סיפור מהסרטים: החתונה הגדולה של הכוכב מהוליווד עם מאי אלמקייס מבאר שבע

$(function(){setImageBanner('7024cf7d-1ba3-4d3c-a51a-5a28b198e39c','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

זה מסוג הסיפורים שכל אחת מאתנו פנטזה עליו אי פעם בסתר: התאהבות כמו בסרטים בכוכב הוליוודי מסוקס על סוס לבן או פרארי משובחת, שייקח אותנו בזרועותיו וירצה שתהי שלו לנצח. יש כאלה שהתעוררו מהר והבינו שהאחד נמצא מעבר לפינה, ויש כאלה, כמו מאי אלמקייס (21) מבאר שבע, קונדיטורית כתחביב ועכשיו גם אשת מכירות, שלא חלמה, אבל קיבלה את הזכות להכיר ולהתאהב בשחקן והבמאי ההוליוודי, דני איי, במקור דני אביכזר מישראל, שהכירו דרך האינסטגרם והתאהבו בזמן בידוד משותף. עכשיו הם כבר על תקן מאורסים שמחכים כבר לביג וודינג שתיערך בישראל, אבל היא נידחת לצערם, מהסיבה שנקראת קורונה טיים ומהרצון שכל החברים והמשפחה של דניאל יגיעו לארץ וכרגע אין אישור לכך.
עד אז, הם חיים על קו אמריקה באר שבע, ומחכים שהזמן יעשה את שלו. אז תפסנו אותה לשיחה רגע לפני שתהיה אשת איש וורי אימפורטנט פיפול ולתהות עם יש מצב שהחבר הטוב של דני, לאונרדו די קפריו, יגיע לחתונה,, כי ככה זה שהוא חבר טוב שלו ואף שיתף איתו פעולה בסרט "הזאב מוול סטריט".

צילום: manny roman

זה מסוג הסיפורים שכל אחת מאתנו פנטזה עליו אי פעם בסתר: התאהבות כמו בסרטים בכוכב הוליוודי מסוקס על סוס לבן או פרארי משובחת,  שייקח אותנו בזרועותיו וירצה שתהי שלו לנצח. יש כאלה שהתעוררו מהר והבינו שהאחד נמצא מעבר לפינה, ויש כאלה, כמו מאי אלמקייס (21) מבאר שבע, קונדיטורית כתחביב ועכשיו גם אשת מכירות, שלא חלמה, אבל קיבלה את הזכות להכיר ולהתאהב בשחקן והבמאי ההוליוודי, דניאל איי, במקור דני אביכזר מישראל, שהכירו דרך האינסטגרם והתאהבו בזמן בידוד משותף. עכשיו הם כבר על תקן מאורסים שמחכים כבר לביג וודינג שתיערך בישראל, אבל היא נידחת לצערם, מהסיבה שנקראת קורונה טיים ומהרצון שכל החברים והמשפחה של דני יגיעו לארץ וכרגע אין אישור לכך.

עד אז, הם חיים על קו אמריקה באר שבע, ומחכים שהזמן יעשה את שלו. אז תפסנו אותה לשיחה רגע לפני שתהיה אשת איש וורי אימפורטנט פיפול ולתהות עם יש מצב שהחבר הטוב של דני, לאונרדו די קפריו, יגיע לחתונה,, כי ככה זה שהוא חבר טוב שלו ואף שיתף איתו פעולה בסרט "הזאב מוול סטריט".

 נחזור קצת אחורה: מאי נולדה בבאר שבעה וחי עם משפחתה בשכונת נווה זאב. היא הבכורה לאחות אחת בת 16 בשם רוני. הוריה התגרשו כשהיתה בת שבע, אז רוב חייה בבית היו סביב מסיבת פיג׳מות אחת גדולה. "שלוש בנות משוגעות בבית אחד" מתארת בדיוק.

"לפני ארבע שנים אמא שלי זכתה להתחיל פרק ב׳ בחייה עם גבר מדהים" סיפרה מאי " שהפך להיות לי לאבא. יש לו שלושה ילדים, אחת בת גילי ועוד שניים קטנים יותר. היום כולנו חיים באותו הבית כמשפחה אחת גדולה, אז אפשר להגיד שיש לי ארבעה אחים.

הקשר שלי עם אמא שלי מגיל מאוד צעיר מהודק וחברי, אפשר אפילו להגיד שאנחנו החברות הכי טובות".

 איזו ילדה היית?

 "תמיד הייתי ילדה בוגרת לגילי ומאד אחראית. יש לציין גם מאד בוסית. תמיד ידעתי מה אני רוצה ומעולם לא נתתי לרצונות שלי לחמוק לי מבין הידיים (בכל זאת מזל שור..)

אי אפשר להגיד שהיה לי חלום אחד ספציפי בנוגע לעתיד שלי, עם הזמן הרצונות שלי השתנו. בגיל 18 כמו כולם התגייסתי לצבא ושירתי באילת כמאבטחת על גבול ישראל-ירדן.

לקראת סוף השירות שלי הכרתי את דני. הייתי אז שבועיים לפני היום הגדול. בדיוק באותו היום שהייתי צפויה להשתחרר החברה הכי טובה שלי שחגגה יום הולדת, ורציתי לשמח אותה עם הפתעה מהשחקן אריק דיין, שהיא הכי אוהבת בעולם מהסדרה "האנטומיה של גריי. תחילה פניתי לשחקן עצמו דרך חשבון האינסטגרם שלו ולאחר מספר ימים הבנתי שהוא לא באמת הולך לראות את ההודעה"

 ואחת כמוך לא תתייאש כל כך מהר

 "חדורת מטרה נכנסתי לאנשים שהוא עוקב אחריהם והחלטתי שאני פונה למספר אנשים בבקשה לעזור לי עם הברכה. אחד מהאנשים היה דני, שכשקרא את ההודעה שלי ממש לא הבין מה אני רוצה ממנו ולמה אני פונה אליו. אחרי שהוא הבין שאני מישראל הוא ממש התרגש לשמוע וסיפר לי שגם הוא נולד בארץ ועבר בגיל מאד צעיר עם משפחתו לארצות הברית".

 צילום: manny roman

ידעת שהוא אחד הישראלים הכי מקושר בהוליווד?

 "לא, הוא גם שאל אותי אם אני יודעת מי הוא ולא היה לי מושג. בדיעבד גיליתי שגם הוא שחקן והבנתי שעשיתי פדיחה (צוחקת) באמת לא ידעתי מי הוא, הבחירה הייתה לגמרי אקראית ואם הייתי יודעת שהוא שחקן בעצמו לא הייתי פונה אליו מהסיבה הפשוטה שזה פשוט לא ראוי בעיניי. את לא יכולה לשלוח לשחקן שאת לא מכירה הודעה לעזור לך עם שחקן אחר. מזל שלא ידעתי".

 יפה שהוא ענה לך

 הוא מאד אהב את העובדה שאני ישראלית והחליט לעזור לי. היום אני יודעת כמה המילה ״ישראל״ עושה לו פרפרים בבטן, כמה הוא אוהב את המדינה שהוא נולד בה ואיך הוא תמיד שמח לעזור לישראלים שפונים אליו. הוא צילם לי ששלח לאריק (השחקן) הודעה והבטיח לעדכן. בינתיים הוא שאל אותי מספר שאלות והשיחה המשיכה להתגלגל. כשהוא שלח לי את הווידאו השיחה עברה לווטסאפ ואחרי מספר ימים עברה לשיחת וידאו. התחיל בשיחות ידידותיות והיה כיף לדבר אחד עם השנייה וזה הרגיש נכון. שיתפנו על העבר שלנו, על החלומות שלנו ומהר מאד הגענו לרצון משותף להיפגש במציאות"

 קבעתם דייט ראשון בארץ?

 "דני רצה שאגיע לארצות הברית והזמין אותי לבוא עם עוד חברה, כמה דקות לאחר מכן התקשר אליי מישהו מהשגרירות והבטיח לנסות לעזור לי להוציא ויזה. אמרתי לדני שזו מתנה גדולה מדי, אבל אני מבטיחה לנסות להוציא את הוויזה ולהגיע בקרוב לטיול וגם לבקר. לאחר מספר ימים שהמשכנו לדבר הבנו שזה בלתי אפשרי כרגע להוציא ויזה כי השגרירות האמריקאית בישראל סגורה בעקבות הקורונה ודני החליט שהוא מגיע בעצמו".

 נשמע כמו חלום הוליוודי שמתגשם

 "זה היה מאד מרגש כשהוא אמר את זה. הוא סיפר לי שהוא לא מרבה בביקורים בארץ וכשהוא מגיע זה ליומיים-שלושה, ובאותה התקופה כל מי שהגיע מחו״ל היה צריך לעבור בידוד של שבועיים כך שזה מחייב אותו להגיע ליותר זמן ממה שהוא היה רגיל. ישר הבטחתי שאגיע לעשות איתו את הבידוד, חשבתי לעצמי שאם נסתדר מה טוב ואם לא אז נפרד כידידים. הרגשתי שאני חייבת לראות אותו. הייתה בנינו כימיה כל כך טובה בכל השיחות שלנו שזה היה פשוט לא הגיוני לתת לזה לחלוף".

 מה קרה מהרגע שהכתם?

 "מהרגע שהכרנו עד לרגע שהוא הגיע עברו שלושה וחצי שבועות שבהם כל יום דיברנו לפחות  שש שעות בשיחות וידאו ביום. שהוא נחת הבית כבר היה מוכן לבידוד של שבועיים. הוא קישר אותי עם העוזר שלו וערכתי רשימת קניות שכוללת המון יין ומצרכים לארוחות ביתיות כמו שדני אוהב. החלטנו שאגיע רק אחרי שהוא יגיע לדירה כי הוא רצה להתאפס על עצמו לאחר הטיסה הארוכה".

 מה היה ברגע שנפגשתם?

 "כשהוא פתח לי את הדלת זה היה כל כך מוזר. מוזר לראות בן אדם במציאות אחרי שאת כל היום רואה אותו על המסך. זה כאילו שאת מכירה מישהו הכי טוב שיש אבל לא מכירה אותו באמת. הוא קיבל אותי בחיבוק ענק ושנינו התרגשנו כמו ילדים קטנים. תוך עשר דקות הופג המתח והכל הרגיש הכי טבעי שיש. בוא נגיד שלא לקח לי הרבה זמן להתאהב. זה בן אדם שאי אפשר לא להתאהב בו. הוא כולו מלא בטוב ורגישות, אפשר לחשוב שהוא נולד רק בשביל לעשות טוב לאנשים".

.השבועיים הכי רומנטיים שיש

 "אלו היו שבועיים מדהימים בהם הכרנו אחד את השנייה לעומק, צפינו יחד בסרטים (חלקם של דני), ישבנו המון בבריכה שהייתה בגג הדירה, אפילו בלילה, בישלתי לו והכנתי המון קינוחים. היה ממש כיף.  לאחר שהסתיים הבידוד דני החליט להאריך את השהות שלו בארץ והתחלנו לבלות בחוץ ולהכיר את הסובבים אחד של השנייה. אני הכרתי לו את המשפחה שלי ואת החברות שלי, הוא הכיר לי חלק ממשפחתו שחיה כיום בארץ והמון המון המון חברים.

 אחרי שבעה חודשים ביחד דני כרע ברך והציע לה להתחתן איתו כדת וכדין  "דיברנו על זה המון לפני כן אבל לא באמת ידעתי שזה הולך לקרות" סיפרה בהתרגשות "לחברה שלנו הייתה יום הולדת ובעקבות המצב לא יכולנו לטוס, אז סגרנו סוף שבוע בוילה מהממת בזיכרון יעקב. חשבתי שזו הסיבה שאנחנו נוסעים לחגוג, היום הולדת. הגענו לוילה, התמקמנו ואז יצאנו לטייל. כולם הפצירו בי להתלבש יפה כי כשאנחנו חוזרים יש מסיבת הפתעה לחברה. הם אמרו לי שהזמינו שף ועוד כמה חברים והיא לא יודעת על זה, אז כולנו צריכים להתלבש יפה כדי שגם היא תתלבש בהתאם ולא תשאל שאלות. מצאתי את עצמי מטיילת ברחובות זיכרון יעקב על שמלה ועקבים מבלי לדעת שעכשיו בוילה מארגנים לי את הצעת הנישואין הכי מהממת ובלתי צפויה שיש. הכל היה מוקפד לפרטי פרטים, אפילו הצליחו לעבוד עליי כשהגענו לווילה שזו שחוגגת ובעלה צריכים להיכנס אחרונים. כשאני ודני נכנסנו הכל היה חשוך ויכולתי לראות אנשים מתחבאים אבל לא זיהיתי, אחד החברים שנשאר בוילה אמר לנו ״וואו אתם חייבים לראות מה רני עשה לליטל שם בחוץ״ ותוך כדי שאנחנו מחזיקים ידיים ומציצים החוצה אני פתאום רואה את הזמר אליעד נחום, שבעבר השתתפתי בקליפ שלו, שר שיר ומאחורי שלט גדול "marry me"

 בכית?

 "כמובן שהתחלתי לפרוץ בבכי כי גם המשפחה שלי יצאה שם מתוך השיחים. הייתי בשוק. לאחר מכן נכנסו לאכול ארוחת שף מדהימה, השתכרנו כראוי וירדנו למרתף הבית למסיבה. זו ההצעה הכי טובה שיכולתי לקבל".

צילום: פרטי

ההצעה. צילום: פרטי

 הפרשי הגיל שלכם איך אתם מתמודדים עם הפרשי הגיל בינכם?

 הפעם הגילאים לא מורגש אם לומר את האמת. לא תיארתי לעצמי שאתחתן בגיל כל כך צעיר, בטח שלא להפוך להיות אמא, אבל עם דני זה הרגיש כל כך נכון. עברנו הרבה משברים יחד, היו תקופות שהוא היה צריך לטוס לעבודה ולא התראינו מספר חודשים, בקושי יכולנו לדבר מרוב שהוא היה עסוק וזה גם ככה לא קל עם הפרשי השעות הענקיים בין ישראל ללוס אנג׳לס. אני מרגישה שעברנו את כל המבחנים שהוכיחו את הזוגיות שלנו כאמתית וחזקה. אנחנו אוהבים אחד את השני אהבה עיוורת ואני יודעת שנהייה יחד בטוב וברע".

 את חיה בארץ?

 "כיום אנחנו חיים על הקו, עדיין לא עברתי לשם באופן סופי. אנחנו רוצים לעשות את זה בצורה מסודרת וחוקית עד שאקבל את הגרין כארד. החיים באמריקה מהממים, הכלל יותר גדול ומיוחד. כבר הכרתי שם מספר חברות והחברים של דני מדהימים ונותנים לי תחושת משפחה. הם וגם דני נותנים לי להרגיש מאד בבית כך שזה מרגיש מאד טבעי. בהגעתי זכיתי להכיר את אמאן של דניאל ואת החלק השני של משפחתו שחיים בניו יורק. יש לו משפחה מושלמת ואמאן שאי אפשר לתאר במילים. הם מאד מזכירים לי את המשפחה שלי. דרך אגב, אני מאד קשורה למשפחה שלי והמרחק מהם היה והולך להיות מאד קשה, אבל הם יגיעו לבקר אותנו וגם אנחנו נגיע לארץ המון בע״ה".

 יש תאריך לחתונה?

 "בינתיים מחכים שהמצב בארץ יירגע והקורונה תחלוף מעלינו,  ואז נתחיל לתכנן את החתונה שלנו. רצינו להתחתן בספטמבר, אבל כרגע עדיין אין אישור לתיירים להיכנס למדינה אז אנחנו נאלצים לחכות על מנת שנוכל לחגוג עם כל אורחינו."

 ומה עם תחום הקונדיטוריה?

 "כתחביב. כרגע לא מתעסקת במכירה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('16b8dad4-34b0-4ed8-b740-1b99172105d4','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה