מעצבת השיער שהפכה ליועצת זוגית מבוקשת בדרום: "היום נשים בוגדות הרבה יותר מגברים"

$(function(){setImageBanner('b6a5a25f-9ad2-47c6-ad24-aa04e7630009','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

תכירו את מי שיכולה לסדר לכם את חיי הנישואים כשאתם במדרגה האחרונה לפני הרבנות, על הדרך גם לארגן לכם את הפריזורה הנאה וגם אפילו לשדך זוגות שצמאים לאהבה: כל זה ועוד, טמון באישה אחת, רויטל מימון (48) מבאר שבע, נשואה לאילן ואמא לשלושה ילדים, מעצבת שיער כבר 29 שנה במספרה עם השם המוכר "סלון רויטל" בנאות ספיר, שבשנים האחרונות גם הפכה ליועצת זוגית ואישית מבוקשת בכל הדרום, אחרי שהבינה שהיא נוגעת ומצילה אנשים דרך ההכרות שלה עם אנשים ביום יום, מתמחה בהצלת זוגיות רגע לפני הכניסה לרבנות, ואם זה לא מספיק - גם אחראית על שידוכים של בני זוג רבים, ארגנה כבר 15 חתונות, מאה בתים שוקמו בעזרתה ועוד כמה הצלחות שלבטח יתנו לה מקום מובטח בגן עדן. תכירו את האישה שיודעת לאחות קצוות מפוצלים ולדאוג שיהיה לכם הכי טוב בלב.

צילום: אייל מימון

רויטל, מה הכוונה מדרגה אחרונה לפני הרבנות?

"רגע אחד לפני הכניסה לרבנות כדי לצאת משם עם תעודת גירושים, אני באה ומצילה את המצב. מבחינתי להתגרש זה סוג של בריחה, כי 90 אחוז ממקרי הגירושים שלנו בישראל נופלים על בעיית תקשורת  לקויה, מה אני אמרתי ומה אתה הבנת. המון חבר'ה ובעיקר צעירים נופלים על גרושים בגלל הבעיה הזאת. זה סוג של בריחה, כי במקום לטפל בבעיה הם מרימים ידיים והולכים לרבנות, כי האגו עובד שעות נספות ולכן הם מגיעים אליי רגע לפני התחנה האחרונה לרבנות, ויחד אנחנו עוברים מפגש זוגי שמצריך טיפול של פעם בשבוע במשך שלושה חודשים, וחלקם מצריך גם יותר. אבל מה שיפה בכל זה הוא הרגע שבפגישה השלישית את כבר לא שומעת את המילה גירושים, כי את מנגישה לזוג בעצם מה זה נישואים, מה זאת בעצם אהבה. אני תמיד אומרת למטופלים, אוקי התגרשתם? הזוגיות הבאה שלכם תראה אותו הדבר, עם אותן הטעויות, כי לא טיפלתם בדפוסי ההתנהגות שלכם, אז לא עדיף להישאר כבר עם הקיים ולשפר את הזוגיות".

מה זה בעצם נישואים?

"קודם כל להיות חברים. אנשים לא יודעים להיות חברים אלא להיות שותפים וזו הבעיה, שאיבדו את החברות".

רויטל נולדה בבאר שבע למשפחה שבה ההורים עובדים מבוקר עד ערב כדי להביא פרנסה בלי לקבל דמי כיס שמנים ולכן רויטל למדה להשיג את כל מה שרצתה בזכות עצמה. מגיל 14 היא החלה לעשות פן לכל השכונה בתשלום  סמלי וכל שקל שקיבלה חסכה למטרות שלה וזה לימד אותה שהכל אפשר להשיג אם רק תתאמץ ולא תוותר לעצמך. בצבא היא שירתה כלוחמת בחיל הנח"ל ושימשה כמפקדת במחסום נוריה (עזה), ולאחר השחרור פתחה את המספרה הראשונה שלה שקיימת עד היום ומקבלת אליה נשים מכל הדרום "בגיל 19 וחצי קניתי את החנות מהכסף שחסכתי" סיפרה " ועד היום, כבר 29 שנה, היא פועלת ועובדת להנאת כולן"

אז איך אישה שכל חייה מתעסקת עם צבעי שיער מחליטה לייעץ לזוגות על נשואים?

"בעקבות משבר קשה שעברתי לפני כמה שנים החלטתי לקחת את הנושא של יעוץ זוגי ולחקור אותו, לקרוא ולהתעמק ולהבין יותר מה זה מוסד הנישואים. נסעתי להרצליה כדי ללמוד אצל דנה חיימזון  איך להפוך ליועצת זוגית ויצאתי משם מצטיינת. היום אני השלוחה שלה בדרום".

 כמה זוגות הצלת מפרידה לפני הרבנות או איך שאת קוראת לזה, מדרגה אחת לפניי.

 "הפסקתי לספור, אבל קרוב למאה".

מבחינתה של רויטל מוסד הנישואים הוא מקור כל האושר לבני האדם, אבל לצערה, אנשים לא יודעים כיום לתפעל את מוסד הנשואים וגם לא ממש יודעים איך, לכן לה יש את הכלים לתת לכל מי שזקוק ורוצה להציל את הנישואים ואף להחזיר עטרה ליושנה. יש בה סבלנות וקסם אישי, ידיים טובות ולב שרק רוצה שיהיה טוב לאחרים כמו שהיא למדה לעשות טוב לעצמה "חייב שתהיה חברות טובה בין בני הזוג" מאבחנת "פשוט צריכה להיות חברות טובה בין בני זוג ולצערי אצל החבר'ה הצעירים האגו עובד המון שעות והם לא מסוגלים להתמודד, אז יש סוג של בריחה והרמת ידיים. הקורונה גם הוסיפה לבעיות ולהתמודדות וגם קשיים כלכליים שגורמים לזוגות לרצות להתגרש".

 אז מה הפתרון לפי משנתך?

"כל זוג צריך לעבור יעוץ זוגי, כי זוגיות זו עבודה בפני עצמה וצריך ללמוד איך להחזיק ולחזק זוגיות. צריך להכיל את בן הזוג. את או הוא, חייבים לבוא בטענה לבן זוג כשאת בהגיון ולא בכעס. כשאת בטוב את משרה את זה החוצה ומקבלת פידבק".

ומה את מייעצת לזוגות שבהם יש בגידה?

"יש רומן ויש סטוץ. רומן נוצר בדרך כלל מחוסרים שחסרים לבן אדם במערכת הזוגית שבו הוא נמצא ובגינם הוא מצא אותם בחוץ. בגידה ברומן זו התאהבות ממושכת. כשבעל נבגד או אישה נבגדת זו תוצאה משל חוסר במסגרת הזוגיות שלא באה לידי ביטוי ואז מצאו אותה כביכול בחוץ. מתכוונת לשני המינים. היום, לפי הסטטיסטיקה, נשים בוגדות הרבה יוצר מגברים ואתן לדוגמא, כשאחד מבני הזוג מגיע הביתה מעבודה אחרי יום עמוס ושומע היי קר כזה או מה העניינים בעצבים ומקבל פקודות, משני המינים אני מדברת, ולא מקבל סבר פנים יפות ובמקום מקבל עצבים, רוטינה שנמשכת זמן רב, הבחור/ה הראשונים שיחייכו אליהם בחוץ יקבלו את תשומת הלב. לשם הם ימשכו. לגביי סטוץ, זה מצביע על חוסרים במערכת המינית של בני הזוג. גבר שהוא מכור לסקס והפורנו לא מספק אותו, מחפש ומוצא סטוצים עם נשים, נערות ליווי, רווקות ואחת שתיים היה ונגמר וחוזר הביתה. בשני המקרים אפשר להתגבר כל עוד אין בעיה של התמכרות למין. זה מצריך כבר עזרת סקסולוג".

צילום: אייל מימון

בכל מקרה את אומרת, תישארו בבית, אל תברחו

"חד וחלק, ניתן לשקם, אבל אם זו התמכרות למין, להימורים, לסמים או אלכוהול. ואלימות כמובן שזה חוק בל יעבור. אלימות פיזית אי אפשר לשקם. מילולית עוד ניתן, היו לי הצלחות גם בזה".

ואם היא אומת לך "הוא נתן לי סטירה פעם אחת"...

"זו אלימות פיזית. אם לא הגעת לתגובה של מגה אירוע לאחר מכן - תדעי שזה יחזור אליך תוך פרק זמן קצר. ביום שהוא קם ונתן לך סטירה, זה יחזור אליך. אם לא העפת אותו מהבית ולא ארגנת לו מגה אירוע, טראומה גדולה והוא לא התחנן על נפשו בכדי לחזור אליך והראה כוונות לחזור הביתה, את תתני צ'אנס. רק שיזכור שצ'אנס שני לא תתני".

ואיך מתייחסים לזה שאת מבחינה מקצועית מעצבת שיער וגם יועצת זוגיות? זה מתקבל על הדעת?

"היום  אני משלבת בין שני התחומים, אבל אני מפנה את רוב השעות ליעוץ זוגי. עדיין משרתת את הלקוחות הוותיקות שלי שלא הן ולא אני מוותרות על הטיפול האישי. שתביני שבמשך 20 שנים אחרונות טיפלתי בלקוחות בלי להבין שאני מבינה את התחום. ראיתי שאני מייעצת, מקשיבה, נותנת כלים ויש תוצאות. שיקמתי בתים. מפה הבנתי שיש פה משהו ואני רוצה ללכת לחקור ולהתמקד בתחום".

וגם הצלחת לשדך בין זוגות, אז את גם שדכנית בטייטל

"באות המון נשים שאני לא מכירה למספרה ומחפשות להכיר, או לקוחות שלי שמספרות שהחברה, הדודה או החברה מחפשת, ואני ישר מתחילה לחשוב מי יתאים למי. יש נשים גם בגיל 50 ו60 שמחפשות בני זוג לשתות איתם קפה ולטייל ולא להיות לבד. אלמנים,  גרושים, צעירים, הכל מהכל".

ויצאו חתונות?

"בערך 15 חתונות. אם יש גן עדן, אז יהיה לי מקום"

והיועץ בתשלום?

"בוודאי".

בעוד כחודש פותחת רויטל בבאר שבע מרכז העצמה לנשים הכי גדול באזור הדרום שייקרא "המועדון של דנה", בשיתוף עם דנה חיימזון (פרטים בפייסבוק) מומחית למערכות יחסים ויועצת זוגית מהמרכז, שבו יוכלו נשים להגיע למפגשים של פעם בשבוע בנוגע להעצמה נשית, זוגיות, ילדים, איך אני מבטא את עצמי, זוגיות, את במרכז הבמה או כל נושא אחר, כדי להעצים, לתחזק, לחזק נשים שזקוקות להעצמה "אנחנו נבנה נשים, נשחרר כל מי שצריכה את זה, להרים למעלה, וגם ליצור חברויות עם נשים אחרות שמחפשות חברה לשתות איתה קפה".

מה החלום שלך?

"אמיתי? אני שבעה כלכלית, יש לי בית שמח ובריא ואם אצליח להבריא בתים בעולם שלנו, זה הטוב והאושר ותחושת הסיפוק שלי. לשקם בית שבור? אין סיפוק טוב יותר מזה".

צילום: אייל מימון

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('38baefc4-43cc-45ba-bc31-c9e8716d6932','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה