המלונות הכי שווים שאתם חייבים להכיר בבאר שבע

$(function(){setImageBanner('e97ef399-eddb-428a-b1e9-896a0125d69c','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

העיר באר שבע נחשבת כ"עיר מעבר" בפני רבים, כזאת אשר נחמד לעצור בה בדרך לאילת או לחלופין בדרך אל נסיעה למרכז, אך אט אט משתנה תפיסתם של רבים ובאר שבע הפכה להיות גם יעד בפני עצמו במסגרת טיול בנגב.
מערכת באר שבע נט יצאה לבדוק ולהכיר מקרוב, כמה מהמלונות ומקומות האירוח השונים שיש לעירנו האהובה להציע. זכינו לפגוש יזמים צעירים, מלאי אמביציה ותשוקה לענף, באר שבעיים שהחליטו לשים את ענף המלונאות בקדמת הבמה, כך שהבשורה תגיע לכל חלקי הארץ (ואף לחו"ל כפי שגילינו לשמחתנו).

קרדיט - pixabay

רוב המקומות נמצאים בשטחי העיר העתיקה בבאר שבע, בקרבת הברים המפורסמים והמסעדות הנחשבות, ועל פי הדברים ששמענו המיקום הינו חלק אינטגרלי בחוויית האירוח – "יש פה קסם באזור הזה שאין בהרבה שכונות עתיקות בארץ"

אז בואו ונצא לדרך עם הרשימה שכל תייר מהארץ ומחו"ל צריך להכיר כשהוא מגיע לבאר שבע:

"מלון הבוטיק אחוזת אנילביץ' 9":

קצת על המקום -  את המלון הקימה קבוצת "אביב ולירז" הבאר שבעית בשנת 2018. הקבוצה מוכרת כמובן בעקבות הבעלות שלה על מספר ברים נחשבים בבאר שבע, וכפי שנראה בהמשך הרשימה, גם של עוד מספר מקומות אירוח בעיר, כאשר כל אחד מהם מספק חווית אירוח וקונספט שונה. אך אם יש דבר אחד שמאחד את כל שלושת המקומות, זהו הדגש על הפרטים הקטנים. לפי גלית קופל, אשר היא ובעלה אביב הינם בעלי המלון והקבוצה בכלל – "בגלל שהמקום ממש אינטימי וחמים, אז כך גם היחס שלנו אל האורחים פרטני מאד, ואנחנו משתדלים ככל יכולתנו שכל אורח יקבל את החוויה שתתאים לו בצורה הטובה ביותר". האחוזה מכילה 7 חדרים, מתוכם 2 סוויטות סופר מפנקות. כמו כן חשוב לציין שיש במקום בריכה, וזה לא מובן מאליו בכלל לאזור. לפני הקורונה הקבוצה נהגה לארח המון תיירים מחו"ל, וכעת טוענת גלית, שישנה סוג של חזרה לשגרה -  "עכשיו אנחנו מתחילים לחזור לעצמנו לאט לאט. בין לבין כבר הספקנו לארח תצוגות אופנה, חתנים וכלות אחרי החתונה, קבוצות עובדים וכד'".

מה יש לעשות באזור? מלון אנילביץ' נמצא בסמוך לתיאטרון הפרינג' אשר ידוע בתוכן האיכותי אותו הוא מציג, וההפקות המושקעות שעולות בו. כמו כן בסמוך לתיאטרון יוכלו ליהנות האורחים מהפאב הוותיק "עשן הזמן", ואולי אף אם יתמזל מזלכם, תוכלו לראות הופעה, שכן מארח הפאב אין ספור אומנים במשך השבוע. מעבר לכך, במרחק הליכה קצרה ניתן למצוא עוד מגוון רחב של פאבים וברים, בין היתר – "כפרה", "לולה", "העתיקה" וכו'.

מה אוכלים?  המלון מציע ארוחות בוקר אשר מגיעות במארז (בהזמנה אישית ומראש). אך אם תרצו לצאת קצת מתחומי החדר, במרחק של כ-50 מטרים מהמלון, ממוקמת לה אחת מן המסעדות היותר משובחות שיש לעיר באר שבע להציע – מסעדת "יקוטה" הוותיקה, שקיימת כבר קרוב ל-52 שנה, הינה מסעדה מרוקאית אותנטית, אשר מציעה חוויה מזרחית אסלית. 

קרדיט - אנילביץ' 9

קרדיט - אנילביץ' 9

להזמנת מקום: אחוזת אנילביץ

"מלון הנגב מבית דומוס" :

קצת על המקום- מלון הנגב עבר גלגולים רבים במשך השנים – המלון הינו הראשון בבאר שבע, ובשנותיו הראשונות נחשב לפנינת העיר. הבנייה בצורת בית עות'מאני הינו מודל שנשאר עד היום לצד הבנייה החדשה. בהמשך, בעקבות הזנחה כוללת, גם של העיר העתיקה עצמה כמובן, הפך המלון להיות משכנם של אורחים לא רצויים בלשון המעטה, כמו עובדות בתעשיית הזנות, סוחרי סמים וכד'. אך כל זאת השתנה בשנת 2019, כאשר נרכש המבנה ההיסטורי על ידי האחים גבי ויורם אוחיון אשר בשיתוף עם חברת 'דומוס נגב' שדרגו את המבנה, ערכו שימור מחמיר על מנת לתת מקום של כבוד לעבר המפואר של המקום וכן התאימו אותו לפעילות מלונאית מודרנית ומתקדמת. קבוצות דומוס (בית בלטינית) לקחה את המלון לידיה כפרויקט ושינתה אותו ואת תדמיתו מן הקצה אל הקצה. יש לציין כי הקבוצה מחזיקה באמתחתה עוד 2 מקומות אירוח – "הבית במתתיהו", ו"הבית העות'מאני". המלון מכיל 27 חדרים, שמתפרסים על פני 3 קומות, ומתופעל ברובו ע"י סטודנטים בוגרי המחלקה ל"מלונאות ותיירות" באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, כך שניתן להבין כי המקום מנוהל בידיים טובות ומקצועניות. היופי והאכפתיות הינם חלק אינטגרלי בחווית האירוח, או כפי שמיכאל הווארד, אחד מבעלי המלון מתאר זאת – "מקדש של אהבה שמכיל בתוכו אנשים מכל קצוות הארץ והעולם. לטענתו יש לכך השפעה גדולה על אופי האירוח הכללי - "בגלל התמהיל הזה, כך גם השירות שלנו יוצא דופן בעצמו. אנחנו נותנים פה שירותים מותאמים ללקוח, וזה בא לידי ביטוי בהמון דברים – לקוח שרוצה ארוחת בוקר מפורקת, אז נשקיע אקסטרה מאמץ ונעשה את זה בשבילו, ואם לקוח אחר רוצה כוסית וויסקי בחדר שלו שהוא מגיע, אנחנו נדאג גם לזה". כמו כן המלון מארח כנסים עד – 50 איש, כמובן בקביעה מראש.

מה יש לעשות באזור? המלון ממוקם במרכז העיר עצמה, כך שהמרחק מכל מקומות הבילוי כמעט שווה, בין 5 ל -7 דקות הליכה מהפאבים המרכזיים של העיר העתיקה – "כפרה", "לולה", "פרלה" וכד'. כמו כן ניתן למצוא ברדיוס המקורב למלון מספר מרכזי קניות כמו קניון הנגב ועוד מספר מרכזים אחרים. בקרבת המלון יש גם 2 חניונים, אשר החנייה בהם הינה חינם ברוב שעות היום.

מה אוכלים?  המלון מציע שירות "bed and breakfast" קלאסי דרך ספק חיצוני. ובנוסף לכך ישנם עוד מספר מקומות לאכול בהם, כמו "המשק" אשר מציע מנות צמחוניות, ואם בא לכם לתפוס נשנוש מהיר, אפשר לגשת לאחד משני המקומות היותר וותיקים שיש לעיר העתיקה להציע – "פלאפל אסולין", ו"הבאגט של אורי", שנבחר לא פעם בתחרויות אוכל ארציות שנערכו במשך השנים.

SNAP_(128).jpgSNAP_(76).jpg

להזמנת מקום  - https://he.negevhotel.co.il/

"מלון לה פינקה - מלון סוויטות יוקרתי ":

קצת על המקום -  מלון הבוטיק לה פינקה, נפתח לפני כ – 3 שנים ע"י אלרן ומתן, שני יזמים ואנשי עסקים צעירים מבאר שבע. המלון הינו מתחם סוויטות יוקרתי אשר נמצא בלב ליבה של העיר העתיקה הקסומה של באר שבע. המלון ממוקם בתחילתו של רחוב סמילנסקי הידוע במגוון מסעדות קולינריות, ברים, מרכזי תרבות, אטרקציות, אתרים היסטוריים במרחק הליכה מהמלון. המלון מציע לאורחיו מגוון סוויטות אקסקלוסיביות מפנקות ומאובזרות היטב אשר מתאימות כמובן גם למשפחות, והמלון עצמו מציע אף שירות לכנסים, ואירוח שבתות חתן. על פי אלרן, אחד מבעלי המקום – "תכנון המלון נעשה עם המון מחשבה עד הפרטים הקטנים והותאם במלואו לאירוח התיירותי והעסקי העכשווי. כמו כן המלון מתייחד בגישה האקולוגית שלו לסביבה, ובפיתוחו הושקעה מחשבה רבה על כך – "חשוב לנו  לשמור על איכות הסביבה, ומתוך צורך זה נפתח מלון לה פינקה בסטנדרטיים בין לאומיים בדגש על סביבה ירוקה".

מה יש לעשות באזור? כפי שצויין לפני כן, המלון ממוקם בתחילתו של רחוב סמלינסקי, כך שבקרבת המלון ניתן למצוא את כל הברים השווים שיש לעיר העתיקה להציע ביניהם – "לולה", "כפרה", "העתיקה" וכד'.

מה אוכלים? המלון אינו מציע ארוחות כחלק מהשירות, אך במרחק הליכה ניתן למצוא מספר מסעדות כמו – מסעדת הבשרים "בוצ'רי", מסעדת "אראביקה" הוותיקה, ואף מסעדת סושי נהדרת – "איזאקאיה" ברחוב הרצל אשר נמצא בסמוך לרחוב סמילנסקי. כמו כן ישנן שתי מסעדות אשר אמנם לא יתאימו לקהל הרחב אך שבהחלט שוות בדיקה – מסעדת "קיפריס" הוותיקה, בה תוכלו למצוא מגוון מנות מן המטבח הרוסי, זאת בנוסף לחוויה כוללת ואותנטית. המסעדה השנייה, והאותנטית לא פחות, היא מסעדת "בוקוריה" הרומנית, אשר מקבלת אין ספור חוות דעת טובות לאחרונה מתושבי באר שבע.

צלם: מאור מויאל

צלם: מאור מויאל

להזמנת מקום - https://www.lafinca.co.il/?fbclid=IwAR3uAFktWu0Cmt8krLSOT3iy_FY7jSZvCbc8jsvLFnlCpbwnJLFdNilNiCU

"הגן הקסום - הצימר בעיר העתיקה" :

קצת על המקום: הצימר הנסתר הזה הינו אחד מן המקומות היותר מפתיעים ורגועים שיש לעיר להציע. המקום נבנה על גבי מבנה ערבי עתיק לפני כ-12 שנים, ועם הזמן הפך לחוויית אירוח אשר מתפרסת על פני 4 יחידות אירוח. רוב אורחי המלון הינם אנשי עסקים מחוץ לעיר, וכמובן גם זוגות צעירים שמחפשים אווירה שקטה לגמרי, רחוק מההתרחשות העירונית. המקום בולט במיוחד בעקבות הצמחייה הרבה שמכילה את הרחבה המרכזית, זאת בנוסף לעיצוב הכפרי ולספסלי האבן, שמקנים תחושת שלווה יוצאת דופן. מעבר לכך, ניתן לשלם בצימר לפי שעה, ומאחורי הרעיון לכך ישנה חשיבה מעמיקה על צורכי הלקוחות – " צימרים בבאר שבע לפי שעה מתאימים בדיוק עבור אותם הזוגות שאין להם הרבה זמן פנוי כדי לצאת לחופשה. לרוב מדובר בהורים לילידים קטנים, זוגות עם קריירה תובענית, חיילים צעירים שאין להם מקום אינטימי ופרטי, נשואים טריים או אנשי עסקים שמחפשים רגע של שקט ושלווה. כל קהל יעד יכול למצוא את עצמו מתפנק בחדר לפי שעה ונהנה מכל רגע". בעתיד ישנו תכנון לבנות הרחבה נוספת במקום, והפיכתו למלון בריאות ממש בתקופה הקרובה.

מה יש לעשות באזור? הצימר ממוקם מעט בשולי העיר העתיקה, כמובן כחלק מהשקפת העולם של בעלי המקום, והחוויה הכללית אשר מוגשת בו. אם זאת, ניתן למצוא במרחק הליכה את מרבית הפאבים והברים אשר נמצאים במרכז העיר העתיקה כמו – "לולה", "כפרה", "פרלה", "העתיקה" , בר ההופעות "מחסן 7" וכד'.

מה אוכלים?  הצימר אינו מציע ארוחות במשך היום, אך ישנם מספר מסעדות ומזון מהיר בסביבה, כמו בשדרת האוכל ברחוב קק"ל המפורסם, שם ניתן למצוא את כל המקומות המוכרים בבאר שבע – "המקסיקני", " שירי'ס בורגר", מסעדת הסושי "סן שיי" ועוד.

קרדיט - הגן הקסום

קרדיט - הגן הקסום

להזמנת מקום http://www.trumpeldor3.com/ 

עוד מלונות ומקומות הארחה אשר בהחלט שווים אזכור –

"טרומפלדור בעתיקה" -  כפי שניתן להבין משמו, המלון אשר ממוקם  ברחוב טרומפלדור, הינו אחד משלושת המקומות אשר נמצאים תחת החזקתם של קבוצת "אביב ולירז", ומציע שירות מלונאי ומותאם למשפחות גדולות. במלון ישנם 4 חדרים גדולים במיוחד - "חדרי משפחה".  החדרים הינם ממוזגים וכוללים קירות עם עיטורי אבן וריהוט כפרי. גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי זמינה, כמו כן ישנה גינה משותפת עם פינת ישיבה העומדת לרשות האורחים.

להזמנת מקום - https://www.facebook.com/%D7%9E%D7%9C%D7%95%D7%9F-%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%A4%D7%9C%D7%93%D7%95%D7%A8-%D7%91%D7%A2%D7%AA%D7%99%D7%A7%D7%94-Trumpeldor-suites-105861481425967

"וילת סו קאסה"החלק השלישי בפאזל של הקבוצה. הווילה המפוארת ממוקמת בלב שכונת "נאות לון" ומציעה טרקלין משותף, מיזוג אוויר, בריכה פרטית, גינה, מתקני ברביקיו, אינטרנט אלחוטי בחינם וחניה פרטית בחינם. כמו כן כוללת הוילה 5 חדרי שינה, מטבח עם מדיח כלים ומיקרוגל, טלוויזיה עם מסך שטוח, פינת ישיבה ו-2 חדרי רחצה עם אמבט עיסוי. הווילה מציעה ארוחת בוקר קונטיננטלית או אמריקאית.

להזמנת מקום - https://www.facebook.com/%D7%95%D7%99%D7%9C%D7%94-%D7%A1%D7%95-%D7%A7%D7%90%D7%A1%D7%94-Villa-Su-Casa-104536684846415/

"הבית במתתיהו" -  הפרוייקט הראשון של קבוצת דומוס – נפתח לפני כ-7 שנים, ומוגדר כ"דירות אירוח להשכרה לטווח ארוך וקצר", או בקיצור - "Airbnb עם שירות מלונאי". בשנים הראשונות הכיל המלון רק 4 דירות, אך כעת ישנם 13 דירות נפלאות וחדשות. המקום מציע שירות ואחזקה במשך 24 שעות, כאשר לאורחים מחולק קודן אישי בעזרתו הם יכולים להיכנס ולצאת. המיקום הינו מיוחד במינו – בקרבת אוניברסיטת בן גוריון, בלב השכונה באזור מרוחק מהעין, וכמובן ניתן להגיע במרחק הליכה לרחוב "רינגלבלום", אשר בלילות (אך לא רק) הוא הינו אחד מהרחובות השוקקים ביותר שיש לבאר שבע להציע, וכך יכולים אורחי המקום לצאת ולהנות ממספר ברים שווים ואוכל משובח.

להזמנת מקום - https://www.habaitbe.co.il/?fbclid=IwAR3L6H9w7pBZgfsctw1UGjU9e-AGe79-mfKkchdRtZ4eWvGLOT8ZTQJ3moA

"מלון הדירות בית הבוטיק העות'מאני"  בניין דירות חדש יחסית בעיר העתיקה, אשר משלים את קונספט ההארחה של קבוצת "דומוס". הסגנון היפיפה של המקום מכיל יחידות אירוח אשר כוללות פטיו, אח, פינת ישיבה וכמובן כל דירה מאובזרת כמעט לחלוטין. המלון מארח ברוב ימות השנה עובדים מקצועיים מחו"ל ואנשי צבא אמריקאי, ומעבר לכך, המקום מותאם למשפחות שיכולות לצאת ולעשות טיול "כוכב" בסביבת באר שבע והערבה.

להזמנת מקום - https://he.ottoman-house.com/

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('6c239ef1-483f-4e94-a70a-990881d9f70a','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה