מעיין של כישרון

$(function(){setImageBanner('55bc8d29-f6a0-49f0-a87f-f2d442d8bebc','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

מעיין חוגג ממן (38) היא סיפור הצלחה שמשלב בין הטייטל של מאפרת מבוקשת בקרב הפקות אופנה, סלבס ודוגמניות, מרוסלנה ועד נועה קירל, לבעלת עסק לעיצוב שולחנות ביתיים ועכשיו גם מעצבת דיוקנאות בחוטי ברזל, שהפך למצרך מבוקש בארץ, וכל זה בזכות שתי ידיים מלאות בכישרון ואמביציה. אפילו לאח שלה, משה חוגג, הבעלים של מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים, היא עשתה דיוקן שתלוי אצלו בבית, אבל אליו נגיע בהמשך כי היא לגמרי הפרונט כרגע

מעיין חוגג צילום פרטי

בביתה החדש בישוב נילי הסמוך למודיעין, החליטה מעיין  להתעמק יותר בתחביב הדיוקנאות שהחל אצלה לפני חמש שנים, אבל עם ים של סבלנות ואי חשש מעבודה קשה, החלה לדמיין וליצור דיוקנאות עם חוטי הברזל, בסבלנות מופתית וזמן פנוי שיצרה הקורונה טיים. ברגע שפרסמה ברשת, אנשים צצו כפטריות אחרי הגשם וההזמנות לדיוקנאות ושאר בקשות הגיעו בכמויות.

רגע מרגש במיוחד נרשם כאשר את היצירה הנשית האחרונה שלה, היא העמידה למכירה והודיעה בריש גלי שאת הכסף היא תתרום לעמותה שתומכת בנשים מוכות, וזאת בעקבות הצפייה המטלטלת בכתבת עדות של שירה איסקוב בתוכנית עובדה, על ניסיון שטני של בעלה לרצוח אותה. תמונת הדיוקן נמכרה ב-1,200 שקל שיעברו לויצו בירושלים - מעון לנשים מוכות וילדיהם שבעבר מעיין התנדבה לאפר בו. 

"תמיד הייתי רואה איך מעצבים בחוטי ברזל בעולם והתחלתי לפתח טכניקות משל עצמי" מספרת " וברגע שהתחלתי להציג את התוצאות זה נהיה מטורף. אני מתה על זה וכיף לי. זה תפס עניין גדול שהייתי בהלם. פתחתי דף באינסטגרם והתחילו להזמין. אגב, אין עוד מישהו שעושה דבר כזה בטכניקה שלי כי זה דורש סבלנות ועבודה קשה. בהתחלה עשיתי דיוקן של אבא שלי ובגלל שהחוט לא היה מספיק גמיש, יצא לי  יותר הומר סימפסון" צוחקת "מצאתי חוט גמיש יותר והתחלתי לשחק עד שיצא לי אבא מושלם. גם לבעלי ייצרת דיוקן". 

מתי הבנת שאת צריכה לפתח את התחום? "עומרי בעלי התחיל לעבוד על האתר ברגע שאנשים חיפשו לראות דוגמאות ולהזמין ידעתי שזה יצליח. יש התעניינות וביקוש גדול וזו יכולה להיות מתנה מקורית שאני יכולה לשלוח לכל אחד בעולם. מיום הולדת ועד יום נשואים". 

View this post on Instagram

A post shared by Irunique (@irunique.mh)

מעיין נולדה בבאר שבע לאבא אלי, איש צבא, וילדותה נעה בין הבסיסים של חייל האוויר עד שהגיעו לגור בישוב מיתר. אחות קטנה סנדוויץ לשני אחים, מושיקו ועודד, ירוקת העיניים חיה כנסיכה של הבית. אמא חנה, שהיתה קרמיקאית ומפסלת בפימו, ישבה ליצור בלילות ומעיין היתה נשארת איתה בשביל לראות איך הכשרון עובר ממנה אליה "היתה עושה דברים נפלאים, נותנת לי ליצור ומלמדת אותי והייתי יכולה לצפות בה שעות" סיפרה על עצמה "ילדה חברותית שתמיד החברות סביבי, אבל חייתי בבועה משל עצמי כי הייתי חייבת את השקט והיצירה. הרבה לא ידעו איך לאכול אותי. לא ידעו להכיל אותי. חשבו שאני עוף מוזר, רק רציתי להתעסק ביצירה". 

בגיל 17 החלה לאפר ללא תמורה, וזה אחרי שהחברות שלה גילו את כשרון האיפור שלה והיו נעמדות אצלה בתור לפני כל יציאה כדי שתאפר אותן ותסדר את השיער, עד שאבא שלה אמר לה שהמקצוע כנראה בחר בה וכדאי שתלך על זה ברצינות. אחרי הצבא היא עברה לתל אביב ולמדה את רזי המקצוע. בגיל 27 התחתנה עם עומרי, כבאי, במקור מירושלים, שאותו הכירה אחרי שאיפרה אותו לקליפ, שהעז להתחיל איתה ומשם ההפי אנד המשיך לחתונה, שלושה ילדים ובית יפה ומעוצב בישוב נילי. "עומרי מאוד מפרגן ותומך ונותן לי לעשות מה שאני רוצה שאגשים את כל הפנטזיות שלי". 

משם מעיין החלה לעבוד עם חברת האיפור "מאק" במשך חמש שנים, התפתחה, למדה טכניקות וכשהבינה שהיא צריכה לצאת לדרך עצמאית ולהתפתח, כי כבר יש לה לקוחות וחשק לעוף, וניסתה את מזלה במשך שנתיים  בתחום הפתוח. אחרי שנתיים שהפריצה עוד לא הגיעה, התחילה לעבוד עם סוכנות דוגמנות ומשם העבודות החלו להגיע מכל עבר. היא איפרה דוגמניות בתצוגות אופנה, בהפקות ואפילו הגיעה לאפר דוגמניות של ויקטוריה סיקרט בחו"ל. מי שהיה שם עבורה הוא אח שלה מושיקו שעזר לה לקבל את המעמד הרם, ומאז השם שלה והקוטור הגיעו לאוזניים של האנשים הנכונים בניהם גם חבר'ה בינלאומיים". 

מושיקו עזר לך לקבל קמפיינים? "הוא לא כל כך מתעסק בתחום, אבל כשיכל לעזור בשני קמפיינים בחו"ל, אפילו שזה לא ההחלטה הסופית שלו כי צריך להראות תיק עבודות, הוא דיבר עליי וזה נתן פוש נעים. בכלל, כל הקמפיינים שונים מהתעשייה בארץ, תקציבים אחרים ומטורפים, התייחסות אחרת, הכל בגדול".

אז מי לא היתה תחת טאץ' חסותה: אנה זק, נועה קירל, עדן פינס, בר זומר, ריף נאמן, רוסלנה, ועוד שלל דוגמניות,  איפרה תצוגות של אופנת 'רנואר', לתמנון היא מאפרת כבר שנתיים, עושה את  "סיס" (מותג בגדי ספורט של מאניה), חתומה בסוכנות סולו - סוכנות מעצבי שיער, וכל קמפיין כזה או אחר קורא לה.

עשית כל כך הרבה, אבל את מי בכל זאת את עוד חולמת לאפר? "חלום ענק, חלום חיי, ג'ניפר לופז". 

אז כמו שאתם מבינים, מעיין היא אחות של משה חוגג או כמו שהיא מכנה אותו 'מושיקו', איש עסקים והבעלים של קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים, שלא ממש מתערבת לו בהחלטות ובכל מה שקורה עכשיו בדובאי באישי אנחנו פחות מדברים על עסקים" מספרת על אחיה הבכור "בתחילת דרכו היינו יותר מדברים ומשתפים, היום נפגשים אצל ההורים בשבתות והעניין הוא לתת לו להתנתק מהעבודה, כי הוא עובד קשה כל הזמן ופשוט לברוח לצחוקים, לחוויות המשפחתיות".

מה אנחנו לא יודעים עליו? "שהוא טיפוס שטותניק, שנהנה לספר בדיחות וצחוקים ולשגע את האחיינים. לתת להם משימות ולשגע בקטע של תחרותיות, זה לא משהו רואים עליו כלפי חוץ".

איך את רואה את הצלחתו? "קודם כל תמיד הייתי מאוד גאה בו, כי גם לפני שהתפרסם, היה בעייני כל כך חכם, באיך שהיה מתנסח ורואה את הדברים והחיים, עוד מאז שהיינו קטנים. כילדים היינו משחקים והיה לו תמיד ראש עסקי. היה אומר לי בואי נכין נשיקות או ארטיקים ונמכור אותם, כל דבר נמכור, אפילו משחקים שבורים שלו. הוא תמיד שאף גבוה וידענו שיגיע רחוק ולא ידעתי אפילו עד כמה, זה היה ברור שיצליח במה שיעשה. אמא שלי היתה קוראת לו גאון שלי, לא דווקא בגלל לימודים, אלא כי הוא היה פשוט מבריק". 

אח מפנק בטח "בהחלט. יום אחד הוא מצלצל בהפתעה למשפחה ואומר לנו לארגן תיקים ודרכונים כולל ילדים כי טסים לטיול משפחתי. טסנו לפוזיטנו וקאפרי באיטליה, חופשה הכי מפנקת בעולם ביאכטה, מקומות מטורפים. הוא מאוד מפרגן וכשיכול לעזור גם עוזר". 

ואיך הגבתם כשהחליט להיות הבעלים של בית"ר? "כל המשפחה ניסתה למנוע, נבהלנו ואף אחד לא המליץ לו לעשות זאת, אבל מושיקו בוחר מה שנכון לו. הרבה שאלו אותו למה הוא לא לקוח את הפועל באר שבע, אבל מושיקו אוהב לשנות דברים. הוא אוהב לעשות מה שיכול להוות שינוי. באר שבע הגיעו לשיא שלהם עם אליפויות ברצף ומושיקו אוהב חיים קשים, שיש לו אתגרים וחיפש את המקום הזה. לבית"ר יש מועדון מדהים ואוהדים מכל הארץ, רצה לעשות שינוי וזה יפה מה שהוא עושה שם".

ארגון האוהדים לה פמיליה לא ממש אהב את המהלך של אחיך "אף אחד לא התעמת איתם עד היום ומושיקו הוא לא בן אדם פחדן. לפעמים אני אומרת שזה מבהיל שהוא כמעט אמיץ מידי, אבל הוא מעולם לא היה אחד שמונע מפחד ובגלל זה הוא מצליח".

אז איפה את בעתיד הקרוב רחוק? "תמיד ידעתי מאז שהייתי קטנה שאני לא אצטרך ללמוד באוניברסיטה וזה היה מעצבן את אבא שלי שהיה מלומד עם תארים ממש לפי הספר ואף אחד מהילדים לא למד באקדמיה והוא לא ישן בגללנו תקופות. אני תמיד אמרתי שאתפרנס בזכות הידיים שלי והאש בלב, עשיתי הרבה דברים, גם למדתי עיצוב אופנה, לכן אני לא יודעת להגיד איפה אני אהיה, אבל בטוח תמיד אתעסק עם הידיים וזה יהיה מקור הפרנסה שלי בצורה של הצלחה ויהווה לי סיפוק. כל פעם יגיע אתגר חדש".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('587051d9-6692-444d-9661-b6eac4e2b674','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה