מבאר שבע להוליווד קרן ברטוב

$(function(){setImageBanner('381ac32c-8f58-40a9-8083-bda6a7e67e3c','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

אי אפשר שלא לקרוא לקרן ברטוב (42), בעלת מכון קוסמטיקה מהמבוקשים ברמת אביב, סיפור הצלחה נוסח סינדרלה. הילדה שגדלה בבאר שבע, חלמה על הוליווד, שינתה כיוון (והצליחה בו בענק) עכשיו חוזרת להגשים חלום ילדות קצת אחרת

קרן ברטוב שכל חייה חלמה בכלל לשחק בבמות ולהגיע להוליווד, אבל החלום תורגם לעולם אחר לגמרי - קוסמטיקה, חוזרת לחלום הוליווד, רק במד זווית אחר כדי לטפח שם הנשים צמאות הביוטי שכבר דורשות את מוצריה ורוצות שתפתח שם סניף. לא רק משם, גם מלונדון, רומא, הודו ואיפה לא על הפלנטה - הבעיה היחידה זו הקורונה שהפתיעה בגדול ודחתה קצת מעשים בפועל.

חלמת לשחק בהוליווד ועכשיו את משחקת שם בגדול "חד שמעית, אם לא הייתה הקורונה אז כן הייתי מתחילה ויש לי כמה הצעות ב-L.A לפתוח שם סניף, אבל אז הגיעה הקורונה הקפיאה קצת את הדברים, אבל הכל לטובה. אני מאמינה שזה לא היה הזמן. אחרי שתסתיים תקופת הקורונה והימים יחזרו לתיקנם, אמשיך מאיפה שהפסקתי ומאמינה שאגיע לשם".

הקורונה פגעה בך באופן משמעותי גם בארץ? "זה לא סוד שעסק סגור זו פגיעה משמעותית, אבל ברגע שחוזרים מסגר, למזלי הכל חוזר לקדמותו ולאנשים חשוב לחזור לטיפוח, כי זו חוויה כוללת והם כל כך צמאים לצאת מהבית ולהיראות טוב, לטפח את עצמם, מה נשאר לנו? דווקא בקטע הזה יש תמיד ביקוש, אנשים בהרבה יותר רוצים חוויה מבעבר. חוויות זה זיכרונות לכל החיים, נותן אנרגיה להמון זמן. ממלא אותך". 

קרן ברטוב | צילום: דניאל קמינסקי

קרן כבר מותג, סיפור הצלחה מדהים! אבל קרן, יפהפייה מאז וכנראה גם לתמיד, שנולדה וחיה את חייה בבאר שבע, נשארת ענווה ולא מבינה למה כולם מתארים אותה כך, כי היא הרי כל כך בתוך העבודה הסיזיפית "לפעמים אני הולכת ברחוב ואומרים לי יו, את קרן, ואני לא מבינה מה זה יו?" מספרת "אני עכשיו עולה לעבוד בצורה הכי סיזיפית שיכולה להיות מהבוקר ועד הלילה, לא מרגישה מותג".

כאישה קרייריסטית את צריכה להגיד שאת יודעת מה את שווה, עבדת קשה בשביל זה "אין ספק שהטיפולים שלי הם טיפולים קצת אחרים ממה שמכירים, עם החומרים שלי מגיעים לתוצאות כי אי אפשר לעשות טיפולים לבד, צריך להיתמך עם חומרים. יש אצלי מקום שהוא מכובד, כן יוקרתי, רואה את השירות והחוויה של המטופל כערך עליון, אין אצלי וי.איי.פי, כולם שווים. מחמיא לי שבחרו בי. אבל קשה לי להגיד מותג כי זה תיאור שנותנים לנייק, אדידס ואני בעצם קוסמטיקאית".

הטיפולים עולים בהתאם למותג, אולי זו הסיבה? "הטיפולים הם לא זולים, אבל זה בכדי להגיע לתוצאות שהם באמת רוצים להגיע, כי מגיעים אליי מכל העולם ולא סתם - עולה כסף. זה לא רק טיפולי יופי, זה התמחות בכל מצבי העור, בין אם זה אקנה, צלקות ופיגמנטציה, סבורה, באמת מתמחה בכל מצבי העור, וברגע שאנשים רוצים את התוצאה אני שמחה להשקיע, כי ההשקעה היא כל המכשור והחומרים שלי שעולים המון כסף ובהתאם לזה מתומחר הטיפול. לי כל מכשיר עולה, למעלה מחצי מיליון שקל". 

קרן עור של הסלבס 

על הקשר והחברות הטובה שלה עם שירי מימון היא מספרת "זו הייתה אהבה ממבט ראשון. לפני חמש שנים היא הגיעה אליי לראשונה דרך מישהי מהמשפחה שהמליצה עליי. ברגע שהגיעה זו אהבה ממבט ראשון ברמה האישית והמקצועית "שירי באה עם ניסיון של קוסמטיקאיות והתחברה אליי ולטיפולים, ואני אליה. עוד מילדות אהבתי אותה וזה ריגש אותי שהגיעה. ממש לקחתי אוויר, להסדיר נשימה כדי שלא תראה שאני מתרגשת. והיא נכנסת כאילו כלום, שלום מה שלומך, הכי טבעי וכיף".

אבל רבותיי, לא רק שירי מתענגת ממגע ידיה של ברטוב, יש הרבה כוכבים שלא מוותרים עליה. גל גדות למשל "היא מדהימה וזה היה מאוד מרגש כי היא כוכבת עם מעמד בינלאומי וכל פעם שהיא יכולה היא מגיעה אלי. יש לה אישיות כובשת. היא הכי פשוטה". רותם סלע, מירי בוהדנה, מלי לוי, מאיה דגן "היא הכי מצחיקה יש, שנונה, מצחיקה ברמות, בחורה מאוד אינטליגנטית, שנינות גבוהה. בר רפאלי, אגם בוחבוט, הראל סקעת ועוד הרבה חמסה חמסה.

"זה תמיד מרגש מחדש ועוד יותר מרגש שזה נמשך לאורך שנים" מסבירה ברטוב את התחושה לגביי כל הסטארים שאצלה "זה בנות או בנים שמלווה אותם שנים ומרגש אותי שגם רופאים באים אליי לטיפולים. כל בן אדם שבא לטיפול ומאמין בדרך שלי, בטיפול שלי ומאמין בי זה הדבר הכי מרגש בעולם וזו הסיבה שאני כל כך אוהבת את העבודה שלי, זה סיפוק עצום. כשבן אדם כותב לי תקשיבי עד שהגעתי אליך לא יצאתי עם חברות לא הלכתי למסיבות ואת החזרת לי את הביטחון, יודעת מה זה עושה לי? קודם כל בוכה, כי החזרתי להם עור יפה וגם ביטחון וחיוך". 

אבל אתם יודעים, קרן בכלל חלמה להיות שחקנית תיאטרון ואם אפשר קולנוע. כבוגרת בית צבי עם חלומות של במה ומחיאות כפיים, החיים קיבלו תפנית חדה והיא התחתנה עם רועי ברטוב, איש עסקים, מתמחה בסולרי "הוא נותן תמיכה עצומה, לא הייתי מצליחה להיות היום איפה שאני בלעדיו, נותן לי להצליח" ועברה לגור איתו בערבה, הביאו לעולם שלושה בנים ושם היא הבינה ששחקנית היא כבר לא תהיה, כי היא לא חיה את הבועה וגם הנסיעות הארוכות לתל אביב וטיפול בילדים, לא משתלמות להשקיע בעולם המשחק.

ואז הגיעה הארה ששינתה את חייה והיא החליטה להיות קוסמטיקאית, כי זה גם תחום שנטמע בחייה בדרכים שונות "תמיד היו לי את העיסוקים בקרמים הכי טובים, מכרתי מוצרים לחברות ולאימהות של החברות" נזכרת לאחור "תמיד היתה לי זיקה לדבר הזה והחלטתי שהולכת לעשות משהו ולגעת בתחום הזה, ושם התחיל הכל".

היא פתחה קליניקה בערבה שפרחה במשך שש שנים, אבל ברגע שכבר התפתחה והבינה שהמקום קטן בשבילה עם כל אהבתה ללקוחות ולמקום, וגם לילדים לא היו מספיק חברים בגילאים שלהם, עברה לכבוש יעד חדש: מרכז. פתחה גוגל, רשמה ישוב קהילתי, ראתה את קדימה והתאהבה. כל המשפחה עברה לגור שם וקרן פתחה מכון מוצלח במשך שלוש שנים, שלאחריו פתחה ברמת אביב שממשיך להצליח בענק. 

קרן ברטוב | צילום: דניאל קמינסקי

מה השתנה בין קרן שחלמה במה גדולה לקרן היום? "אני אמא לשלושה ילדים, שום דבר לא השתנה כי הגשמתי את עצמי מבחינתי בגדול ונהנית מכל רגע ורגע ואין לי שום רצון להיות שחקנית. נרגשת שמודעים לתחום שלי ולקוסמטיקה ואני נהנית מכל שניה בעבודה ולאן שהגעתי".

ואיפה את ראה את עצמך בעוד עשר שנים? "מדמיינת את עצמי עם סניפים בעולם כי באמת יש מגעים לא רק ב-L.A, גם פנו אליי מלונדון, באינסטגרם עוקבים אחרי הרבה לא ישראלים, גם קוסמטיקאיות משם ורופאים שחיים בקליפורניה, אני מקבלת המון הצעות וזה מדהים. מאמינה שאעשה את זה, שהילדים עוד קצת יגדלו, כי אני בכל זאת אמא לשלושה בנים, אורי עוד מעט בן 13, יובל בן 11 ואחריו אלון בן שבע, מבחינתי הם כל החיים שלי ואני צריכה לשלב הכל יחד איתם והם החשובים לי יותר מהכל. עוד ארבע שנים שיתחילו קצת לפרוש כנפיים, זה יקרה".

תני טיפ לחולמות כמוך, מה זו הצלחה בעיניך? "קודם כל לעולם לא לישון על זרי דפנה, כי זו עבודה קשה מאוד ולא הכל נופל מהשמיים. אני באמת עובדת מבוקר עד לילה, מחלקת יום כדי להיות עם ילדים, אני לא יודעת מה זה שישי, מה זה חופשים, לעבוד סביב השעון והכי חשוב לדעת וכל הזמן לתת לאנשים להרגיש טוב, למטופלים ולא לעולם חוסן. אתה כל הזמן צריך לדבר בגובה העיניים לאנשים כי עם כל הכבוד כולנו מסיימים באותו המקום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('45805a19-d970-4bf7-8cc8-e04421e3ff9c','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה