מריאנה דייץ מבאר שבע, כוכבת התוכנית 'אהבה חדשה': "בתחום הדייטים זה די סיוט להיות גרושה"

$(function(){setImageBanner('dd67e4b2-c2ab-4d26-9d82-8752d6c7c83d','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

חודש וחצי לאחר סיומה של תוכנית הריאליטי "אהבה חדשה" (רשת 13), גילתה מריאנה דייץ (33) כוכבת ופליטת הריאליטי המדוברת, עד כמה אוהבים אותה. מהיום הראשון שהחלה להסתובב ברחובות באר שבע היא עטופה באנשים שרק רוצים להתקרב אליה ולהחמיא לה שהם אהבו את מה שהם ראו במסך: אישה עם עמוד שדרה שלא מפחדת להתנהל בעולם על תקן סטטוס גרושה, שמגדלת ילד לתפארת ועושה כל מה שהיא אוהבת בלי לפחד מה שיגידו. שהיא מבחינתם אותנטית, אינטלגנטית, עצמאית ורכה ובעיקר השראה, רק כי היא הבינה שבשביל זוגיות צריך לתת צ'אנס. וזה הצליח לה, כי היא היחידה שיצאה עם בן זוג ומצאה אהבה שפורחת עד עצם כתיבת שורות אלה. חמסה חמסה.

צילום: פרטי

מאישה אנונימית יפהפיה, אימא לרום בן הארבע, הפכה מריאנה לאהובת הקהל ולהשראה לכל מי מי שמחפש אהבה חדשה. שיש עתיד. ואם תשאלו אותה אם היא ציפתה את החיבוק החם מהקהל, היא תענה בכנות מעודנת שהיא בכלל חשבה שלא רואים את התוכנית "לא תיארתי לעצמי שיעצרו אותי ברחוב ויגידו לי מה הם חושבים עליי וקיבלתי המון אהבה" משתפת מריאנה "אנשים עוצרים אותי ואומרים לי שאני גאווה לעיר ואיזה כיף שמישהי אינטליגנטית מופיעה בטלוויזיה ומייצגת אותם. גרושים וגרושות פונים אליי ואומרים לי שזה נפלא שאני מראה את הצד השני והצד היפה של החיים. שלא הכל נורא. אומרים לי שאני מקסימה וכמה כוח העברתי להם ואני שואלת רגע זו אני? מדברים עליי?".

למה חושבים ככה לדעתך?

"הייתי אמיתית לכל הדרך, המטרה העיקרית שלי להשתתף בתוכנית הייתה להראות שבאתי לחפש אהבה ולא בכל מחיר. שאני נכנסת בידיעה שאולי לא אמצא אהבה ורוב הסיכויים שזה לא יקרה. היה חשוב לי להעביר לאחרים שלהיות גרושה זה לא סוף העולם, כי בתחום הדייטים זה די סיוט להיות גרושה".

למה בעצם?

"שואלים לפני 'את גרושה? לא מתאים'. את מבינה שיש סטיגמה מאוד קשה. אני מגיעה לדייטים לא כדי להיות תלויה, אלא כי אני באמת רוצה למצוא זוגיות טובה, לכן בתוכנית, בזמן צילומי הדייטים, הראיתי תמיד את הצד שלי שאני לא צריכה גבר כדי שירים אותי או יבסס אותי כלכלית, רציתי נטו למצוא אהבה ולהוריד את הסטיגמה שכולם מייצרים עולם שגוי שבו אישה גרושה יושבת כל היום במספרה ודואגת לשיער ולציפורניים ומרכלת עם חברות. סטיגמה נוראית".

והוכחת שאישה יכולה להיות עצמאית ומאושרת גם כשהיא גרושה פלוס ילד

"לחלוטין. אישה יכולה בעצמה לנהל קריירה ולנהל במקביל חיים מדהימים, לבלות ולהיות מה שהיא. להתנער מדעות קדומות ולהגיד לעצמה שהיא תסתדר בדרך שלה. גם בגיל שישים אנחנו עדיין ילדים בנפש שלנו, הגיל שלנו אומנם עולה, אבל באופי לא משתנים. לא צריך להתבייש שיש שיגידו את אימא פחות טובה כי את נהנית מהחיים ומגדלת ילד, וזו בהחלט בעיה בעיר הדרומית שלנו, כי זה יכול לנהל אותנו. קצת סגורים כאן מבחינת הכלה ומבחינת דעות לגביי גרושה, ובמרכז זה מורגש פחות. מאוד חששתי בהתחלה מה יגידו ובסוף התקבלתי באהבה מצד הקהל ומאוד אהבו את האותנטיות שבי והייתי אהובה. זה מרגש אותי שעוצרים אותי בכל מקום ואם הצלחתי לשנות דעה של כמה אנשים, כלומר באופן כללי לשנות דעתם על הסטטוס שהוא לא נורא בכלל - עשיתי את שלי".

מריאנה וסרגיי מאהבה ראשונה

למה הלכת לתוכנית בעצם?

"זה התחיל מבדיחה גרועה שרשמתי בפוסט שהעלתה מלהקת התוכנית שבה שאלתי "למה אתם לא לוקחים גרושים לתוכנית?" וכתבתי את זה בהומור. היא פנתה אליי שניפגש ובהתחלה היססתי, אבל ברגע שהיא אמרה שיש לי את היכולת לשנות סטיגמה ולהראות את הצד שלי, הסכמתי. היה חשוב לי להראות שאפשר להתגרש בטוב ולדאוג לעצמך מבלי לפגוע בילד".

מה היה קשה מבחינתך בתוכנית?

"האינטנסיביות קשה, כי הלו"ז צפוף ואת לא נחה בעצם. יש לך דייט בבוקר ובערב, משימה לאחריו, טסטים בלילה, כל יום שעובר שווה לשמונה דייטים בחוץ. את צריכה להיות בדייט שעתיים ולהגיע לשיחות עומק גם אם אין חיבור וזה מה שקרה בסבב הראשון. להיות שלושה ימים עם בחור שאין לך איתו חיבור עד שהחלטתי לעשות סוויץ' בראש ולהבין שגם אם הבחור לא בשבילי כן אגרום לכך שיהיו שיחות נעימות, שאסתכל עליו כידיד ואעביר את הזמן עד ההחלטה הסופית, ובעיקר לתת לו ללכת בהרגשה טובה. העיקר בלי דרמות".

את הדייט עם סרגיי סבטניצקי, בן ה32, היא לא תשכח לעולם. ברגע שהיא ראתה אותו מופיע בתעודת זהות היא לא האמינה שזה אותו הבחור שהכירה מהעבר הרחוק, שהיה חלק מהחבר'ה שאיתו הסתובבה והסתיים בנשיקה קטנה ומתוקה ביניהם – כזו שלאחריה נפרדו דרכיהם לחצי חיים, ועכשיו, בגורל לא צפוי, נפגשו דרכם. מבלי לחשוב שזה יהיה הבן זוג שאיתו תצא מהתוכנית, חייכה מריאנה לעצמה ואמרה שלא משנה מה, לפחות יהיה לה את האפשרות להיות עם הבחור שהיא זוכרת עם הוויבים הכי טובים "זכרתי אותו כבן אדם מצחיק ושנון עם אנרגיות טובות" משתפת בהתחלה "וזה מה שהייתי צריכה לנפש. הבחור שהיה לפניו עזב ובשבע בבוקר נוחת לי סרגיי בדירה, הכל היה נראה לי רגיש ומהיר וחששתי איך אפתח שוב, איך שוב יהיה לי כוח לספר על עצמי מחדש כי הייתי צריכה קצת שקט, אבל שקט לא היה. התחלנו לדבר וכבר היה משב רוח מרענן ואמרתי לעצמי שגם אם לא תצא אהבה, נעביר איתו ימים בכיף" /

אז איך התאהבתם?

"חושבת שהייתה בינינו כימיה טובה וגילינו שהאופי שלנו דומה. שנינו אוהבים לבלות, לחיות את החיים, לא מקובעים, חופשים בדעותינו, נהנינו מהביחד".

לצאת עם רווק יותר מלחיץ?

"לא הלחיץ, כי לבסוף הפכנו לזוג והוא והבן שלי רום מאוד מסתדרים יחד, משחקים יחד ומתקשרים. לפעמים הוא מעדיף אותו מעליי. שום דבר בקשר שלנו לא הופך לסרט, אנשים צריכים להיות מוכנים לזוגיות וזה לא קל גם שיש כימיה וצחוקים, כי מדובר בעבודה והתפשרויות. מגיעים אנשים מעולמות שונים עם שגרה וצריך למצוא את האמצע. ומצאנו  אותו כי עבדנו על זה למרות שהוא גר במרכז ואני בדרום. אני באתי בגישה שאני רוצה בן זוג שיחכה לי בבית שאני חוזרת מהעבודה ושתהיה לי הרגשה של בית".

צילום: פרטי

איך מתסדרים בכל זאת?

"מתראים באמצע שבוע, יש סופי שבוע וגם יש מה שנקרא עבודה מהבית שבה מצליח לנו להיות יחד. בהתחלה נפרדנו בגלל המרחק ובגלל שלא היינו נפגשים הרבה, אבל אחרי שנפרדנו לחודש משהו עקצץ לי בלב והבנתי שאולי זה ייקח זמן, אבל שווה להתאמץ בשבילו. לא שווה לאבד מישהו שמוצא חין בעיניך בגלל מרחק, מתישהו נעשה פשרות ונגיע לעמק השווה. גם רציתי שהוא יראה נכונות שהמרחק הוא לא אישיו והוא יהיה מוכן לעשות מעבר חזרה לבאר שבע עבורי בהמשך. עכשיו אנחנו מתנהלים ומסתדרים טוב. זוגיות זו עבודה. ביחד כבר שמונה חודשים".

היו כאלו שפקפקו בקשר שלכם?

"אף אחד לא האמין, כל הכתבים הכי חזקים רשמו שלא נשאר זוג  אחד בתוכנית ואנחנו רואים את זה  ונקרעים מצחוק, איך הם מקבלים אינפורמציה שגויה?"

כיום מריאנה עובדת ב'ווישי', חברה בינלאומית המייצרת רכיבים אלקטרוניים לתעשייה. בגיל 17 היא החלה בתחום הדוגמנות כשגילו את הפוטנציאל שלה כבחורה גבוהה ויפה לשחק אותה בעולם הדוגמנות. היא קיבלה הצעות רבות לדגמן בארץ, אבל פחות התחברה לעולם היופי "כמי שיש לה דעות על כל דבר, היה לי קשה להגיע לצילומים בלי יכולת להגיד אם הבגד מוצא חין בעיניי, או אם מפריע לי שהוא חשוף מדי" מספרת על הכניסה שלה לעולם המודלס "כל העניין הזה של 'תהיי יפה ותסתמי', זה הכי לא אני. החוקים לגבי דוגמנות כיום השתנו, זה לא כמו בעבר. תמיד שאפתי להגיע לעצמאות כלכלית, לקריירה וכיום אני נקרעת בשבילו בחיים הבוגרים שלי, בונה קריירה ומתפתחת. לא צריכה שייקחו ויראו לי ויקנו לי, הכל עושה לבד".

אז מה סוד הקסם בלמצוא זוגיות טובה?

"קודם כל לקחת צ'אנס ולהבין שלא צריך לפחד שהלב יישבר, כי אם תפחדי לא תפתחי רגש לעולם, תמיד תהי עם מגננות וחומות. כן יכול להיות שתפגעי, אבל גם אם כן זה שיעור לחיים. העיקר שיש לבן אדם מולך בסיס ולא צריך להרים ידיים מהר. גם אם תתחתני איתו זה לא מבטיח לך שום דבר".

צילום: פרטי

יש מצב לחתונה?

 "אני תמיד  אמרתי שאני לא רוצה להתחתן שוב ואפשר לחיות גם בלי הנייר הזה שלא אומר כלום, אבל אני לא לבד בסירה הזו ולקחתי בחשבון שהבן זוג שלי רווק ומה גם חשוב לו. זה עניין של פשרה בשביל בן אגם שאת אוהבת. אולי לא נעשה חתונה גדולה עם אלף איש אלא משהו קטן ויפה. העיקר לבוא לקראת האחר".

מה קורה איתך הימים אלה, יש מצב לעוד תוכנית ריאליטי?

"אני משתדלת לשמור על שגרת חיים, הכי קל לאבד כיוון שאת בפריים טיים, אבל אני יותר חושבת על זה שאני אימא וזה מאזן אותי בהכל. יודעת שצריך לקום בבוקר וללכת לעבוד ולהחזיק את מה שאני מחזיקה כי זה לא בא ברגל. אם יש תוכנית ריאליטי שאני מוכנה להשתתף בו זה "המרוץ למיליון" כי אני בן אדם של משימות ותחרותיות במהות שלי . תמיד שואפת להיות הכי טובה לעצמי ולאחרים. ממנפת את דף האינסטגרם שלי ומשתפת את העוקבים בחיי. הרבה עוקבים גרושים כותבים לי שהם רואים בי השראה כאדם שיכול לעשות הכל גם שהוא לבד. הפרקים הראשונים בתוכנית הראו להם שלא צריך להתפשר ושכדאי שיקבלו את כל החבילה שלהם, כי זה מה שהם באמת ולא לצורך שתהיה להם זוגיות כי צריך".

צילום: פרטי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('cb03d529-9735-46bb-ac38-241304224f58','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה