פרויקט כחול לבן: המשפחות שבוחרות מה מסמל 75 שנה לישראל

$(function(){setImageBanner('bbffb206-38a5-4caf-9358-afefadd9aea5','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

פרויקט חגיגי וכחול לבן ליום העצמאות למדינת ישראל שחוגגת 75 שנות קיום: ביקשנו ממשפחות להצטלם עם מה שבעיניהן מסמל ישראליות ואת זה שכבר 75 שנה חוגגים את הייחוד שבנו, אוהבים, תומכים ותמיד האחד למען השניה.

צילום: פרטי

קבלו חמש משפחות כחול לבן שהצטלמו כפי שאיך הן רואות את עצמן מזדהות עם יום הולדת 75 שנה למדינה, ובכלל - מה זה להיות ישראלי בעיניהן? התשובות בהחלט מעניינות. צאו לחגוג!

משפחת רוסו אסולין. צילום: פרטי

אור רוסו-אסולין

המשפחה: שחר רוסו, מדריכה ומלווה התפתחותית לגיל הרך, ויוגב אסולין, מנהל 'מוסך אסולין'. הורים לנועם ואור.

באר שבע

75 שנה למדינת ישראל -  מה הכי ישראלי בעיניכם?

"במבה, כי זה החטיף הראשון שתינוקות אוכלים, זה החטיף הראשון שמתגעגעים אליו שאנחנו בחו״ל ובקיצור, זה חטיף שהוא שלנו, של המדינה ואין לו גיל  - כולם יכולים להנות ממנו. כאמא ומדריכה התפתחותית אני תמיד חושבת על ילדים, מה נגיש להם, ממה הם יכולים להנות, איזה חיבור ניתן לעשות בין עולם המבוגרים לעולם הילדים, ואז עלה נושא הבמבה, כי אנחנו ממש אוהבים. אגב, בשביל נועם ואור זה פשוט ים ובמבה".

75 שנה זה חתיכת מספר

"האחדות באירועים עצובים ומשמחים, אישיים או לאומיים גם בימים של פילוג ומחלוקות בנינו. אהבה בין כולנו מנצחת!

משפחת לבני. צילום:קרינה צימבוך

המשפחה: עומר לבני (37), עובד במשטרה ורוני ליבני (30) אדריכלית, הורים לארייה בת השנה

באר שבע

75 שנה למדינת ישראל -  מה הכי ישראלי בעיניכן?

"באהבה גדולה להרחיב את המשפחה ולנטוע פה שורש חזק".

75 זה חתיכת מספר

"להיות ישראלי זה להבין את הזכות הגדולה שקיבלנו לחיות כאן כעם, כמדינה וכמשפחה. לומר תודה על הבית ולזכור תמיד שאין לנו מקום אחר. לצד האתגרים והקשיים, להאמין שיהיה טוב יותר, ולעשות כדי לייצר עתיד טוב יותר עבור הילדים שלנו, למנף את המקצוע שלנו לטובת יצירת סביבה שנעים יותר לחיות בה.

הביחד שלנו - המשפחה, החברים, העם , הוא הכוח להמשיך קדימה בביטחון ובשאיפה לימים טובים יותר".

שני וישראל אלגרבלי. צילום: פרטי

המשפחה: שני מלכה אלגרבלי, עורכת דין עצמאית בתחום התעבורה והפלילים וישראל אלגרבלי, בעל חברת אחזקה "ישראל אחזקות".

הורים לשלושה ילדים

באר שבע

75 שנה למדינת ישראל -  מה הכי ישראלי בעיניכם?

"ללבוש כחול לבן ביחד ולהתגאות בדגל לנו הכחול לבן, לצאת ולחגוג את הולדת המדינה ואת זה שבעצם יש לנו מדינה אחת ואהובה, למרות שלא קל מיד לחיות בה, אבל תמיד להתגאות בהיותנו יהודים וישראלים שחיים במדינה שנלחמנו קשות כדי שתהיה לנו מדינה, בית ועתיד".

75 שנה זה חתיכת מספר

"להיות ישראלי מבחינתנו זה תמיד להיות אחד בשביל האחר, לא משנה חילוקי הדעות או עמדה פוליטית. ברגע שיש צרה, מצוקה יש להושיט יד, כי בסוף כולנו אחים".

 לימור עמר ושניר צפר. צילום: פרטי

המשפחה: לימור עמר, שפית ובעלת - LiAmor סטודיו אוכל בעיר העתיקה, נשואה לשניר צפר - אינטל, תעשייה וניהול + כל התפקידים ב LiAmor, מלבד האוכל.

באר שבע 

75 שנה למדינת ישראל -  מה הכי ישראלי בעיניכם?

"הערק שנולד במזרח התיכון הוא משקה אניס אלכוהולי המופק, בדרך כלל, מענבים. הערק מוכר לנו עוד מילדות, כשכאבה קצת הבטן ואמא דאגה "למרוח ערק", שסבא וחבריו היו עושים טורנירים בשש-בש, כשהלכנו  לים עם הכוס המלאה במשקה "חלבי" לצד אבטיח אדום בוהק. לכל ישראלי יש לפחות זיכרון אחד מערק ומעלליו ואנחנו מגישים אותו בארוחות, בידיעה שהיא חיוני לעיכול וגם לשיח".

סופי וליבי כוכב אסרף. צילום: פרטי

אמא סופי ובתה ליבי כוכב אסרף

אופקים

75 שנה למדינת ישראל -  מה הכי ישראלי בעיניכן?

"ישראלי בשבילנו זה הטבע הישראלי, השקדיות שפורחות, הטיולים והרגליים על האדמה שלנו. ישראליות זה השבת והטיולים בשבת והאהבה לארץ. עבור ליבי זה לשמוע סיפורים מהעבר שלנו בארץ".

75 זה חתיכת מספר

"זה כמו מאפס קמ"ש למאה קמ"ש בשנייה. ב75 שנה, שזה צעיר מאוד ביחס למדינות בעולם, הצלחנו להגיע לצבא חזק ומתקדם, להיות מדינת הייטק סטארט-אפ וחדשנות כמו חדשנות בחקלאות, אופנה, מוסיקה ועוד. הצלחנו תוך 75 להגיע לקרב בעם שחייב להתאחות".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('59bf1eee-197a-4e6c-a1c9-2b740ce049e8','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה