מגשימת החלומות המעוצבים

$(function(){setImageBanner('33ab3ad7-5c00-40aa-95fa-fd1d4412404b','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

העיצובים שהיא מכינה בעבודת יד כבשו את האינסטגרם וגם המפורסמים לובשים את התחפושות בעיצובה בחג פורים. הכירו את ספיר חלמיש המעצבת הבאר שבעית שפתחה חנות חדשה בימי הקורונה וממשיכה לחלום בגדול

קרדיט ליצ'י ארתור מזרובסקי

תחפושות לפורים, עיצובים לחתונות ומסיבות רווקות, עיצובי זרים ויומנים, עיצובים לרכב- כל מה שמעוצב ובסטייל תוכלו למצוא אצל ספיר חלמיש מבאר שבע שמעצבת מוצרים בעבודת יד. "זו הייתה אהבה ליצירה מגיל קטן, כשכל הילדים היו יורדים לשחק בפארק אני הייתי הולכת לחנות יצירה", סיפרה ספיר ל'באר שבע נט'.

כל מי שמחפש עיצוב ייחודי שמע כנראה על ספיר חלמיש. הבאר שבעית בת ה-27 פתחה את עסק העיצוב שלה מהבית, עסק שהלך וצבר תאוצה בתקופה האחרונה כשגם סלבס פנו אליה בבקשה שתעצב עבורם תחפושות מיוחדות לחג פורים. בחשבון האינסטגרם הצבעוני היא מציגה ל-14 אלף העוקבים שלה את הפרטים הייחודיים אותם היא מכינה בעבודת יד, אז שוחחנו איתה כדי לשמוע על תחילת הדרך בעולם האומנות והעיצוב, על החנות שפתחה בימי הקורונה ועל החלומות להמשיך לצמוח.

"תמיד יצרתי בבית מגיל צעיר, הגברתי אומנות בתיכון ותמיד הייתה לי את המשיכה לעולם האומנות. כשהשתחררתי מהצבא רציתי ללמוד הוראה וללמד אומנות אבל מצד שני גם רציתי להיות חופשיה בדרך שלי, לפרוץ גבולות, כשאני מחליטה לעצמי", סיפרה ספיר, "אז בהתחלה עבדתי בחנויות בגדים ובמקביל התחלתי למכור באופן פרטי זרי פרחים מעוצבים. הבנתי שיש לזה ביקוש ואנשים אוהבים את מה שאני עושה אז עזבתי את העבודה והתחלתי לעבוד מהבית בעסק משלי".

קרדיט ג'ון פרץ

ומה הוביל אותך לפתוח את החנות שלך בעיר העתיקה?

"העסק שלי עובד משנת 2015 ואת החנות פתחתי בזמן הקורונה. זה היה החלום שלי, בסוף לעבוד מהבית זה לא פשוט... האמנתי בעסק שלי ובעצמי והחלטתי שהקורונה לא תהיה מה שיעצור אותי. רציתי להיות בשטח, לשבת ברחוב ושאנשים יראו את העסק פיזית, אני מגשימה את החלום שלי ושום דבר לא יעצור אותי. אני מכינה הכל בעבודת יד, יש לי קונספט מיוחד לכל חג, הוצאתי גם ליין מוצרי ביוטי בריח שלי ואני ממשיכה קדימה".

את נוגעת במסגרת העבודה שלך בהרבה עולמות- חתונות, ימי הולדת, תחפושות לפורים, עיצוב פרחים ועוד. יש תחום אחד שאהוב עלייך במיוחד?

"לגמרי פורים! שם אני מוציאה לאור את כל החלומות שאני חולמת בלילה, כל היצירתיות באה לידי ביטוי בחג הזה, זה החג שלי. בפורים אני גם עובדת עם הרבה סלבס שמגיעים לעשות אצלי תחפושות, למשל אדל בספלוב, קורין גדעון, דודו אהרון, מיכל הקטנה... ההשראה שלי מגיעה מכל מיני דברים, יכול להיות סתם משהו שאראה ברחוב או באינטרנט, צבעים שפתאום יראו לי מדהימים לזר מהמם, זה מגיע מכל הכיוונים".

יש לך מעל ל-14 אלף עוקבים באינסטגרם? מתי התחילה ההצלחה ברשת?

"ההצלחה באינסטגרם הגיעה אחרי עבודה מאוד קשה של שש שנים שאני מתחזקת את העמוד. החשיפה הגדולה באה בעיקר בזכות המפורסמות שהעלו סטורי עם התחפושות ותייגו אותי, ככה יותר אנשים ראו והיום יש לי לקוחות מהצפון ועד אילת. ברמה שבפורים עשינו משלוחים לכתובות של אנשים שהיו באותו הרחוב, שומעים על זה מפה לאוזן וזה כיף גדול. כמובן שהבאר שבעים הם עדיין הקהל הכי גדול שלי, תמיד מפרגנים. הפוסטים הכי מצליחים באינסטגרם הם אלה שעם המפורסמים כי אנשים מתלהבים מהם".

 דודו אהרון, אשתו נטלי וביתם הקטנה. קרדיט ארן חן צלמים

מבחינת ספיר באר שבע תמיד הייתה ותהיה הבית ובגלל זה פתחה כאן את הסניף הראשון שלה. "אני רוצה בהמשך גם לפתוח עוד סניף בתל אביב ואולי נעשה את המעבר למרכז אחרי שבעלי יסיים ללמוד", שיתפה ספיר, "אבל כמובן שהסניף בבאר שבע ימשיך לעבוד ואני אגיע לכאן, באר שבע זה הבית". יחד עם זאת ספיר שמחה על ההצלחה ברמה הארצית ובתעשיית הבידור ומסתכלת קדימה: "להגיע לאנשים האלה זה לא קל, כשנחשפים אלייך, אל העבודה שלך ואל מה שאת עושה זה מרגש ומספק. למפורסמים יש כל כך הרבה חברות ואנשים שנותנים להם בחינם אז למה הם הגיעו דווקא אליי, למה בחרו בי? זו הייתה תחושה טובה שעשיתי את העבודה שלי, אם קנו ממני אז עשיתי את שלי".

אילו עוד חלומות את רוצה להגשים?

"אני חולמת לפתוח בית ספר לעיצוב וללמד בו את כל מה שלמדתי במשך השנים בעצמי, ללמד נשים ואנשים אחרים וכמובן להמשיך לגדול ולצמוח כמה שאפשר. אני רוצה להמשיך להגשים לאנשים חלומות בעיצוב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('16df3d01-581a-4c34-a778-3bbdd07ba759','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה