סיגל בורגיל: "אני כבר לא אמא של ספיר ושניר, אלא אמא של ספיר ושניר מהאח הגדול"

$(function(){setImageBanner('d503ec71-c69f-4fc4-b7a7-7bc8ec72c9da','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

ראיון אימהי עם סיגל בורגיל, האמא הכי מפורסמת מעומר, ששינתה את הטייטל שלה מאמא של שניר וספיר, לאמא של ספיר ושניר מהאח הגדול, ועכשיו היא מספרת לנו על החיים שהשתנו, הסולחה שריגשה אותה ואת בעלה, על החיים ללא שינה בלילות מאז השידור הראשון, וגם חושפת את דעתה על הויכוח הקולני של שניר עם הדיירת ברבי סתיו קצין.

סיגל בורגיל עם שניר וספיר. צילום: פרטי

זה הזמן להתנהג בהתאם ולהכיר את סיגל בורגין מעומר, האמא הכי מפורסמת בדרום, ששינתה סטטוס מאמא של שניר וספיר בורגול, לאמא של האחים מהאח הגדול. אמא סיגל לא תיארה לעצמה שהכניסה של ילדיה לבית הכי מפורסם במדינה תקבל כזו עוצמה אינסופית ויחס של סלב שמתורגמים להעלאת כמות העוקבים שלה באינסטגרם ממאה למעל 800, ובנוסף לכך היא כבר מקבלת  קינוח מתנה במסעדות. עכשיו היא מספרת לנו בגאווה יתרה על החינוך והערכים שהיא ובעלה החדירו לילדיה, מגלה למה היא לא כועסת או שופטת על הויכוח של שניר עם ברבי סתיו קצין, ומודה שדווקא עושה לה נעים לראות אותו מתאהב בדיירת שי עופרי.

סיגל (50) נשואה לאיציק (56) ולהם, בנוסף לשניר וספיר, עוד שני ילדים: שגיב החייל בן ה18 וסהר (13), שמתכונן לאירוע של חייו: בר מצווה. "אם ספיר ושניר יחזרו שבוע לפני הגמר, יש מצב שהם יספיקו להשתתף בעליה לתורה של האח הקטן" אמרה סיגל "בכלל, החיים שלו ושל שגיב גם השתנו, סהר מגיע לחטיבה והולך כמו טווס מאושר וגם החייל מגיע לבסיס וכולם עפים עליו. את יודעת כמה עוקבים כבר יש לו באינסטגרם? לא להאמין. אנשים מחפשים להיות במקום הכי קרוב לשניר וספיר ומתחברים אליהם מכל כיוון".

מה סדר יום שלכם בימים אלה?

"בעלי ואני לא ישנים, אולי שעתיים בלילה. בעלי אומר לי מה את הולכת לישון באמצע הלילה, חכי עוד קצת. שתביני, אני קמה מוקדם כבר בחמש בבוקר על הרגליים בלי קשר לאח הגדול כדי להגיע למועצת הר חברון. אני גם מכינה לעובדים ארוחת בוקר וצהריים כי זה עסק משפחתי, אז כולנו נרתמים. מכינה הכל, מסדרת ויוצאת לעבודה".

זאת כבר עובדה: סיגל ואיציק בורגיל כבר לא ישנים טוב בלילות בתקופה האחרונה, לא בגלל שהם עסוקים בשעות הקטנות של הלילה, אלא בגלל שהם לא מסוגלים ללכת לישון מול המסך המרצד עד שספיר ושניר נרדמים, או לצפות בהם ישנים בבוקר במיטה -  העיקר לבדוק שהכל בסדר איתם, גם כשסיגל צריכה להתעורר כל יום בשעה חמש בבוקר לעבודה בגזברות ארנונה במועצת הר חברון. עייפות מחוץ לתחום. "אני מגיעה למשרד וכל החברות שלי תולות תמונות של הילדים מהאח הגדול וגם תלו שלט שאומר 'נא להתנהג בהתאם'", מספרת בשמחה יתרה. "המנכ"לית של המועצה באה לחבק אותי ולתת נשיקה, וכולם פתאום מתלהבים ואומרים לי איזה כיף שיש לנו אמא של סלבס במועצה, ואני אומרת להם אנחנו הכי פשוטים שיש. אני ממש נבוכה ולא מעכלת שאני כבר לא אמא של ספיר ושניר, אלא אמא של ספיר ושניר מהאח הגדול -  צריך להתרגל לזה ואנחנו רק בתחילת הדרך".

ספרי לי על סיטואציה כזו

"ישבנו במסעדה שבוע שעבר בבאר שבע ופתאום זיהו אותי ושאלו את סיגל, אמא של ספיר ושניר? חשבתי כבר שעשיתי משהו, ואז אמרו לי שרוצים לפנק אותנו בקינוח. אני שואלת מאיפה הטוב הזה בא עליי? עכשיו כל החברות שלי אומרות לי שהן הולכות איתי למסעדה מעכשיו כי הפכתי לסלב. זה מצחיק אותי. אני מקבלת הודעות בואו נעשה שיתופי פעולה ואני לא נכנסת לזה, אני רק בתחילת הדרך ועוד רוצה לשמור על קצת שפיות בינתיים. הכל מטורף כרגע".

תגדירי מטורף

"לא חשבתי שיהיה ככה. באינסטגרם שלי היו רק מאה עוקבים, מה אני כבר מעלה? ומאז שהילדים באח הגדול האינסטגרם שלי כבר מתפוצץ. יש לי כבר 800 עוקבים, אולי זה ישמע מעט בעיניך, אבל לא חשבתי שלי יעלו 700 עוקבים. פעם הייתי מעלה סטורי והייתי מתלהבת שארבעה אנשים צפו לי בסטורי והיום זה מטורף".

משפחת בורגיל. צילום: פרטי

איך התגובות לגבי שניר, שמצד אחד מראה את הצד הרגיש שלו ומצד שני היה לו ויכוח מאוד לא נעים עם הדיירת סתיו קצין

"שלחו לי לא מאות תגובות אם לא אלפים ואפילו פתחתי ספריה אישית במחשב שנקראת 'הודעות מרגשות', ברמה כזו כדי שהם יצאו אני אראה להם מה כתבו עליהם, כי קשה להגיע לכולם. אנשים רשמו לי כל הכבוד, איזה ילד יש לך, עומד על הדעות שלו, לא רואה את עצמו אלא את הקבוצה, איזה ערכים, חינוך. עזבי את זה שהוא אמר לסתיו איזה דוגמא את מראה לילדים שלך, אבל הוא לא מתכוון ממקום של לפגוע בילדים שלה, אלא אמר כדוגמא שלילית לאמא שגונבת, כי אצלנו אין דבר כזה לגנוב ולהסתיר אוכל. הילדים שלי יתנו את מה שיש להם לפני שידאגו לעצמם".

שניר אכן אמר לה שהוא בא מבית עם חיוך וערכים ומצד שני גם אמר לה בלהט העצבים מטומטמת

"מטומטמת הוא לא אמר לה, רק אמר לה שהיא מכוערת מבפנים יותר מבחוץ, אבל את יודעת אי אפשר לשפוט אותו או לכעוס, כי מי שלא נמצא שם לא יבין באמת מה קורה ובאיזה סיר לחץ הם נמצאים, לא פשוט. שהוא נכנס הוא הודה בתעודת זהות שיש לו פתיל קצר, אבל במצב של היום יש אנשים רגועים בארץ? גם שבאים ואומרים לך 'שששש'  זה לא מכבד. זה לא הוא שהתחיל לרדת עליה באופן אישי, אלא קם למען הקבוצה".

ספיר היא די שונה ממנו, יש בה משהו אחר בגישה ונכנסת ללב של הדיירים והקהל

"לא כולם שווים, אצלי כל הילדים רואים קודם כל את האחר, ומה שלימדתי מאוד מגיל צעיר זה שגם אם רוצים לעשות מצווה אל תעשה ותצפה שיחזירו לך, אין דבר כזה אצלנו. לשניר יש עסק לאלומוניום ושערים ובין העבודה על העסק הוא מת על בעלי חיים ופועל למענם. אפילו השאיר לי פה לטפל בשלושת הכלבים שלו, כי הוא מגדיר אותם כילדים שלו. מאוד אוהב אותם, גם כשהיה ילד כל הזמן היה מביא לי כלב עזוב הביתה ומשאיר אותו כמה ימים עד שהיה מוצא להם בית חם. היה איזה יום חורפי גשום וצלצלו אליו להגיד שיש כלבים שנרטבים והוא נסע לשם באמצא הלילה ובנה להם פרגולה חדשה. לא ביקש תרומה על זה, כי יש בו הרבה נתינה ולב זהב."

ופתיל קצר

"אז בסדר, יש לו פתיל קצר. גם בתעודת הזהות שלו הוא אמר שאם מישהו ישפיל או יקטין אותו הוא לא ישתוק. הייתי גאה בו בויכוח עם סתיו, יכול להיות שהיה צריך להעמיד אותה במקומה קצת אחרת, אבל אהבתי שנלחם בשביל הקבוצה".

ומה את אומרת על הקשר המתפתח עם שי עופרי?

"מה שהילדים שלי יבחרו אני איתם, מה שעושה להם אושר אני איתם. שניר הוא בן אדם טוטאלי בזוגיות שאין דברים כאלה. אני רואה כמה קשה לו להיכנס לזוגיות והוא לא יודע איך הוא בעניין ומה הוא מחליט ברגשות שלו. אותי זה מרגש לראות את הבן שלי בגיל 27 בתחילת ההתאהבות שלו, את הפרפרים וההתרגשות. אף פעם לא הייתי יכולה לצפות בזה. עכשיו יש לו חברה וכל הרגעים הקטנים שלהם יחד מרגשים אותי".

ועל הקשר של ספיר עם אברהם?

"הבת שלי היא לב אחד גדול, יודעת להכיל את כולם, אבל זה שלה ואני רואה כמה טוב לה איתו מבחינה חברית כי הוא איש שיחה, מצחיק אותה והם מדברים פתוח.  אם הוא עושה לה רגעים של כיף ואושר, זה מה שטוב כרגע".

שניר בורגיל. צילום: באדיבות האח הגדול

לפני ששניר וספיר נכנסו לבית האח הגדול, אמא שלהם ידעה את הסוד שלא ידעו אחרים: הילדים שלה הולכים לבית הכי מפורסם והיא, כפריקית של הריאלטי, נתנה להם רק טיפ אחד אימהי: לשמור על איפוק. נו טוב, קשה לשמור על ארשת פנים שלוותית בבית סגור עם מצלמות. "אמרתי לשניר במיוחד תהיה יותר מאופק, כי הוא הלך לשם בשביל למצוא קצת שקט אחרי שסבא שלו נפטר" שיתפה סיגל "סבא שלו התגורר אצלנו במשך ארבע שנים והריב בינו לבין ספיר ארע במהלך השבעה - הכל השפיע עליו. הוא גם חזר לעשייה מהר וחשב שבאח הגדול יהיה לו זמן יותר לשקט ולהתאבל, אבל שם הדברים קורים אחרת. הוא כן לומד להתאפק ולשלוט בעצבים, להיות חלק מקבוצה ועם חברים, וחוץ מלהגיד לו תנסה לא להיכנס לעימותים של אחרים, לא יכולתי לתת עוד עצות".

הרבה אמרו שהריב בין שניהם הוא משחק

"הלווואי. אם אנשים היו אצלנו במשך שבעה חודשים וחווים מה שאנחנו כהורים חווים בעקבות כך ואת מה שהרגשנו, היה יותר קל להסביר. רק המשפחה הקרובה מבינה. הם חיו בבית באותה קומה והכל התנהל רגיל, רק שהם לא דיברו האחד עם השניה. שישי בקידוש היו ביחד, חברים באים לעשות על האש והברוגז לא היה מורגש אפילו. ככה היה בבית, הם לא הפריעו האחד לשניה עד שישבו בנסט ודיברו."

בטח מאוד שמחתם

"הכי בעולם. הכל נעשה בצורה יפה ומוסדרת וזה היה מדהים ומרגש. יצא לטובה חבל על הזמן".

ממה הופתע בצפייה שלכם באח?

"אנחנו לא, אבל המשפחה רחוקה צלצלה להגיד שהם לא ידעו ששניר כזה רגיש. יכול להיות מצחיק וגם בכיין למרות שבהתחלה הוא נראה מצ'ואיסט והיה נראה להם תמוה שהוא פתאום בוכה יותר. סך הכל ממי אנחנו נפגעים הכי הרבה? רק מאנשים שאנחנו אוהבים. ספיר פחות תבכה רק אם זה קשור לשניר היא. הם השלימו סוף סוף והיא רצתה לדבר איתו ולחבק אותו. ספיר היא יותר ותרנית, מדברת יותר לעניין, רוצה לעשות שלום".

מי יזכה?

"אני רוצה ששניהם יהיו בגמר בחמישייה האחרונה. זה שהם השלימו מבחינתי הזכייה הגדולה. גם מאוד קשה להתקבל לאח הגדול אז מבחינתי הם ניצחו על הכל. כשרואים את האהבה שלהם האחד לשניה, לא צריכה יותר. בסוף זה רק משחק ריאליטי. שניהם ראויים למיליון".

פתחתם כבר חמ"ל הצבעות?

"יש קבוצה של ספיר וקבוצה לשניר בנפרד, כי יש שמתחברים לשניר וחלק לספיר. אי אפשר ביחד כי אחרת נלך לאיבוד. יש גם חמ"ל מצומצם רק של המשפחה, יש חברה שמפעילה את האינסטגרם ופייסבוק לשניר ויש חברות טובות של ספיר שהן כמו האחיות שלה שמגיעות אלינו לראות שידורים ומתקשרות כל יום לבדוק שאנחנו בסדר, בנות בית אצלנו".

אילולא הילדים, מי הפייבוריט שלך?

"קשה לדעת, זה ממש מוקדם כדי לדעת כי מי שכרגע פחות בולט יכול פתאום לבלוט יותר".

יש מצב שנראה את שניר חבר טוב של סתיו?

"בהחלט, קודם כל ספיר כבר מלכתחילה אמרה לה את האמת ממקום של ביקורת כדי שתעשה שינוי לטובה, הכילה אותה ולבסוף סתיו שמה אותה להדחה. דווקא בשישי שבת האחרונה הכל היה על מי מנוחות ולא היו בעיות. שניר בהתחלה קרא לה ברבי ובשעת ספורט היה מרים אותה כהלצה, אז אני חושבת שבמקום כזה אתה לא יכול כל הזמן להתעלם מהדיירים וימים יגידו אם הכל יכול להשתנות לטובה".

    ספיר בורגיל. צילום: באדיבות האח הגדול

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('e4fb9122-b07c-4070-af8e-e78e622da36f','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה