיקה. שנה טובה וברוכה".

 

שרון אידל והבת. צילום: פרטי

שרון אידל, בעלים של 'פרחי שוקולד -פרחים, שוקולד ועיצוב הבית'

"הדבר הכי טוב שקרה לי השנה זה השילוב בין הקריירה לנכדים שלי. לקראת השנה החדשה זכיתי להיות בלידה הראשונה של בתי מאי וזכיתי ללוות אותה ולתמוך בה לאורך כל הלידה, חווינו ביחד חוויה עצומה שלא תישכח לי לעולם.

יש לי שני נכדים בנים וקיבלתי נכדה ראשונה במיוחד לשנה החדשה. כן ירבו".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('f398933b-ccf0-418b-a771-5e34270e232f','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה