נועזת ולא קונבנציונלית

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('0d87e379-5fc8-46b9-9e63-3f8c3c4d54f1','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('0d87e379-5fc8-46b9-9e63-3f8c3c4d54f1','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7]]);})

נטלי גנון (36)מבאר שבע תפסה תאוצה בכל הקשור לטייטל המרשים של מעצבת פנים עבור בתים פרטיים, פנטהאוזים וחללים מסחריים, שיודעת להפוך כל אבן למכרה זהב והכל בסטייל אישי ומרשים, שהביא לכך שהביקוש אליה מגיע מכל הארץ עם תקציבי ענק.

צילום: מאור מויאל

נטלי גנון היא שם שכבר החל להתגלגל בפיות רחבי הארץ כמעצבת פנים של בתים פרטים וחללים מסחריים שיודעת לעצב כל בית חלומות או בדיוק מה שפנטזתם בראש, והיא יודעת לתרגם אותו למציאות פעורת פה ברמת הצבע, הדיוק, האקססוריז, הפרקטיות והטאץ' הקולע בתקציבים של מיליונים. תוסיפו לזה את הלוק של הרגע יצאתי מהז'ורנל, שחיה את החיים ותמיד מסתובבת בחיוך ושמחת חיים שכולם אוהבים. והיא אחת הרווקות המבוקשות/לוהטות (נו בסדר, גרושה) מבאר שבע, אז חובת הפרגון היא תמיד עלינו.

מכל הארץ כבר זכו לעיצוב גנון שיק בכל הקשור לבתים פרטים וחללים של 300 מטר בנוי עם תקציבים שנעים בין 200 אלף לחמישה מיליון ששמעו עליה מפה לאוזן, דרך הרשתות החברתיות ועד אייטמים מכבדים במדיה הארצית "אנחנו הדרומים אוהבים לפרגן מפה לאוזן" משתפת גנון . למה בוחרים בי את שואלת? זה מתחיל בזה שרואים פרויקטים שלי ומתחברים לסגנון שהוא בעיקרו מודרני חם וזה הרוב אוהבים. תמיד יחפשו את נגיעות החום שלי בצבע בחומרים החמים וזה מה שאני ממשיכה לעשות. כל פרויקט הוא עולם חדש ואין קופי פייסט, חמש שנים אני בתחום ואף פעם לא עיצבתי שום דבר דומה גם לא ברמת הברז".

 מה הספציאליטה שלך?

"להמציא מחדש בגבולות הכי רחוקים ובהתאם לתקציב, ואיך שנכנסים לתהליך ומתחברים אליי קודם כל כי אני מתייחסת לבית כאילו הוא שלי, מעצבת אותו ואז מעבירה את המפתח.  מי שצריך עיצוב והוא חסר ניסיון ואין בו ביטחון, יחפש מעצב שגם יעבוד למול ספקים ואצלי לקוחות מרגישים מהר מאו, שהבית שלי  הוא קודם כל בשבילם ואני המאמין שלי הוא לשרת את הלקוח".

 יש לי בית קטם עם תקציב של 20 אלך שקל – יתאים לסגנון עבודה שלך?

 "לא ולא בגלל הרף שאני מציבה לי אלא בגלל היכולת. לא יכולה לתת מענה לכל תקציב. אם תיקחי אותי עם תקציב בינוני מינוס אני אסבך אותך, כי בלי תקציב גבוה לא יהיה לך מאיפה להוציא אותו, אז אני נמנעת מראש וחייב שיהיה רף מינימלי וכך מקרה לגופו. אם תגידי לי  קחי 200 אלף שקל ותעצבי לי סלון ,אני אקח כי זה תקציב יפה, אבל זה רק סלון. סתם דוגמא, עוד לא קרה" צוחקת.

 כשנטלי מגיעה לפגישה עם זוג שמעוניין שתעצב להם את הבית היא קודם כל מכירה אותם לעומק. ככה מתנהגת אשת מקצוע שלוקחת את הידע והכישרון שטבועים בה ויוצקת לתוך העולם שלהם, התוכן, החלומות, ההרגלים שלהם, "גם אם חושבים שיודעים מה הם רוצים, אני באה ופורסת את הקלפים" מסבירה את דרך העיצוב  גם אם הם יודעים מה הם רוצים. בשני המצבים אנחנו הולכים יד ביד ואני עושה להם הדמיות כדי שיראו מה הם מקבלים, זה הכי ביחד".

 איזה בקשות הכי הזויות ביקשו ממך אנשים לעצב?

 "מראות בתקרה בחדר הורים, מטבחון בחדר שינה הורים, עמדת ברביקיו בתוך פטיו הסלון, מסך 100 אינץ' בחדר שינה. מושג בית מלון חוזר הרבה".

 ואת הבית שלך עיצבת בדיוק כמו את אוהבת?

 "הכי מאפיין אותי. אם אני יכולה לעשות לעצמי מה שרוצה,  זה האהבה והשמחה שבי. תמיד בחומרים טבעיים, מחוספס, הרבה שחור, אבן, אני אוהבת ירוק. נועז ולא קונבנציונלי".

 ולאנשים מפורסמים כבר עצבת?

 "עיצבתי לשחקן כדורגל  מפרסם, אבל הוא לא רוצה שידעו את זה. היו פניות שאמרו, ויש בזה מסחרה אני לא אוהבת, שביקשו ממני שאני אעצב  ללא תמורה והם יפרסמו שאני עיצבתי להם. אני לא מאמינה בזה בלעבוד בחינם ויש לי ברוך השם ביקוש. אני לא אוהבת את השיטה הזו והיו פניות".

 נטלי נולדה בבאר שבע בשכונה ו' החדשה, הבת הבכורה מבין שלוש אחיות, הילדה שתמיד הייתה עם האובססיה לניקיון ואסתטיקה וזו שמחליטה היכן שמים כל דבר בבית, ואם יש דבר מה שצריך לרכוש חדש  לבית – נטלי בוחרת בטוב טעם אמין.

היא סיימה את מסלול החיים שכל הורה גאה בילדיו: תיכון, תואר ראשו בהצטיינות, תואר שני במנהל עסקים, ברמנית, בלילות, חתונה, אימא לנופר, מנהלת את קידום לחמן בוול סטריט –ניהול בתי ספר פרטיים ללימוד השפה האנגלית " חיי היו הכי קיצון  בתוך הקופסא" היא מחייכת כשנזכרת לאחור "עד שנולדה נופת כל הדברים הטובים  החלו לקרות.  מהיום הראשון שהחלטתי שזה מה שאני רוצה לעשות בחיי, העיצוב, קמתי ואמרתי לעצמי שזה מה שיהיה. למה, איך, כמה או נכון או לא, שידרתי ביטחון והכל פשוט התגלגל"

 בזמן שבו הייתה נשואה ויחד עם בעלה התגוררו בדירה שעיצבה לפי טעמה האישי, הגיע מכר לדירה  והתלהב מהעיצוב. מה זה התלהב? מרוב שאהבה כל פרט ורהיט בדירה הוא שכנע אותם למכור לו את הדירה, וזה בדיו מה שקרה. ה מכרו את הדירה אבל לפחו נטלי הפנימה שיש לה את זה והיא חייבת להפוך את התחביב למקצוע של חייה "לא חשבתי שיש לי פוטנציאל ושזה יכול להיות כמקצוע" שיתפה "גם רק עם הזמן אנשים כבר הורגלו להזמין מעצבת פנים באופן ברור כשקונים בית ולכן המודעות גדלה בהרבה ולכן קל לי יותר להתעסק בתחום. גם לא צריך ללמוד עיצוב פנים, אלא יותר תוכנות או תאורה. עיצוב הוא כשרון שלך".

 אז איך מתחילים בכלל כדי להגיע למודעות ולפרסום נכון?

 "סטודנטיות שרוצות לעבוד אצלי ושואלו אותי איך מתחילים. אני תמיד אומרת פשוט תתחילו לעבוד בחינם, לצב לחברים ולכל מי שכדאי כדי שיראו את הכישרון ויפיצו הלאה. אם אתה עובד במה שאתה אוהב אתה לא  עובד אף יום. כן יש קושי של עצמאות, של השעות הרבות, האינטנסיביות, צריך להיות תמיד נעים, נחמד וסבלני, להגשים חלומות וזה חצי להיות יועץ זוגי".

 תפרט ותני דוגמא.

"באופן טבעי לבנות בית זה משבר זוגי מאוד גדול. קשה לצלוח אותו, את הופכת להיות פסיכולוגית ויועצת זוגית. צלע שלישית. גם כשהאישה אומרת לך את תגידי לו שקנית את זהי, בואי נלך בלעדיו, או שהבחור מבקש ממני לשכנע את הבת זוג לעשות ככה או ככה. זה בהחלט משבר זוגי שצריך לצלוח אותו, אבל הכל טכני  בלבד. חייב להתחיל ולסיים ולהבין שלכולם זה מורכב אבל זה עובר".

אי אפשר שלא להתעלם מזה נטלי היא אחת הבחורות השוות והמבוקשות באזור בגלל העיסוק, הלוק של דוגמנית והחיוך שממיס כל אחד בדרך. ואם לקרוא לה במילים אחרות, יופי פותח דלתות עד כמה שנתווכח על זה. "אני חושבת כמוך שאם מישה שנראית  טוב זאת  עסקת חבילה" מזדהה איתי " כי עיצוב פנים זה חיבה לאסתטיקה, ללבוש, מראה, ציפורניים ובהכל. אני יכולה להגיד לך, ולא מדברים על זה, כשאת אישה ואת מעצבת לבני זוג, לפעמים אוטומטי זה גם חיסרון, כי לבת הזוג לא תמיד יתאים שאישה כמוני, או אחרת, תעצב להם מסיבותיה. אבל לא היה לי מקרה כזה תמיד אני הופכת להיות החברה הכי טובה של האישה, תמיד."

 אנחנו עדיין חיים בעידן שבו גברים לא נמהרים לחזר אחר נשים קרייריסטיות  עם ביטחון שחיות את ההצלחה.

 "חושבת שכן  שאולי אנחנו נשים מרתיעות או בגלל כל מה שציינת, אבל במיוחד הדרומיים - לא תמיד יש  להם פתיחות לנשים חזקות, אבל זו אני ולא אשתנה בשביל למצוא חן".

 את רואה את עצמך מתחתנת פעם שנייה?

 "חד משמעי. לא טעמתי מבחינתי את עולם הנשואים. אבל מצאתי כבר ואני לא צריכה לחפש".

 את בזוגיות חדשה?

"אני בזוגיות אבל מזמן. אני מאוד קנאית לפרטיות שלי ואוהבת מחוץ לרדאר"

 לפחות תגידי אם התעשרת מהתחום?

 "מקצוע מתגמל, אין ספק, אבל אני עובדת שעות לא שעות, אין שבת וחגים, המוח לא נח אף פעם ובסופו של דבר זה מתגמל".

צילום: מאור מויאל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('019b3623-16e7-45c2-9065-8d880d2d5eb1','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה