משה שמש הבאר שבעי הפך מאנונימי לרווק נחשק: "חולם להחליף את רוביק בעוד עשר שנים"

$(function(){setImageBanner('06e69ef5-c82d-40b4-922a-f4747ac01792','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

כל מה שרציתם לשאול ולא העזתם את משה שמש, הרווק הנחשק מהתוכנית "אהבה חדשה" ששודרה בערוץ 13, והפכה אותו מאורח מסוקס, עניו ומנומס, לרווק נחשק מבאר שבע עם אלפי עוקבים ובעיקר עוקבות באינסטגרם שמציעות לו הצעות שכל גבר היה חולם לקבל. במקרה של שמש, לא זה מה שיגרום לו להתחתן אתכן. תכירו את הקצין הקרבי שעובד בהנהלת הפועל באר שבע בכדורגל וחולם להיות רוביק הבא.

 משה שמש. צילום: פרטי

בנווות: משה שמש הוא ללא ספק אחד מהרווקים הנחשקים שהיו בתכנית "אהבה חדשה", ששודרה לאחרונה בערוץ 13 והשאיר לצופות בעיקר את התחושה שאכן יש גברים מהדור הישן והקלאסי ,שרוצים אהבה שמתחילה ממבט ועוברת לתחושה הפנימית שהיא המתאימה להיות אם לילדיו. כקצין קרבי לשעבר, שעובד כיום בהנהלת הפועל באר שבע בכדורגל, מספר לנו הנחשק בחיוך אופייני וצ'ארם של הילד הטוב של השכונה, על ההחלטה להשתתף בתוכנית, הוויתור על קריירת כדורסל לטובת כדורגל, על המאמן גיא בכר, המחזרות החדשות והאסרטיביות, הזוגיות שלא קלעה בתוכנית עם נויה, והחלום להיות משמעותי ואולי אפילו להיות המחליף של רוביק דנילוביץ בעוד עשר שנים. תזכרו את השם.

איך זה להיות רווק נחשק?

 "ואוו, זה הזוי, פתאום מבחור אנונימי יחסית לקבל גל של הודעות מבנות, עם ניסיונות רבים לשידוכים, בנות שמתחילות בלי סוף, זה לא נתפס"

תן דוגמא לאחת ההודעות

"פשוט כותבות לי ומציבות עבודה 'שלום משה, אתה ואני נפגשים ככה וככה בבית קפה ההוא בשעה הזו. עובדה".

ואתה זורם?

"אני עונה בעיקר שזה פחות רלוונטי לי, כי זה תקיף לי מידי. אני אוהב עדין, מעדיף להכיר פנים מול פנים מההתחלה ופחות באינטגרל".

בטח ידעת שברגע שנכנסים לתוכנית ראליטי שממנה בדרך כלל יוצאים חשופים, מפורסמים ומחוזרים

"ברור, לקחתי בחשבו, אבל לא חשבתי לרגע שזו תהיה הכמות, בחיים לא. אני לא ידעתי עד כמה התוכנית  הזו עתירה ברייטינג מבחינת הבנות שצופות בה. ברגע שהבנתי שהתקבלתי  לתוכנית, הסתכלתי בתוכנית הקודמת והבנתי מה זה אומר ומי נגד מי, אבל פחות הבנתי לעומק שאקבל סדר גדול מטורף של בקשות ופניות מבנות. אמרו שלי שאני הדמות אורח  עם הכי הרבה חשיפה ועוקבים עולים".

כמה עלית בעוקבים באינטגרם?

"היו לי 1350 עוקבים וזה עלה ל14,900 אלף. ואת זה בכלל ראו חברים. כנראה יצרתי עניין ובאזז. אמרו לי שהייתי השראה לגבר הישראלי באיך להתנהג לבחורות – בית ספר לגבריות. לא עניין אותי בלהיות מפורסם, כי אני מאמין תמיד בעצמי שאגיע לכל פסגה שאשאף אליה ויאמינו בדרך שלי ובאנושיות כמו שהענקתי בתוכנית, וזה יגדל ויגדל רק לטובת האנשים, לא לצורכי פרסום"

 קראתי באיזה אתר רכילות ארצי שרשמו שראו אותך עם כריסטינה מאהבה חדשה יחד באירוע השקה כולל תמונה פוטוגנית - מה הקטע?

"בגדול שנינו הגענו לאירוע ביחד עם היח"צ שלנו, נפגשנו שם ואנחנו חברים טובים ומחוברים  עוד מהתוכנית וגם מאוד התחברנו שם. יש אחלה חיבור, אבל אין לדעת מה יהיה מבחינה רומנטית. אנחנו אחלה חברים, אבל הכל פתוח. אין לדעת מה יוליד יום."

 משה שמש. צילום: הפועל באר שבע

משה שמש {28} הצליח לעורר הרבה אמפתיה מהצופים ולהפוך לאליל הנשים למרות שנויה אריאלי, אחת המתמודדות, בחרה לחזור לדור טאוב והשאירה את שמש שלנו עם פחות קרן אור, אבל עם הרבה אופטימיות לאהבה הבאה. "כשזה קרה היה עקצוץ" שיתף בתחושה "אמרתי לה גם שם שלא הבנתי איך זה שאת כל הזמן אומרת שלא רוצה לחזור אליו ולבסוף חוזרת אליו ועוד בשושו בלי להגיד."

התאכזבת?

"התאכזבתי מהדרך, אבל אני שמח שהכל לטובה ושלם עם מה שהיה, אמרתי להם קבלו את ברכת הדרך ותיהנו. אני באמת מקווה שמבחינתם זה ילך עד הסוף".

משה שמש עובד בהנהלת הפועל באר שבע בתפקיד מזכיר במחלקת הנוער, אחראי על האדמיניסטרציה, ארגון המשחקים, הסעות. מה שהרבה לא יודעים על משה ועכשיו תגלו, זה שהוא עתיד לסיים השנה את התואר הראשון שלו באוניברסיטה בן גוריון בבאר שבע. בזמנו הפרטי הוא קפטן בקבוצת כדורגל הפועל באר שבע הקרויה "שווים בספורט", שמשלבת בעלי מוגבלויות ואנשים 'רגילים' אשר עורכת טורניר אחת לכמה חודשים.

החלום שלך היה תמיד בתחום הכדורגל?

"בגדול, אני התחלתי ככדורסלן בכלל, אימא שלי לא הסכימה שארשם להפועל באר שבע בכדורגל בגלל שהיא פחדה עליי בגלל התרבות הבעייתית, מכסחים רגליים כל הזמן והסכמתי לא לגשת, אבל בכיתה ג' כבר שיחקתי בכדורסל  וגילו אצלי כשרון שלא חשבתי שיש לי ובגיל 15 הגעתי למיונים בנחרת ישראל. אחרי אימון אחד ולבטים החלטתי שאני לא שואל את אימא ומפסיק עם הכדורסל ועובר לכדורגל, כי זה באמת כבר שיעמם אותי שלוש שנים לפני הצבא שיחקתי כדורגל בקבוצת מ.ס באר שבע".

ואיך הגיבו שנכנסת לתוכנית?

"פרגנו לי ממש, הם לא האמינו, גם הבכירים כמו אלונה ברקת וגיא בכר  פרגנו ואהבו את מה שעברתי וכל הזמן אנשים שואלים אותם  עליי. כל הזמן גיא רואה אותי ומספר לי מה אמרו לי. סיפר שהוא רץ בשבת בבוקר ואוהדים של  מכבי שאלו אותו מה עם משה שמש? שולחים לי הודעות איזה גבר משה, איזה כיף שיש אנשים כאלו במועדון, הלב החום, עזרה לזולת וזה מחמיא כי זה חלק מהדנ"א של המועדון".

משה גדל בבאר שבע ותמיד חלם על ילדים ומשפח. כבן אמצעי יחיד לצד שתי אחיות הוא גדל למשפחה של אנשי בטחון וצבא בתפקידים בכירים ודרגות גבוהות. "כל המשפחה שלנו מורכבת מאנשי ביטחון, קצינים בשב"ס, משטרה" מפרגן "אני שירתי כקצין קרבי בקבע בגזרת סוריה -  איסוף קרבי. המשכתי את המורשת המשפחתית כאשר גם אבי ואחיותיי שירתו והיו חלק מאהבה ונתינה למדינה" אמר.

משה שמש ונויה. צילום: פרטי

תפקיד שבטח השאיר בך הרבה זיכרונות

"בוודאי, סיימתי בהצטיינות בהכשרה והייתי מפקד קורס מכים מיד שסיימתי את הקרוס כי מצאו אותי מתאים. חודש לפני סיום הקורס אוני כבר על חיילים, כי תמיד האמנתי בעצמי שיש בי פוטנציאל לממש את עצמי וכמה שיותר מהר. הייתי שותף פעיל למבצעים ופעולות צבאיות שאיני יכול לדבר עליהם".

משה כיום על תקן סטודנט שנה ג' לניהול באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע ולתוכנית "אהבה חדשה" הוא אומנם הגיע בשביל למצוא אהבה בתוכנית, אבל חזר עם לב שבור אחרי שהתחרה על ליבה של נויה אריאלי, שהעדיפה בחור אחר בריאליטי שואו. "יום אחד עבדתי בפועל באר שבע וקיבלתי אסמס מערוץ 13 שרוצים לדבר איתי" נזכר בתחילת דרכו "פשוט התחקירנית מצאה אותי בפייסבוק ואמרה לעצמה שאני נראה מתאים. בהתחלה סיננתי אותה  כי מה לי ולזה, אבל אחרי שהיא דיברה איתי אמרתי לעצמי משה, החיים נותנים לך הזדמנויות וגם את ההזויות שבהן שלא חשבת שיקרו, הן המפתח לתנופה ולעליה, לשינוי. הרי תמיד חלמתי לעבור תהליכים ובעיקר כי אני משה נשאר אותו משה ולא משתנה לא פנימית ולא חיצונית ואני חייב לעבור חוויה שתרים אותי וזה מה שהיה".

איך אתה מסכם את החוויה?

"חוויה מעצימה ומאתגרת, לא ידעתי מה מחכה לי. היו רגעים לא פשוטים והיו יותר טובים, אבל הכל הפך למשהו שלם  ואני מאושר שלקחתי חלק ממנו ובאתי לתוכנית מאה אחוז משה. לא חושב שיצרתי עם לב שבור, כי אמרתי לנויה שלא הצלחתי לפתח אליה רגש בתקופה שהיינו יחד, לכן אני נותן לה ולבנזוג שלה את ברכת הדרך, לכו תיהנו"

אז עוד לא הגיעה הזכייה הגדולה

"בפרק אחרון אמרתי להם שכל האנשים מדברים על כסף וחומריות והמפעל פיס שלי, הזכייה בלוטו  מבחינתי, זו האישה שאחכה בשבילה, זו שתמלא לי את הלב".

מי תהיה האידיאלית?

"מישהי שקודם כל צריך לראות בעיניים את הנשמה. משהי שתהיה בעיניי למדהימה עם ראש על הכתפיים וראויה להיות אימא לילידם שלנו".

מה התכנון הלאה אחרי 10 דקות התהילה?

"אני מתכנן את צעדי להמשך לאחר שקיבלתי חשיפה ואהבה מהצופים ומכוון יותר לעולם העסקי והיזמות, ובאותה דרך ונשימה הוא לא פוסל מציאת זוגיות ואהבה חדשה "אני רוצה לפרוץ דרכים להגיע למקום שאתחיל יזמות  ועזקים" סיפר בחיוכו "אולי לפתוח משרד בעתיד הרחוק ובסוף להיות משפיע כמו ראש עיר שישפיע על קהילה שלמה"

אולי אתה המחליק של רוביק בעתיד הרחוק?

"נו, אז אולי אחליף עוד רוביק  בעוד עשר שנים. אני יכול להשפיע על הרבה, לעזור לאנשים ולא רק לסביבה הקרובה". 

משה שמש. צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('56bf428c-fc38-423c-971f-a0eca57b990d','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה