סיפור חייו של אייל מימון - הילד המגמגם שהפך לאמן קעקועים מבוקש בסצינה

$(function(){setImageBanner('18faa516-3201-40b7-ac00-18093dc6b3ab','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

קעקוע של סיפור: אייל מימון (22) מבאר שבע אובחן בגיל ארבע עם בעיית גמגום והתבייש באי היכולת שלו לדבר שוטף כמו חבריו. אחרי שעבר פעמיים חרם, חיקויים, העלבות ויותר טיפולים מאשר חברים, הוא התגייס כלוחם במשמר הגבול והחליט שהוא מפתח את הביטחון האישי ומגשים חלום להיות אמן קעקועים. היום הוא בעל סטודיו ומקעקע, בין היתר, גם אושיות אינסטגרם וטיק טוק מפורסמים שהביאו לו את התואר: כוכב של מקעקעים.

צילום: פרטי

זה סיפור של כשרון ותשוקה שמגיע מסיפור חיים של ילד עם נפש כבויה, שהפך לאמן קעקועים בגיל 22 עם התואר הלא ניתן לערעור כמקעקע כוכבי רשת אינסטגרם וטיק טוק, שהפכו אותו בן רגע למבוקש בתחום והזרימו לסטודיו שלו בביתו בשכונת פלח 7 בבאר שבע, מאות אושיות ושאר אנשים שכמהים לציור בגופם. כמי שנהנה כיום מביטחון וגלורי מאיר, לא חשב שזה יגיע בגיל ארבע כשאובחן כמגמגם, הרגיש מבויש ועבר הטרדות, חיקויים וחרם בבית הספר עד שהתגייס לצה"ל, שירת כלוחם במשמר הגבול והבין שהוא חייב לפתח נחישות, ביטחון ואהבה עצמית כדי להגשים משאלתו ולהיות אמן קעקועים עם הווייב, האמנות והחיוך הכובש. עכשיו הוא מתראיין ומספר על החיים של לפני ההצלחה.

תספר לנו מה אושיות הטיק טוק והאינסטגרם אוהבים לקעקע על גופם?

"רובם רצו ציורי פרפרים, נחשים, כל מיני יצירות קלאסיות. הם פרסמו את התמונה באינסטגרם וזה גרם לעוקבים רבים לעקוב אחריי. בגלל החשיפה הגדולה שלהם העוקבים רואים את מה שיש מאחורי הקעקוע, שזה הוויב והאווירה, הכיף והכבוד שיש ביני למקועקע".

מה יש בך שאין באחר?

"לכל אחד יש את הייחודיות שלו, אני בן אדם מאוד סובלני שאוהב להקשיב להתעניין ולקבל את כל החבילה של הלקוח שלי ולפרש אותה בקעקוע".

למה בחרת בתחום הזה?

"זה תחום שמאוד מייחד אותי, אני עם בעיות גמגום ותודה לאלוהים שהביא לי את הכישרון הזה בידיים, אז מה שאני לא יכול להגיד אני מפרש את זה על הקעקוע וזה ההתבטאות שלי"

אייל (22) נולד בבאר שבע ומבחינתו הילדות שלו לא הייתה פשוטה בלשון המעטה, וגם עדיין, בשנת 2022, זה תופס אותו בעולם שאולי יש בו יש יותר הכלה, אבל עדיין יהיו כאלה שירימו גבה לאור מגבלותו מאז גיל ארבע, כשהחל לגמגם. ילדות שזכורה בעיקר בנסיעה מטיפול אחד לשני ופחות זמן לטיולים עם חברים. "עברתי דרך בילדות שהייתה לי מאוד קשה והיום אני מברך עלייה" חושף לראשונה "כי היא עשתה אותי יותר חזק ועם חכמת חיים מאוד גבוהה. למדתי בבית ספר יסודי "בארי" וגם שם ילדים צחקו לי על הגמגום וחיקו אותי, עשו עליי חרם ולפעמים גם זרקו עליי חול".

צילום: פרטי

מבחינה חברתית הרגשת לבד?

"מבחינה חברתית היה לי מאוד קשה להתחבר לילדים ולאחר מכן ירד לי הביטחון, אז פחדתי לפנות לילדים שלא יצחקו עליי. לאט לאט הכרתי חבר או שניים והם היו עולם ומלואו מבחינתי".

התביישת בגמגום?

"ברור שהתביישתי, פשוט הייתי בצד והתרחקתי כזה מבלי שאף אחד יפנה אליי או יתקרב, כי פחדתי לדבר מול אותו אדם שהוא לא יצחק עליי".

ספר על החרם שעברת

"עברתי פעמיים חרם, אחד בבית ספר בכיתה ג' וד', שאותם ילדים צחקו עליי ואמרו 'הוא מגמגם והוא לא יכול להיות חבר שלנו", ופעם אחת בתיכון בכיתה ז' -  פשוט לא התחברו אליי ולא הצליחו להבין אותי, אבל אני לא מאשים אותם. אני נתתי לעצמי להסתגר בגלל הפחד הזה שלא יצחקו עליי וההורים שלי תמיד היו לצידי, תמיד דיברו איתי, לקחו אותי לשיחות איתם ואני מודה להם על כך. לגמרי זכיתי בהורים של פעם בחיים. התחלתי להתגבר על זה לאט לאט ולפתח יותר אומץ".

צילום: פרטי

אייל שירת כלוחם במשמר הגבול ושם הוא התחיל להבין עם עצמו, בזמ שצייר על ניירות, שאם לא יעזור לעצמו, כל חייו יישאר בתחתית הסולם וייברח מהמציאות היומיומית מבלי להתמודד איתה. או אז הוא התחיל להרגיש בעצמות גופו שמגיע לו לחיות נכון ובאושר, שיש בו כל כך הרבה מה להציע לעולם ולהגשים חלום: להיות אמן קעקועים. הוא החל לפתח אומץ ולעבוד על עצמו כבן אדם שווה כמו כולם, להיות טוב עם ערכים מהבית, פיתח לעצמו ביטחון עצמי גבוה וחיוך של מנצח "אפשר להגיד שעברתי דרך עם עצמי מאז השחרור מהצבא" שיתף "היום אני בהרבה יותר מקבל את עצמי ואוהב את עצמי. עשיתי עם עצמי דרך, אני עדיין לא מדבר חופשי עם כולם, אבל לגמרי אני על זה. זה סוג של דרך שבסוף היא תשתלם לי, אבל לגמרי צריך ליהנות מהדרך".

אתה מקעקע על עצמך?

כן, קעקעתי כל מיני דברים. יש ל ברגל משפט של הראפר טופאק ז"ל שאומר "תחשוב על ימים טובים יותר", יש לי מיקי מאוס שעושה אצבע שלישית וכל מיני דברים מגניבים שמאחדים אותי ומראים לכולם מי אני בלי לתקשר".

אנשים עוד פוחדים להתקעקע?

"האמת שכן לא אשקר, אבל אני ישר מרגיע אותם ומביא אותך לפגישת ייעוץ. ברגע שהם אצלי בסטודיו הם מבינים שיש על מי לסמוך. אני מקשיב ללקוח גם אם צריך כל היום עד שנצא עם סקיצה שהוא הכי מרוצה בעולם".

ספר לי על קעקועים משוגעים שציירת?

"עשיתי שלד עם פרחים. אומנם הוא לא כזה גדול, אבל יש לי אובססיה לקעקע שלדים. אני ממש זורם עם המחט על העור וכבר הגוף לבד עושה את התנועות הנכונות כדי שזה יצא מטורף. השלד כעיקרון הוא חשוף, אין בו הגנה וכל חיי הילדות ככה, בגלל זה אני מתחבר לשלד"

מה לעולם לא תסכים לקעקע?

"אני לא אסכים לקעקע קעקועים מיותרים, זאת אומרת שילד בן 16 מגיע אליי ואני רואה שזה קעקוע של ההתלהבות, אז אני חוסך לו כאב ראש ואומנם הוא עכשיו עצבני עליי, אבל בעתיד הוא יודה לי על זה שלא קעקעתי אותו".

צילום: פרטי

מה הכי מבוקש וטרנדי?

"לגמרי פרפרים. רק החודש הזה קעקעתי 15 פרפרים בכל מיני סוגים".

יש לך חברה?

"האמת שלא, כן בהרבה דייטים  שהיו לי עם בנות התחלתי לגמגם והיה להן פרצוף לא נעים, אז אחר כך הן פשוט לא ענו לי בווטסאפ או שפשוט התחילו להפחית את הקשר איתי, אבל אני בטוח שתגיע האחת המתאימה לי, הרי לכל סיר יש מכסה לא?"

את מי אתה חולם לקעקע?

"חלום שלי הוא לקעקע את ג׳סטין ביבר, זה הזמר שאני הכי אוהב בעולם. החלום שלי לפתוח רשת סטודיו גדולה בארץ ולפתח את זה לעולם ולהקים עוד סטודואים ברחבי העולם, להביא לכולם את האומנות והאהבה שיש לי בסטודיו"..

צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('baa1de3a-21a7-489f-9098-eba0ff8810ae','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה