מביאה את המרכז לדרום

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('b53ba444-75ef-4661-b2ef-d74e1f8277ad','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('b53ba444-75ef-4661-b2ef-d74e1f8277ad','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7]]);})

לילך אבגי היום אישה יפה וקרייריסטית בת 45, שמנהלת את סניף רגבה בבאר שבע, ואם יש מישהו שטוען שהיא מוכרת לכם וזוכר את שנות התשעים בעיר שתחרויות מלכת היופי הייתה שם דבר וחלום של כל נערה להיכנס לרשימת הטופ-ליסט, אז לילך זכתה בתואר מלכת היופי של שנת 1991 כשהיא בת 16 נעוריה אבל עולם היופי לא קסם לה. ראיון מלכותי....

צילום: פרטי

למרות שהיו ל את כל הנתונים להצליח בתחום המודלס והיא בחרה בתחום אחר שנע בין קריירה לאמא לשלושה לילדים "זו הייתה תחרות מבוקשת וממלכתית" נזכרת כחולת העיניים שאז את ראשה כסו תלתלים מעוררי השראה "תקופה תמימה מאוד, חמה ומחברת, אוהבת, תומכת ומחברת את כולם עם כולם". זה היה וויב אחר לגמרי, רק על זה דיברו, זה היה האינסטגרם של שנות התשעים, לאן שהייתי הולכת היו אחריי צלמים, כתבות, תצוגות אופנה נחשבות, צילומים ומלא הזמנות".

מה שונה מעולם היופי של אז להיום?

"זה שונה לגמרי, כי פעם זו הייתה תחרות מנומקת, יותר מאופקת. יה פחות צהוב, יותר מכובד, שואלים אם אשפר לצלם אותך, לא כמו היום שמצלמים בלי רשות. תחרות של שמלות כלה מעוררות פליאה, הרבה התחשבות ועידון."

קנאה ותחרויות היו גלויים באותה תקופה?

"לא הייתה קנאה ולא תחרותיות, להיפך, היה פרגון וחיבוק. זוכרת שמני פאר ז"ל הנחה את הערב, מתי כספי וריקי גל הופיעו, אתי אנקרי והגיע ראש העיר של אז איז'ו רגר זכרו לברכה ורפי שטרית שהיה הסגן שלו. רם שהם היה המפיק"

ולא המשכת בקרירה של דוגמנות

"עולם הדוגמנות לא קסם לי, המליצו עלי לתחרות של ישראל ולמרות שהובטח לי לקבל  מקום גבוה, זה לא קרה ולא המשכתי. זה היה בשבילי עולם מזויף, לא התחברתי. מאוד ידעתי מה אני רוצה להיות בגיל 16 ולא מצטערת של המשכתי. במיוחד היום שאני וראה מה קורה בתעשיית הדוגמנות והיופי, זה יותר מרגיע שבחרתי נכון. לא מלמדת את ילדי לשטחיות. נכון יש דוגמניות איכותיות שעשו קריירה או דוגמניות שהפכו לאושיות תקשורתיות ואחת כמו גל גדות זה סיפור הצלחה ענק, אבל אלו היו הבטחות שאיון להן תוקף וכיסוי, אנשים תמימים שהלכו אחרי הקסם לזוהר ובסוף התבדו. לא באתי מבית שעודד רק יופי, אלה תנחתי ותלמדי בנוסף"

 

היא למדה בתיכון מקיף א' במגמת 'שרטוט בניין' שפתח לה דלת לעולם העיצוב,. כבר בתיכון היא ידעה שהיא תהיה אדריכלית ומעצבת פנים רק כי העולם קסם לה והבעיר ניצוץ פנימי. בצבא היא שירתה בתחום  הגרפיקה בתוכנות איכותיות שלא כל אחד היה יכול לדעת בהן, משם עברה ללמוד  עיצוב פנים ב"מימד" בתל אביב ובשנת 1998 החלה בצעדיה הראשונים בעולם העיצוב "עבדתי בשתי חברות גדולות שעיצבו את העולם ובחברת "סמל" עד שהתגלגלתי לרגבה" שיתפה " הקמתי נגרייה מאפס בקיבוץ חצרים, ממש מהתחלה, הקמה וגיוס עובדים, שיווק ומיתוג ואז פנו אליי מ"זהבי עצמון"  כדי שאקים סניף בבאר שבע והקמתי אותו. לבסוף חיזרו אחריה ממטבחי רגבה שתחזור לנהל את הסניף, כי הייתי שם לפני שנים, וחזרתי בתור מנהלת סניף, כבר ארבע שנים"היו עוד הצעות מחברות אחרות אך ידעתי שאם אני חוזרת לתחום המטבחים אני חוזרת ל"בית" לרגבה.

צילום: פרטי

ספרי על  סגנונות עיצוב שלך?

"סגנונות נקיים, מינימליסטיים, מודרניים, שילובים שכוללים תעוזה, חוצפה, לצאת מהקופסא, הלימודים שלי היו בתל אביב ולכן הדברים שאני מעצבת עדיין לא הגיעו לבאר שבע. אני מהחלוצים שעשיתי עיצובים נועזים שבאר שבע הייתה אחורה בהבאה שלהם לכאן. באר שבע תמיד סופגת בדיליי  את מה ששואבים מהמרכז ולכן אני מובילה את הצוות שלי לתעוזה וליציאה מהקופסא. הם מתייעצים איתי ואני ערוכה לכל פיפס ובקשה, יש לי צוות מדהים, שלוש מעצבות תותחיות מהמובילות בענף המטבחים וכל אחת מוכשרת בפני עצמה".

מה הכוונה תעוזה וחוצפנות מבחינתך?

"לצאת מהקופסא, לא להיות אובייס, כי אנחנו עובדים עם מעצבים מהמרכז שהם קצת שונים מהחשיבה מהדרום, מטבח מצבעי ורוד עם שחור וזהב יכול להישמע מוזר אבל יש מי שפתוח לרעיון אחר. זה אולי ישמע מוזר לתושבי הדרום, אבל די לעיצוב מטבח בצבי שחור עם שילוב עץ, העפנו את זה מזמן וכבר פאסה לפני חמש שנים,. פאסה כבר חמש שנים".

לפעמים אוהבים את האובייס את הפשוט, הלבן הכפרי, התכול

"צריך קצת להיות שונים, להעז, לרצות דברים מיוחדים ויש לי צוות מאוד מקצועי ומאוד יצירתי מוביל בענף המטבחים ".

תני לי דוגמא למי שרצה מטבח נועז ויקר?

"זוג שקנה מטבח 150 אלף שקל. היתרון ברגבה זה שלקוח יכול לקנות מטבח מהשלב הראשוני ועד שלב שיש, מוצרי חשמל ואנחנו עושים התאמות להכל עם שירות מצוין ונעים. חוויות  לקוח שלא מקבלם בכל מקום, מרגישים בבית. כיף להיכנס אצלנו".

בגלל זה אומרים רגבה, זה הכי יקר

"אנחנו ממותגים יקר, אבל האיכותי שלנו  היא מהגבוהים ואנחנו לא סתם יקרים כדי להיות שונים בשוק, אלא כי אנחנו עובדים עם תו תקו של מכון התקנים הישראלי שמחמיר אותנו מבחינת איכות גלם. לא יכולה להכניס כל חומר גלם,  משלבים כל מה שקשור לפליטת רעלים, צבע, בקרה ועם אחריות כלפי הלקוח. המטבחים של רגבה יותר יקרים מנגרים כי לנו יש תקנים מחמירים. זול עולה ביוקר, אנחנו נפגשים עם זה בסוף. הכוונה שקובעים עם נגר שלא הביא את מה שהבטיח או מבקש להעלות מחיר במהלך העבודה והלקוח שבוי מראש. לכן אומרים שעדיף לקנות מוצר כמו שצריך עם אבא ואמא וביטחון כלכלי וחברה של ותק"

איזה מטבח יש לך בבית?

"יש לי מטבח של רגבה כבר 13 שנה ונראה כמו חדש בצבע שמנת וי שלו קלאסה עם פרחים סגולים שעד היום נראה ואוו. מעצב צריך להיות יצירתי ולא מה שמכתיב השוק, זה אופי של מעצב וטמון באישיות של".

צילום: פרטי

מה התוכניות לעתיד

"כרגע אני מסיימת תואר במדעי המדינה  שהתחלתי לפני הרבה שנים ורציתי מאוד לסיים אותו כי ה תחום שתמיד עניין אותי בשביל הנפש. אני אהיה מעצבת לתמיד, כי זה בנשמה שלי. אין לי בניית תכניות לעתיד, כי הדברים אצלי דינאמיים. בעיקרון  אני רואה את הסניף של רגבה עושה מהפך, מוביל את כל עולם עיצוב המטבח בשנים הבאות למקומות חדשים בבאר שבע. אני  מביאה את המרכז לדרום עם כל הטרנדים, החדשנות, המיוחדים ובנוסף, אנחנו עושים שיפוץ בסניף. אני מחליפה את כל הקולקציה החדשה כדי לעשות שינוי בקונספט של התפיסה הדרומית, להנגיש את המרכז  לבאר שבע".

רגבה היא חברת מטבחים שורשית הנטועה עמוק בהוויה המקומית, כשמומחיותה ומקצוענותה הן תולדה של ניסיון כבר יותר 75 שנה!

הצלחתה נובעת ממקצוענות, מהקפדה חסרת פשרות על איכות המוצרים, מעדכון ושיפור מתמידים של תהליכי הייצור, מעיצוב עדכני, מתן חוויית קנייה לקוחות, שירות מעולה ואחריות לשנים רבות.

 פעילותה ארוכת השנים והתמחותה מאפשרת לה להוביל את השוק המקומי בעזרת גישות חומרים חדשניים, ותפירת פתרונות אישיים וחכמים לכל לקוח 

החברה משקיעה מדי שנה בפיתוח דגמים עדכניים במטרה להיות החברה המובילה בייצור כחול לבן של טרנדים בינלאומיים.

לחברה שישה אולמות תצוגה יפהפיים, בהם מוצגים מטבחים בעיצובים חדשניים. מעצביה המקצועיים מתמחים בנתינת ייעוץ להתאמת המטבח לכל לקוח ובהגשמת כל חלום.

 

לאחרונה הסניף הבוטיקי הדרומי ביותר בבאר שבע חודש, הסניף נמצא ברחוב יצחק נפחא 36 (סמוך למתחם (ONE . אולם התצוגה המפואר, הפונה לקהל מגוון וכן לקהל המלווה באדריכלים ומעצבים המחפש פתרונות לכל הבית. חלל החנות שגובהו 5.5 מ', משתרע על שטח כולל של כ-360 מ"ר. במתחם המחודש החברה מציגה את הדגמים המעוצבים והמתקדמים ביותר שלה, תחת הקונספט "לופט" בו מוצגים בחלל אחד מטבחים ארונות קיר וארונות אמבט . 

 

www.regba.co.il

סניף רגבה באר שבע 08-6708888

 צילום: שי אפשטיין

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('b57ff12e-fa87-4f60-909a-d3789acde6ec','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה