לכבוד חג פורים: השחקנים הבאר שבעים מתחפשים

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('ef1bd4be-a0eb-4d75-b235-daacc70a5d07','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('ef1bd4be-a0eb-4d75-b235-daacc70a5d07','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33920,'Image','');},7]]);})

שחקני התיאטרון הבאר שבעים רגילים להתחפש מידי ערב לדמות אחרת. הפעם, לכבוד חג הפורים, הם סיפרו לנו על הדמויות שהם משחקים בהצגות ועל התחפושת האהובה עליהם- גם על הבמה וגם בחג פורים

פעם בשנה כולנו זוכים להתחפש, לשים על עצמנו תלבושת שונה ומיוחדת ולהיות ליום אחד מישהו אחר. אך יש מי שזוכה לעשות את זה מידי ערב על הבמה. לכבוד חג הפורים, שחקני התיאטרון הבאר שבעים סיפרו ל'באר שבע נט' על דמויות, תחפושות ומה שביניהן.

 

רפאל עבאס, שחקן בהצגה "גיבור" - מחזמר ראפ מדע בדיוני (מאת היוצר: עמית אולמן)

בכל הצגה במשך שעה וחצי אתה שם סוג של "תחפושת" על עצמך.. ספר על התהליך שאתה עושה עם עצמך בכניסה לדמות

"בעצם כל התקופה של החזרות נועדה כדי להכיר כל כך את הדמות כך שברגע שרק תשים את הבגדים של הדמות הגוף כבר יזכור הכל. כמובן שלפני כל הצגה אני לוקח רגע של ריכוז עם עצמי ונזכר שוב בסיפור שההצגה מספרת, תמיד הכי חשוב הוא הסיפור".

לאיזו דמות הכי נהנית להתחפש על הבמה ומדוע?

"שיחקתי בהצגה המלט בעיבוד של מאור זגורי וכחלק מהעיבוד יצא לי לשחק את סימבה ממלך האריות, זה היה מגניב מאוד לבשתי מן מכנס מיוחד ומסכה של גור אריה, זה היה אמנם מינימליסטי יחסית אבל מאוד מגניב".

מה התחפושת (תלבושת) המיוחדת ביותר שיצא לך ללבוש בהצגה?

"טוב, אין ספק שהתלבושת הכי מיוחדת שלבשתי בהצגה זה המעיל האדום בהצגה גיבור בתיאטרון באר שבע, זה בעצם המעיל של האיש באדום שהוא גיבור העל שאני משחק בהצגה, ומה יותר מגניב מלהיראות כמו גיבור על? המעיל מצוייד בהרבה צמר גפן שעושה לי שרירים מכובדים מאוד וזה כיף גדול אבל גם כל כך חם בפנים שאפשר להישרף".

קח אותנו לזכרון ילדות שלך- מהי התחפושת האהובה עלייך בחג פורים?

"אני רק זוכר שהתחפשתי לפאואר ריינג׳ר הירוק שלוש פעמים ברצף. אובססיה קטנה".

כיצד תחגוג השנה את חג פורים ולמה תתחפש?

"השנה זאת הפעם הראשונה שאחגוג את פורים כאבא! אז אני מאמין שבצהריי היום נלך לבלות לנו כמשפחה מחופשת אבל בערב הפעם נשאיר את המסיבה לאחרים.. אבל רק השנה".

מה תרצה לאחל לכל הקוראים הבאר שבעים לחג?

"אני מאחל לכל הקוראים הבאר שבעים חג פורים שמח ומבדח! תתחפשו וצאו לבלות! ועצה שלי, בואו לראות את ההצגה שלנו גיבור בתיאטרון באר שבע כי מה יותר משמח מלראות הצגה ממש טובה".

רפאל עבאס. צילום: נדב יהלומי 

רעות גיל אטיאס, מנהלת המחלקה החינוכית ושחקנית תיאטרון הפרינג'

בכל הצגה במשך שעה וחצי את שמה סוג של "תחפושת" על עצמך. ספרי על התהליך שאת עושה עם עצמך בכניסה לדמות?

"בדרך כלל אני מחפשת את עצמי בתוך הדמות הכתובה. מקבילה את הקשיים שלה לקשיים שלי, את השמחות שלה בשמחות שלי. בכל דמות אפשר למצוא את עצמנו- זה היופי בתיאטרון". 

 לאיזו דמות הכי נהנית להתחפש על הבמה ומדוע?

"ממש קשה לבחור, כל דמות היא עולם שלם של תכונות טובות וקשות של חוויות, של קשיים, של שמחות. בכל דמות ששיחקתי, מצאתי את השמחה שלה לצד העצב. אי אפשר לבחור 'ילד' אחד שאהבתי אותו יותר מכולם".

מה התחפושת (תלבושת) המיוחדת ביותר שיצא לך ללבוש בהצגה?

"היו הרבה שונות ומשונות ,אחת החדשות שרצה עכשיו בהצגה 'המסע הקסום' - הצגה לילדים מקסימה על חברות ושיתוף פעולה שאורן אטיאס ביים יש דמות ששמה 'פינגו פינג'. הוא פינגווין שגר באנטרקטיקה ואיבד את אמא שלו. יש לי מסכה מקסימה של פינגווין וכשהילדים פוגשים אותו, זה פשוט קסם אחד גדול!".

קחי אותנו לזכרון ילדות שלך- מהי התחפושת האהובה עלייך בחג פורים?

"אמא שלי אהבה לחפש אותי לכל כך הרבה דברים, פעם אחת הייתי כיפה אדומה- בנאלי, נכון אבל זה היה כל כך חמוד ויפה!".

כיצד תחגגי השנה את חג פורים ולמה תתחפשי?

"חג פורים זה החג שאורן בעלי ואני הכי אוהבים, שני שחקנים יחד באותו הבית ועדיין לא מספיק לנו להתחפש רק בעבודה. זה החג שלנו- זאת ההזדמנות שלנו להיות יחד, להשתטות וליהנות, קצת מעבר למסגרת העבודה. אנחנו בכל שנה מתחפשים יחד- לאורן יש את הרעיונות הכי טובים, הוא האיש הכי יצירתי שאני מכירה! על הבמה, כשהוא מביים, כשהוא מלמד וגם בפורים! אם אצל זוגות אחרים, הבעל זורם עם האישה, כאן אני זורמת איתו- מה שהוא מציע אני איתו. פעם התחפשנו ל 'מלכת האמבטיה' וזכינו מקום ראשון! בכל פעם אנחנו מגיעים בהפתעה ולכן לא אגלה למה נתחפש השנה אבל אני מבטיחה שנשקיע כמו בכל שנה. נחגוג יחד עם צוות תיאטרון הפרינג'- הבית של שנינו".

מה תרצי לאחל לכל הקוראים הבאר שבעים לחג?

"אאחל בחג הזה לכולנו שנדע לצחוק ולשמוח ולראות את הטוב בכל רגע ורגע כי זה שאנחנו יכולים לצאת ולחגוג ,לשמוח ולבלות עם הקרובים והאהובים שלנו- זה הכי חשוב! ובכלל לא מובן מאליו! אז שיהיה לכולנו חג פורים שמח!".

 רעות גיל אטיאס. קרדיט - אפרת בן שלום

 

אסף זגה, שחקן בהצגה "גיבור" - מחזמר ראפ מדע בדיוני (מאת היוצר: עמית אולמן)

בכל הצגה במשך שעה וחצי אתה שם סוג של "תחפושת" על עצמך.. ספר על התהליך שאתה עושה עם עצמך בכניסה לדמות

"התהליך שאני עושה הוא דיי אורגני, הדמות שאני מגלם באחד משלנו היא דיי אני בתקופת הצבא שלי. למרות שהייתי במקום מאד רציני, עדיין הבאתי קלילות שהפתיעה אפילו את מפקד חיל הים".

לאיזו דמות הכי נהנית להתחפש על הבמה ומדוע?

"הדמות שהכי נהניתי להתחפש אליה היא ברדו הפושע בהצגה גיבור, הוא פושע מצחיק, ניראה בעיניי כולם כטמבל אך רואה מעבר למה שכולם רואים".

מה התחפושת (תלבושת) המיוחדת ביותר שיצא לך ללבוש בהצגה?

"התלבושת הכי מעניינת שיצא לי ללבוש זה של הסרסור, מעיל פרווה גדול, טבעת נשית, ומשקפי שמש. תלבושת ממש מיוחדת ודמות ממש מעניינת".

קח אותנו לזכרון ילדות שלך- מהי התחפושת האהובה עלייך בחג פורים?

"התחפושת הכי מיוחדת עבורי היא תחפושת שזכיתי בה בתחרות תחפושות, התחפשתי לרועה צאן והגעתי לתיכון עם כבשה אמיתית".

כיצד תחגוג השנה את חג פורים ולמה תתחפש?

"השנה אני חוגג בעבודה, בהנחיית אירועים, אבל אני מקווה שאצליח להגיע לאחת מסיבות הפורים כחוגג מן המיניין. אתחפש לפסלון האוסקר. אני חושב...".

מה תרצה לאחל לכל הקוראים הבאר שבעים לחג?

"ארצה לאחל חג שמח ומבדח לכולם! מי ייתן ושמחת פורים תלווה אותנו לאורך כל השנה".

 אסף זגה. צילום: נדב יהלומי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('91d16e8e-548a-451e-a8e9-c292ddf27cae','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה