מעצבת האיפור והשיער המבטיחה שכובשת את הרשת: הכירו את עדי זרד מבאר שבע

$(function(){setImageBanner('864b11e0-a128-48d5-8edc-fa1be8072f10','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

היא רק בת 21 אבל כבר כובשת את עולם האיפור ועיצוב השיער לאירועים. עדי זרד פתחה את העסק שלה בגיל 18 ואחרי שנה לא פשוטה כמעט בלי לקוחות, עברה לבאר שבע והחלה לצבור קהל, חשיפה ושם. עם חשבון אינסטגרם של 13 אלף עוקבים, היא מאושרת על הדרך שעשתה וממשיכה להסתכל קדימה

את עולם האיפור, הפקות האופנה והעיצוב הכירה עדי זרד כשהייתה רק בת 12, אז הייתה מודליסטית צעירה שהגיעה לצילומים והפקות. כבר אז ידעה שיום אחד תעסוק גם היא בעולם הזה, אך לא תכננה שזה יהיה כל כך מוקדם בחייה. עדי גדלה בירוחם ובשנים האחרונות עברה לבאר שבע כאן היא מנהלת בהצלחה את העסק שלה לאיפור ועיצוב שיער לאירועים.

"אני עבדתי גם כמודליסטית בעצמי, מגיל 12 השתתפתי בהפקות וצילומים, אני זוכרת שהיו מאפרים אותי ואהבתי את העולם הזה של הקוסמטיקה", סיפרה עדי ל'באר שבע נט', "אז בהתחלה התחלתי מגבות ושעוות בחדר קטן בבית. בגיל 16 הייתי קוראת לחברות שלי שיבואו אליי כדי שאאפר אותן והחלטתי שזה מה שבא לי לעשות".

עדי זרד, צילום פרטי

אז החלטת לפתוח עסק?

"אני עשיתי שירות לאומי ונאלצתי להפסיק אותו באמצע, אבל לרוב אנשים אחרי הצבא או השירות יודעים לאיזה כיוון הם הולכים, אני לא ידעתי... אבל ידעתי שאני אוהבת את התחום וזה מה שאני מכירה אז בגיל 18 פתחתי את העסק שלי וזה הדבר הכי טוב שעשיתי בחיים".

"באותה תקופה לא היו לי לקוחות אבל בכל זאת בכל יום קמתי, עשיתי לעצמי איפור ושיער והעליתי תמונה. משם זה התקדם"

יש לך סטודיו אליו מגיעות הלקוחות?

"כן, יש לי דירה כאן בעיר עם בן הזוג שלי וכאן גם הסטודיו שלי ואני עושה איפור ושיער ומה שבתחום ערב, כלות ואופנה. מאוד מהר גם עברתי עם העסק מירוחם לבאר שבע כי פה הקהל שלי, רוב האירועים מתקיימים בעיר וכל האווירה היא כאן. אני אוהבת את המשפחתיות והביחד שיש פה, כל לקוחה מרגישה לי כמו חברה או אחות, משהו שבמרכז לא תרגישי... אני עובדת שם וזו אווירה אחרת לגמרי. פה אני יכולה להציע ללקוחה לשתות נס והיא תשב איתי בסלון ובאהבה, במרכז כל אחת מסתכלת עלייך מגבוה, מי שלא גדל בדרום לא ידע להסביר איך זה מרגיש".

מאיפה שאבת השראה? מה משך אותך בעולם הזה?

"זה התחיל מזה שראיתי מה עושים לי, איך אני מגיעה בבוקר ליום צילום או הפקה ואיך אני יוצאת משם בסוף הצילומים וזה עולם אחר. נולדתי עם אהבה לאיפור, כילדה קטנה תמיד הייתי עם אודם בתיק כי למדתי בבית ספר דתי אז שלא יראו... תמיד אהבתי את זה, כשאת גדלה ונחשפת לאינסטגרם, לפייסבוק, למאפרים ולעולם ההפקות אז בא לך גם. מלא פעמים שאלו אותי איך מדוגמנית הפכתי למעצבת, ובאמת רוב התמונות שאני מפרסמת הן שלי ופחות של לקוחות שלי. המותג של העסק שלי זה אני. אני מביאה גם את המודליסטית שהייתי פעם וגם את העבודה שאני עושה וזה מתחבר לי מושלם יחד".

עדי זרד, צילום פרטי 

כיום היא משתפת את 13 אלף העוקבים שלה ברשתות בעבודה שלה, כשהיא מעלה בעיקר תמונות שלה עם איפור ושיער וכך חושפת את העסק שלה, זאת לצד תמונות מעוררות קנאה מחופשות וטיולים בחו"ל. "האינסטגרם מבחינתי זה 24/7, אני קמה ודבר ראשון פותחת אינסטגרם. את העוקבים שלי השגתי בכבוד, אני חושבת שיש לי עבודה מהממת ואני יודעת לשווק את זה נכון, אני בטוחה בעצמי ובמוצר שלי", מספרת עדי.

את מרבה לשתף בתמונות מחיי היום יום ובעיקר של העבודה שלך- מה הפוסט שזכה להכי הרבה לייקים ותגובות?

"הייתי במסיבה של עופר ניסים ושם הגיע השיא של הצפיות אצלי, זה עבר את המאה אלף צפיות. זה פוסט שהחזיק הרבה זמן גם בטיקטוק וזו הייתה חשיפה גדולה".

את מרגישה את הפרגון ברשתות? או שיש גם תגובות פחות טובות?

"עוד לא נתקלתי בתגובות פחות טובות, אולי קצת בטיקטוק, אבל בכללי לכל אחד יש מה להעיר היום. כולן עורכות ומעצבות ומשפרות את העבודה שלהן לפני שהן מעלות, אין מאפרת שלא עורכת תמונות או סרטונים. ואני מקבלת הכל באהבה, יש בנות שאוהבות וכאלה שלא... אבל על העבודה שלי לא קיבלתי ביקורת רעה, כל לקוחה שמגיעה אליי מקבלת ממני את המאה אחוז, היא לא תלך ממני עד שלא תרגיש כמו נסיכה ובדיוק כמו שהיא רצתה להיראות".

"פה אני יכולה להציע ללקוחה לשתות נס והיא תשב איתי בסלון ובאהבה, במרכז כל אחת מסתכלת עלייך מגבוה"

View this post on Instagram

A post shared by Adi Zarad (@adizarad_)

פתחת עסק בגיל יחסית צעיר- יש גם קשיים ואתגרים בדרך?

"בשנה הראשונה מאז שפתחתי את העסק לא עבדתי בכלל... התחלתי עם הרמות ריסים וגבות, אבל היו שבועות שלא עבדתי כל השבוע, אולי יום אחד ומידי פעם, הייתי אז בירוחם והיה פחות קהל... בנוסף גם הייתה הקורונה וגם לקוחות שהיו לי הייתה תקופה שלא יכולתי לקבל. אבל החלטתי לעשות שינוי ולעבור, בשנה השנייה כבר התחלתי לעבוד יותר ובאמת מרגע שעברתי לבאר שבע זה השתפר. בעיני כל יום הוא אתגר בעבודה הזו, אני עובדת עם אנשים כל הזמן, אם מישהי לא מרוצה זה השם שלי והעבודה שלי. זה עסק של אדם אחד וכל יום מחדש מאתגר".

ולא היו רגעים שחשבת לוותר?

"לא וויתרתי כי תמיד האמנתי בעצמי. באותה תקופה אני זוכרת שהייתי מבולבלת, לא ידעתי אם לחפש עבודה אחרת או לא, אבל המשפחה תמכה בי, אמא שלי האמינה בי ולא וויתרתי. ואז התחלתי להעלות תמונות רק שלי, לא היו לי לקוחות אבל בכל זאת בכל יום קמתי, עשיתי לעצמי איפור ושיער והעליתי תמונה. משם זה התקדם וצבר תאוצה".

ואת בכל זאת עדיין צעירה, רק בת 21, אז מה החלומות והשאיפות להמשך הדרך?

"אני מאוד רוצה לגדול עם העסק אבל לא לצאת החוצה, טוב לי שזה בבית שלי בפינה שלי, זה קטן ואינטימי, זה מאפשר לי להתייחס לכל לקוחה כמו חברה. כשזה גדל זה אחרת, אז כרגע נוח לי שזה ככה. בא לי לגדול בשם שלי והמותג שלי אבל לא לצאת מעבר לבאר שבע והדרום, אני נהנית ממה שיש לי עכשיו. מצאתי את הפינה שלי ואת מה שאני אוהבת ומאחלת שזה רק ימשיך ככה".

 עדי זרד, צילום פרטי

קרדיט לשמלות: נועם וסהר. באינסטגרם @sahar_and_noam

View this post on Instagram

A post shared by Adi Zarad (@adizarad_)

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('cdccf0c9-3788-4bf2-87a0-8053df4b5018','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה